Quinn Geplaatst gisteren om 07:54 Rapport Geplaatst gisteren om 07:54 Volgens mij haal je van alles door elkaar @renaldo61. Spirit drinkt al ruim twee jaar niet meer. @spirit toch nog even, schrijf je gewoon uit voorzorg in voor een sociale huurwoning, dan sta je maar op een lijst voor het geval dat. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst gisteren om 12:02 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:02 Dag 3 voor mijn vriend. Gisteren alle lege blikken opgeruimd. Vandaag 3 zakken ingeleverd bij een statiegeldpunt. Geen druppel drank meer in huis. Langzaam moet het vertrouwen weer terugkomen. Gelukkig zijn werk niet kwijtgeraakt. Hij doet echt zijn best. Zo ken ik hem weer! Senna34 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 12:42 Rapport Geplaatst gisteren om 12:42 Gisteren 17.40u was zijn eerste droge dag schreef je nu ineens de 3e? Mormel, Senna34 en Maja reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst gisteren om 13:08 Rapport Geplaatst gisteren om 13:08 Viel mij ook direct op. Begrijp het niet. Heb mijn berichtje maar weg gehaald. En verder snap ik steeds minder ervan. Ook gezien je bericht op de dagdraad. Of er helemaal niets aan de hand is en over vakantie samen praten en nieuwe muziekseizoen etc.. @spirit, ik ga je steeds minder begrijpen. Waar ben je toch in hemelsnaam mee bezig???????
renaldo61 Geplaatst gisteren om 14:58 Rapport Geplaatst gisteren om 14:58 7 uur geleden zei Quinn: Volgens mij haal je van alles door elkaar @renaldo61. Spirit drinkt al ruim twee jaar niet meer. Ik zie een vast patroon van problemen niet te herkenen voor wat ze zijn, waarvan ik ook last heb. Mormel reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst gisteren om 17:03 Rapport Geplaatst gisteren om 17:03 4 uur geleden zei spirit: Dag 3 voor mijn vriend. Gisteren alle lege blikken opgeruimd. Vandaag 3 zakken ingeleverd bij een statiegeldpunt. Geen druppel drank meer in huis. Langzaam moet het vertrouwen weer terugkomen. Gelukkig zijn werk niet kwijtgeraakt. Hij doet echt zijn best. Zo ken ik hem weer! bumperjim reageerde hierop 1
Etty Geplaatst gisteren om 18:20 Rapport Geplaatst gisteren om 18:20 @spirit Het advies om voor jezelf een plek te regelen komt niet aan. Misschien is het voor jou op dit moment in je leven geen goed advies. Wat heb jij nu nodig? Waar zou je mee geholpen zijn? Heb je überhaupt hulp of advies nodig? je vraagt er niet letterlijk om.
bumperjim Geplaatst gisteren om 18:58 Rapport Geplaatst gisteren om 18:58 (bewerkt) Spirit ik ben vreselijk blij voor je dat het allemaal zo goed gaat. En ik ben vreselijk triest voor je dat het overmorgen weer drama zal zijn. Maar in het weekend komt alles weer goed. Tot zover de weersverwachting van Rotterdam 😁 Zoals ik al zei geen meningen en adviezen meer van mijn kant, want zo gauw ik wat schrijf is het alweer oud nieuws. Alleen nog lichte verbazing maar daar raak ik ook wel vanaf zeer binnenkort. gisteren om 18:59 bewerkt door bumperjim
Marjolijn Geplaatst gisteren om 20:07 Rapport Geplaatst gisteren om 20:07 (bewerkt) Spirit. Ik haak hier nu even af. Het blijkt ook in antwoord naar mij dat je dus een soort martelaarschap op je neemt. Dat je geen enkele suggestie of tip of vorm van meedenken aanvaardt of er zelfs überhaupt over zou willen nadenken is uiteraard aan jou. Maar wat mij betreft zijn er grenzen aan meedenken en meeleven door medeforummers. Je omzeilt alles maar dan ook ALLES wat over jouzelf gaat. Wel over anderen. O.a. je vriend en "al die anderen" die jou WEL begrijpen. Ik hoop dat je ooit start met verantwoordelijkheid over je eigen leven te gaan nemen. Soms retemoeilijk, maar het leven wordt er wel veel waardevoller van. Ik kan je alleen maar heel erg veel wijsheid toewensen. 23 uur geleden bewerkt door Marjolijn Werkwoordspelling Maja reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden