renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Een bakje en dan gauw aan de slag hier.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt hub Yvonne r
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. Meds binnen. Nu naar school. Dagpact: renaldo61 MaryArt hub Yvonne Q
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Vandaag maar eens wat rustiger aan doen en wat tijd aan mezelf besteden. Vriend is werken. Ik vind dat wel lekker rustig eigenlijk. Ik moet blijkbaar wennen aan het feit dat hij totaal niet sportief is en ook nooit de honden uitlaat. Heb het er best druk mee gehad. Ook veel gedaan met mijn kleindochter. Hij weet daar ook geen raad mee. Gaat hij me ook nog vertellen gisterenavond dat hij moe is. Ik vraag me dan af, waarvan? Het is weer ff wennen voor mij om een vent te hebben. Ik trek mijn eigen plan wel. Een hele dag binnen zitten is niets voor mij. Ik ga een lekker bakkie koffie zetten voor mezelf. Straks maar eens een lekker bad nemen. Vanavond repetitie. Zoals ik me nu voel, weinig zin in nog. Hoop dat de zin nog komt. Ik mag van mezelf ook geen toetseninstrumenten aanraken. Of me dat gaat lukken? Wat denken jullie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden