Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei stroumfke: gisteren en eergisteren gedronken na 16 dagen nuchter ben kwaad op mezelf mijn lichaam kan het drinken niet meer aan en toch herval ik elke keer mijn psychiater was er ook niet gelukkig mee de huisdr heeft voorgesteld van wat regelmatiger te komen om mij lichamelijk wat beter op te volgen Hoe is het nu met de pijn in je benen? Je bent nu op een punt gekomen, dat je lichaam gaat protesteren. Tijd om er helemaal mee te stoppen!!
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Hoe is het nu met de pijn in je benen? Je bent nu op een punt gekomen, dat je lichaam gaat protesteren. Tijd om er helemaal mee te stoppen!! ik heb als gevolg van het drinken een ontsteking aan de beide boven benen vandaar de klachten met mijn benen ik heb een ontstekingsremmende zalf gekregen en ik moet naar de kine en vooral stoppen met drinken en vooral nuchter blijven
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Douchen, voel koppijn opkomen. Ik ga een luxe bad nemen met rustiggevende badolie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden