Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei Reacher:

Verstandig! Oeh ik weet iets leuks om te doen. Uitdrukkingen noemen die we stom vinden. 
Ik start: we gaan vlammen. We gaan knallen. We gaan shinen. 

Laten we het aan de voorkant meenemen;

Wat is het handelingsperspectief?

Geplaatst
19 uur geleden zei lady jane:

@Etty hoe was de film?

Ben niet gegaan, had slecht geslapen, en dan trek ik die twee en een half uur niet zonder in slaap te vallen, dat vind ik zonde, want dit lijkt me wel een pareltje. 

Geplaatst

Dus dan wordt het dit ongeveer:

Het is jammer, maar de influencer gaat dit werk outsourcen aan zijn dinnetje, omdat hij herinneringen met haar wil maken. Dat is natuurlijk wel een dingetje.

Dus we moeten dit aan de voorkant meenemen en terugcirkelen naar het situationeel behandelplan. Ik neem jullie eerst mee op mijn journey, daarna  gaan we vlammen

It gives low key failure, maar onder het genot van een koffietje gaan we nu dus eerst kijken hoe we dit gaan aanvliegen

Zoiets? Niet alle woorden zijn meegenomen want ik moet wel mijn koffie binnen kunnen houden.

Geplaatst
51 minuten geleden zei bumperjim:

Al dat NL vergadertijgerjargon dat ken ik helemaal niet meer sinds mn emigratie. Ik ken eigenlijk maar 1 jeukwoord en dat is "jammer". 

Een van de redenen waarom ik lang geleden zzp'er werd, was om aan het vergaderen te ontsnappen. Daarna nam ik kennis van het vergaderjargon door Japke Bouma. Na verloop van een hele tijd kwam ik wel weer eens in een vergadering terecht en daar bleken sommige mensen al die idiote gewichtigdoenerij-termen serieus te gebruiken. Dat was een best rare ervaring, alsof die mensen zelf niet doorhadden dat ze in een beroerd toneelstuk meededen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...