Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen. Vandaag maar eens wat rustiger aan doen en wat tijd aan mezelf besteden. Vriend is werken. Ik vind dat wel lekker rustig eigenlijk. Ik moet blijkbaar wennen aan het feit dat hij totaal niet sportief is en ook nooit de honden uitlaat. Heb het er best druk mee gehad. Ook veel gedaan met mijn kleindochter. Hij weet daar ook geen raad mee. Gaat hij me ook nog vertellen gisterenavond dat hij moe is. Ik vraag me dan af, waarvan? Het is weer ff wennen voor mij om een vent te hebben. Ik trek mijn eigen plan wel. Een hele dag binnen zitten is niets voor mij. Ik ga een lekker bakkie koffie zetten voor mezelf. Straks maar eens een lekker bad nemen. Vanavond repetitie. Zoals ik me nu voel, weinig zin in nog. Hoop dat de zin nog komt. Ik mag van mezelf ook geen toetseninstrumenten aanraken. Of me dat gaat lukken? Wat denken jullie? 

Geplaatst

Spirit als jouw vriend doordeweeks fysiek werk doet, is hij in het weekend moe. Daarnaast is hij de drukte met kinderen en honden misschien ook niet zo gewend. Als je tegengestelde karakters hebt, kan dat heel aantrekkelijk zijn maar natuurlijk ook vaak vet irritant en is het moeilijk om de hele tijd op elkaars lip te zitten. 

Ik wacht even tot de bui over is en de sneeuw weggeregend en ga dan naar de luxe bakker, mijn afgeprijsde broodpakket ophalen. Ben benieuwd wat er deze keer in zit.

Geplaatst

gisteren en eergisteren gedronken na 16 dagen nuchter

ben kwaad op mezelf

mijn lichaam kan het drinken niet meer aan en toch herval ik elke keer

mijn psychiater was er ook niet gelukkig mee

de huisdr heeft voorgesteld van wat regelmatiger te komen om mij lichamelijk wat beter op te volgen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...