Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Morgen. Minder beroerd dan gisteren, migraine is weer vertrokken. Vandaag afspraak met de psych voor de meds. Dagpact: Quinn 2 uur geleden bewerkt door Quinn Spirit en Reacher reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen Dagpact: Quinn renaldo61
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn renaldo61 stroumfke gisteren niet gedronken en voel mij al een beetje beter Spirit, karin123 en Reacher reageerden hierop 3
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61 stroumfke MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Freekie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik vond zojuist de dag draad ongekend druk voor een ochtend... Zat ik op 'maandag' te scrollen... Goedemorgen 🫣 Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Ik vroeg me vanochtend af of het nou zaterdag of zondag was. Reacher en Spirit reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed gedaan @stroumfke Het is overduidelijk zondag @Etty. Vandaag doen we niets. Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Goed gedaan @stroumfke Het is overduidelijk zondag @Etty. Vandaag doen we niets. dank je reacher
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers Sinds gistermorgen loop ik met zo'n Holterkastje in mijn hemd en moet ik een dagboekje bijhouden van alles wat ik doe, zodat het ziekenhuis de gegevens goed kan uitlezen. Het beheerst me volkomen. En helaas mag ik niet zwemmen, naar de sauna of zelfs douchen.En is het vakantie dus volleybal ligt ook al stil. Ik weet me met mezelf geen raad. Terwijl ik me toch niet verveel. Wat een rare gewaarwording is dit zeg. Ga ik zo worden als ik rond de 80 ben? 2 uur geleden bewerkt door lady jane
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Sinds gistermorgen loop ik met zo'n Holterkastje in mijn hemd en moet ik een dagboekje bijhouden van alles wat ik doe, zodat het ziekenhuis de gegevens goed kan uitlezen. Het beheerst me volkomen. En helaas mag ik niet zwemmen, naar de sauna of zelfs douchen.En is het vakantie dus volleybal ligt ook al stil. Ik weet me met mezelf geen raad. Terwijl ik me toch niet verveel. Wat een rare gewaarwording is dit zeg. Ga ik zo worden als ik rond de 80 ben? Ik zal het eens voorspellen LJ: Als jij 80 bent dan doe je vrijwilligerswerk rondom sportactiviteiten, luister je en denk je mee met sporters die raad komen vragen aan jou. Je zit in een filmhuis club en je doet nog steeds de hulp via de telefoon. En met iedere dag weet je raad. Daarnaast ben je eigenaar van een sauna emperium. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61 stroumfke MaryArt hub Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Heeft niemand gezien dan ik een jaar terug in de tijd ben gereisd? En dankzij @Reacher ligt er nu Brinta over tafel. 2 uur geleden bewerkt door Quinn
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden het is nog (te) vroeg @Quinn en 2026 nog jong
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, het is vroeg, maar vandaag was ik voor de verandering om zes uur al wakker, in plaats van nog wakker. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik gooide de Brinta rond? Sorry, not sorry. 😇
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nee dinnetje liefje, jouw eerbiedwaardige epistel op het document van de dag voor vandaag veroorzaakte een substantiële explosie in mijn vermalend orgaan. Spirit en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jij kan er ook wat van, gelukkig zat ik nog niet aan de erwten.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Wraak is zoet. Hoe laat eet je erwten? Edit: meds binnen 1 uur geleden bewerkt door Quinn Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @vertizoo hier is de huiskamer van vandaag. Voor alles wat er door je heen schiet vandaag. Vaak een goede plek voor interactie en hulpvragen enzo. Ofzo.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik moet wat zien te werken mensen. Einde alleenspraak eerst maar.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou, dat was een heel half uur. Iemand zin in koffie? @Yvonne speciaal voor jou Reacher reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Waar is @Yvonne? Mis mijn ontbijt. Bedankt @Quinn, dit ziet er lekker uit. Goedemorgen trouwens.
Quinn Geplaatst 23 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Hey dief @Spirit die arretjescake is voor @Yvonne
Reacher Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Ik heb de erwten al op Q. 😇 *neus groeit* Ik heb net een kat moeten achterlaten bij de dierenarts, dat ging niet in de koude kleren zitten. Later vandaag ophalen. Met vier of met drie voeten terug en dan rustig zien te houden tot ze weer naar buiten mag. FML. Waarom ben ik niet gewoon een wandelende takken fan ☹️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden