renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Morgen. Douche, bed, repeat. Dagpact: renaldo61 Quinn
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn stroumfke MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Bar slecht geslapen, straks maar een middagdut in plaats van dutje. Nu eerst even een bakje neerzetten hier. Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn stroumfke MaryArt Yvonne
Marij Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, ik neem mijn koffie nog lekker in bed met buiten regen en wind.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Morgen. Meds binnen. 2 uur geleden zei renaldo61: Waarom heb je bier in huis @Quinn ? Omdat het hier mijn huis niet is.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Door de regen naar het zwembad of door de regen naar het filmhuis fietsen that's the question
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier is het na duizend jaar regen nu lekker weer. Meteen even goed sjouwen met bumperhond. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mooi zeg. Het is hier grijs en regen, maar wel met een mooi vooruitzicht, woensdag schijnt het geheel zonnig te worden en 16 graden. Daar ga ik heerlijk van genieten. Zo langzamerhand eens kijken wat ik met de voortuin ga doen, die is nu nog geheel betegeld. Dat gaat er allemaal uit. In april komt de tegeltaxi, ik wil zorgen dat ik dan klaar ben. Scheelt zelf afvoeren en ik vind het leuk dat gemeenten dat doen, mensen stimuleren zoveel mogelijk groen in hun tuin te hebben. Reacher en Mariposa reageerden hierop 2
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat een leuk initiatief van de gemeente @Etty ! Etty reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal Hier ook slecht geslapen @Yvonne, Vanavond eters, dus vanmiddag wat voorbereiden. Ook hier misschien nog wel een middag tukkie Leuk @Etty, tegels eruit en groen erin Alles is al bestraat genoeg Etty reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb zeer goed geslapen. Gisterenavond het advies van mijn psychiater opgevolgd dat ze enkele maanden geleden gegeven heeft en daardoor goed geslapen. rapilos en stroumfke reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mariposa Van na mijn avondeten niets meer te drinken. Mariposa reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Etty: In april komt de tegeltaxi, Haha dat kan alleen echt in NL 🤣 Ik ben hier ook bezig tegels eruit te trekken en dan weer ergens anders neer te leggen, in mn voormalige houthok. Ik doe dat eigenlijk alleen maar omdat ze dan ergens liggen en ik er niet mee naar de vuilnis hoef, bij gebrek aan tegeltaxi... Netjes tegels leggen is nog een heel vak, merk ik. Slordig tegels leggen kan ik wel goed. 50 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Ik eet een pannenkoek. Dacht, meld het even.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden