hub02 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik kan niet zeggen dat ik me goed voel. Maar heb niet meer gedronken. Volgens mij heb ik nu al een erelijst van 3 of 4 dagen. Ik heb veel steun aan jullie hier ! Quinn en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden en dooooorrrrrrrr............................. hub02 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goed van je Hub, even doorzetten dan wordt het beter. hub02 reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Zet ‘m op Spock! Hier iets om je aan het lachen te maken
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Die is grappig. Heeft zelfs dezelfde oren.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Doen we ook. Maar pas in het jaar 2323. Ik wil haar niet onder druk zetten.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ah, dat duurt nog even. Voorpret is de helft, zullen we maar zeggen. Hoe is je dag?
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het niet drinken lukt tot nu toe wel. Verder heb ik een pijnlijke plek, tussen mijn rechter teen en mijn linker oor. Dus ik zit me vol te duwen met pijnstillers, maar dat helpt maar even, helaas. Lukt het een beetje met jou?
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Matig. Niet gedronken, maar erg veel moeite. Behoefte aan quick fix.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden O, daar heb ik nog een tube van. 3 seconden, gaat nooit meer los. Maar, zonder flauwekul, hou vol, als dat een beetje lukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden