Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Reacher:

Ikke heb er al een lange dag opzitten. Regiseren, ijspegelen, bij de piercer met heel andere piercings naar buiten dan afgesproken. 
En au.

Waar heb je de piercing laten zetten :ph34r:? Of meerdere :face-icon-small-shocked:

Geplaatst
2 uur geleden zei Quinn:

Kaas is kaas is leven. Kaas is goed, meer kaas is beter.

U bent welkom om te zeggen "Q, shut the fuck up ouwe stuiterbal."

Mijn vader was kaasboer!

Geplaatst
3 minuten geleden zei Spirit:

Waar heb je de piercing laten zetten :ph34r:? Of meerdere :face-icon-small-shocked:

Spuit 11 sorry. Heb 1 piercing. Een neuspiercing. Zal er weer eens eentje indoen. O ja, gaatjes in mijn oren. De neuspiercing zetten deed vreselijk AU.

Geplaatst

Oorringetje. Vooral omdat mijn pa dat gruwel vond. En soms hang ik daar een omgekeerd kruis aan. Omdat het recalcitrante rotjoch nooit ver weg is.

Ah, statement pieces...

Geplaatst

Ik heb oorpiercing , navelpiercing en tongpiercing ! Navelpiercing draag ik niet meer ivm angst voor inscheuren! De tailleband van je broek zit daar ook en dan bleef ie weleens hangen , brrr best wel eng vond ik dat ! 

Tongpiercing heb ik genomen rond mij 45ste pas 

Geplaatst

Ik ga afsluiten. Slapen. Hopelijk snurkt m'n vriend niet. Gisteren een gedeelte van de nacht op de bank geslapen. Slaapt niet verkeerd overigens. Het slapen gaat al wat beter, alleen zweet ik ineens veel. Welterusten!!

Geplaatst
7 uur geleden zei Francoise:

Ik heb oorpiercing , navelpiercing en tongpiercing ! Navelpiercing draag ik niet meer ivm angst voor inscheuren! De tailleband van je broek zit daar ook en dan bleef ie weleens hangen , brrr best wel eng vond ik dat ! 

Bij ons is de Vlinder degene met de piercings. Sommige heeft ze zelf gedaan in haar slaapkamer 🫤 automutilatie is een borderline ding snappen we nu achteraf maar het is niet onesthetisch.

Zelf heb ik al plaatsvervangende pijn als ik een gat in de muur boor, dus aan mij geen polonaise 🤣

Geplaatst
17 uur geleden zei renaldo61:

Volgende maand is het juist een jaar geleden dat ik mijn Femke liet inslapen. Ik weet nog niet juist wat ik die dag ga doen om mijn gedachten te verzetten. Ik dacht dat ik minstens voor twee uur al plannen had. 

Zou je het niet beter andersom doen? Die dag niet je gedachten verzetten, maar alle andere dagen wel? Dat is meestal hoe men omgaat met zo'n mijlpaal.

Geplaatst
8 uur geleden zei Francoise:

Nice! 🤩

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Bij ons is de Vlinder degene met de piercings. Sommige heeft ze zelf gedaan in haar slaapkamer 🫤 automutilatie is een borderline ding snappen we nu achteraf maar het is niet onesthetisch.

Zelf heb ik al plaatsvervangende pijn als ik een gat in de muur boor, dus aan mij geen polonaise 🤣

Ik vind je laatste alinea grappig. Die daarboven natuurlijk niet. Arme Vlinder.

Geplaatst
13 uur geleden zei Musashi:

@Reacher dankjewel voor je bezorgdheid. Vind ik wel lief. Want ja, het had er alle tekenen er wel van dat het er zat aan te komen hè. Helaas, waar ik afgelopen weekend alle kinderdingen schijnbaar mooi had opgelost, heeft een volwassending me vandaag de nek omgedaan. Spijtig wel.

Wat Lika ook al vroeg: what happened? Moet ik iemand in elkaar slaan voor je? 

Geplaatst

Ja een onverwachte confrontatie die ik in mijn voorbereiding niet tot de mogelijke scenario’s had gerekend en me emotioneel overdonderde en mijn standvastigheid overspoelde. De emotionele kater is dan ook vele malen groter dan de fysieke.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...