Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Reacher: Ikke heb er al een lange dag opzitten. Regiseren, ijspegelen, bij de piercer met heel andere piercings naar buiten dan afgesproken. En au. Waar heb je de piercing laten zetten ? Of meerdere
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Kaas is kaas is leven. Kaas is goed, meer kaas is beter. U bent welkom om te zeggen "Q, shut the fuck up ouwe stuiterbal." Mijn vader was kaasboer!
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Spirit: Waar heb je de piercing laten zetten ? Of meerdere Spuit 11 sorry. Heb 1 piercing. Een neuspiercing. Zal er weer eens eentje indoen. O ja, gaatjes in mijn oren. De neuspiercing zetten deed vreselijk AU.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oorringetje. Vooral omdat mijn pa dat gruwel vond. En soms hang ik daar een omgekeerd kruis aan. Omdat het recalcitrante rotjoch nooit ver weg is. Ah, statement pieces...
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Okay, mijn afspraak is er zo, dus tot later. Voor nu, en voor @hub02: Nachtpact. Want ook 's nachts zuipen wij niet: Quinn
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact. Want ook 's nachts zuipen wij niet: Quinn renaldo61
Francoise Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Ik heb oorpiercing , navelpiercing en tongpiercing ! Navelpiercing draag ik niet meer ivm angst voor inscheuren! De tailleband van je broek zit daar ook en dan bleef ie weleens hangen , brrr best wel eng vond ik dat ! Tongpiercing heb ik genomen rond mij 45ste pas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden