Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag 3 voor mijn vriend. Gisteren alle lege blikken opgeruimd. Vandaag 3 zakken ingeleverd bij een statiegeldpunt. Geen druppel drank meer in huis. Langzaam moet het vertrouwen weer terugkomen. Gelukkig zijn werk niet kwijtgeraakt. Hij doet echt zijn best. Zo ken ik hem weer!

Geplaatst

Viel mij ook direct op. Begrijp het niet. Heb mijn berichtje maar weg gehaald. 

En verder snap ik steeds minder ervan. Ook gezien je bericht op de dagdraad. Of er helemaal niets aan de hand is en over vakantie samen praten en nieuwe muziekseizoen etc.. @spirit, ik ga je steeds minder begrijpen. Waar ben je toch in hemelsnaam mee bezig???????

Geplaatst
4 uur geleden zei spirit:

Dag 3 voor mijn vriend. Gisteren alle lege blikken opgeruimd. Vandaag 3 zakken ingeleverd bij een statiegeldpunt. Geen druppel drank meer in huis. Langzaam moet het vertrouwen weer terugkomen. Gelukkig zijn werk niet kwijtgeraakt. Hij doet echt zijn best. Zo ken ik hem weer!

image.jpeg.a01badf9f11159f202da595b305dbfb2.jpeg

Geplaatst

@spirit  Het advies om voor jezelf een plek te regelen komt niet aan.  Misschien is het voor jou op dit moment in je leven geen goed advies. Wat heb jij nu nodig? Waar zou je mee geholpen zijn? Heb je überhaupt hulp of advies nodig? je vraagt er niet letterlijk om. 

Geplaatst (bewerkt)

Spirit ik ben vreselijk blij voor je dat het allemaal zo goed gaat. En ik ben vreselijk triest voor je dat het overmorgen weer drama zal zijn. Maar in het weekend komt alles weer goed.

Tot zover de weersverwachting van Rotterdam 😁

Zoals ik al zei geen meningen en adviezen meer van mijn kant, want zo gauw ik wat schrijf is het alweer oud nieuws. Alleen nog lichte verbazing maar daar raak ik ook wel vanaf zeer binnenkort.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Hier gaat alles gelukkig weer gewoon zijn gangetje. De muziek is weer begonnen. Afgelopen weekend een optreden gehad. Dat viel niet mee, want afgelopen zaterdag zat mijn vriend nog maar op dag 5. Hij is erg onrustig geweest en natuurlijk moe. Vandaag zijn eerste werkdag weer. Weer regelmaat. Nooit wil hij nog terug naar die vreselijke tijd. Vastzitten in alcoholgebruik is vreselijk. Ik heb er weer het volste vertrouwen in. Gek, ik heb al die tijd geen trek gehad in alcohol maar maandagavond, op de terugweg van ons koor overviel mij ineens een trekaanval. Natuurlijk meteen de kop in kunnen drukken, maar een rare gewaarwording. Heb me wel ingeschreven bij diverse wooncorporaties. Dat kan nooit geen kwaad. Wat kan drank toch vreselijke dingen aanrichten. Hij is zich daar zelf ook wel bewust van. Het is nog pril. Dag 9 voor hem. Met mij gaat alles goed. Zondag was mijn laatste plons in het gemeente zwembad. Met enige weemoed afscheid genomen van het zomerseizoen. Heel veel gezwommen, ook om mijn hoofd leeg te maken. Heb nog nooit zo intensief veel gezwommen. Nu maar naar een binnenbad op zoek. Dan moet ik naar het 20 meterbad. Moet ik nog veel meer banen zwemmen want kom dan net 5 meter te kort 🙂. Even uitrekenen hoeveel banen dat moeten worden. Onze teckel heeft een hernia. Zo zielig. Gelukkig gaat het al wat beter met ons prulleke. Voor de rest kan ik aardig wennen hier in Brabant en zou nooit meer terug willen naar de drukke randstad. Vind hier wel mijn rust en de mensen zijn hier veel relaxer. Maken zich veel minder druk. Veel minder gehaast. Nou, die mentaliteit neem je zo over. Lange wandelingen met de hond. Heerlijk fietsen. Al mijn angsten zijn verdwenen. Ik voel me super gezond en werk goed aan mijn conditie. Tot zover deze update.

bewerkt door spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...