Quinn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Tijd om te douchen. Later. Musashi reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Opvoeden is gewoon moeilijk. Zeker als je alcoholist bent, maar goed daar kiezen we niet bewust voor. Je moet gewoon wel je best doen. En bovendien, de liefde van je kinderen (en dieren ook trouwens!) is onvoorwaardelijk. Een keertje een fout maken das echt niet zo erg, als je er maar van leert. Musashi reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden 15 minuten geleden zei Mariposa: de liefde van je kinderen (en dieren ook trouwens!) is onvoorwaardelijk. Hmmm... dieren hebben de keuze niet... kinderen wel, die lopen op een gegeven moment weg als je ze te slecht behandelt. Mijn vrouw heeft haar biologische moeder ("zij die mij gescheten heeft" - sic) ook afgezworen, die wil ze van dr lang zal ze leven nooit meer zien. Dat laatste zal ook wel binnenkort afgelopen zijn.
Quinn Geplaatst 2 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Ik weet het niet. Spontaan zou ik zeggen dat geen enkele liefde onvoorwaardelijk is. Ik ken niet anders dan ik houd van je, tenzij... Of, ook een mooie variant ik houd van je, mits... Kan liefde ooit op raken? Of blijft er altijd zo'n stug vezeltje verbonden, altijd hopend op een kleine trilling van leven? Als mijn kinderen zouden bellen, vlieg ik er binnen een minuut heen, dat zeker. Is dat onvoorwaardelijk? Het komt in de buurt. Als ik iets kon doen of laten, waardoor mijn pa of ma (of doe gek, beide!) zou zeggen ik houd van je, zou ik dat dan doen? Ik denk het wel, want ik zou dat zo graag willen, dat ze trots zouden zijn op me, van me zouden houden misschien zelfs. Proberen een beter mens te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden