renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, Een bakje en dan gauw aan de slag hier.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub Yvonne r
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Morgen. Meds binnen. Nu naar werk. Dagpact: renaldo61 MaryArt hub Yvonne Q 3 uur geleden bewerkt door Quinn Soort werk eruit
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen. Vandaag maar eens wat rustiger aan doen en wat tijd aan mezelf besteden. Vriend is werken. Ik vind dat wel lekker rustig eigenlijk. Ik moet blijkbaar wennen aan het feit dat hij totaal niet sportief is en ook nooit de honden uitlaat. Heb het er best druk mee gehad. Ook veel gedaan met mijn kleindochter. Hij weet daar ook geen raad mee. Gaat hij me ook nog vertellen gisterenavond dat hij moe is. Ik vraag me dan af, waarvan? Het is weer ff wennen voor mij om een vent te hebben. Ik trek mijn eigen plan wel. Een hele dag binnen zitten is niets voor mij. Ik ga een lekker bakkie koffie zetten voor mezelf. Straks maar eens een lekker bad nemen. Vanavond repetitie. Zoals ik me nu voel, weinig zin in nog. Hoop dat de zin nog komt. Ik mag van mezelf ook geen toetseninstrumenten aanraken. Of me dat gaat lukken? Wat denken jullie?
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Spirit als jouw vriend doordeweeks fysiek werk doet, is hij in het weekend moe. Daarnaast is hij de drukte met kinderen en honden misschien ook niet zo gewend. Als je tegengestelde karakters hebt, kan dat heel aantrekkelijk zijn maar natuurlijk ook vaak vet irritant en is het moeilijk om de hele tijd op elkaars lip te zitten. Ik wacht even tot de bui over is en de sneeuw weggeregend en ga dan naar de luxe bakker, mijn afgeprijsde broodpakket ophalen. Ben benieuwd wat er deze keer in zit. Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Uitgewerkt. Kort op maandag. Tijd voor goede koffie en Brinta. Spirit reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Neem ook effe een vitaminepilletje, c en b
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heb ik niet in huis, maar zal ik beter wel even achteraan ja. Artax reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oh ja: en d. Multivitamine! Ach waar bemoei ik me mee...🪷
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Met D3 komt ook K2 anders kun je het net zo goed weg laten.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Met mij @Artax dank je wel voor je zorg. Zal m'n licht opsteken over de vitamine kwestie en intussen braaf een appel opeten.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: stroumfke Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt hub Yvonne Q stroumfke 2 uur geleden bewerkt door renaldo61 Quinn reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden gisteren en eergisteren gedronken na 16 dagen nuchter ben kwaad op mezelf mijn lichaam kan het drinken niet meer aan en toch herval ik elke keer mijn psychiater was er ook niet gelukkig mee de huisdr heeft voorgesteld van wat regelmatiger te komen om mij lichamelijk wat beter op te volgen
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Yes @stroumfke in da house. Nu volhouden he? Je kan het!!
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Niet kwaad blijven op jezelf @stroumfke je struikelde, dat is kut. Nu tijd op weer op te staan en verder te lopen. Doel voor ogen houden. zei de lamme tegen de blinde Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Spirit: Yes @stroumfke in da house. Nu volhouden he? Je kan het!! dank je spirit
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Niet kwaad blijven op jezelf @stroumfke je struikelde, dat is kut. Nu tijd op weer op te staan en verder te lopen. Doel voor ogen houden. zei de lamme tegen de blinde ok
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden