stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 4 uur geleden zei renaldo61: Dat je veel advies vraagt om er later niets mee te doen. En als je het advies niet aanstaat nogal raar reageert. Zo ben je al bij AA groepen weggebleven. Dit is voor de mensen die advies geven ook zeer frustrerend. En een alcohol probleem is wel degelijk een groot probleem dat behandeld moet worden voor er aan andere problemen kan gewerkt worden. allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 11 minuten geleden zei stroumfke: allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af 11 minuten geleden zei stroumfke: allee vooruit is iedereen weer daar met hun negatieve feedback laat maar komen dan ben ik er ineens van af het gaat jullie goed ik ga afmelden ik word toch niet geloofd en krijg weer bakken kritiek over mij heen da helpt mij niet vooruit jullie hebben mij letterlijk weggejaagd
Senna34 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sorry maar Renaldo heeft gelijk. En het maakt niet uit wat ik schrijf. Aardig, onaardig vanalles heb ik geprobeerd. Sta je er ook wel eens bij stil wat het met mensen doet die je goed bedoeld advies geven, en dat je dan in een slachtoffer kruipt en om je heen slaat? Ik irriteer mij enorm. En het hoeft niet overal te klikken, ik zou zeggen blijf vooral schrijven. Er is ook een mooie knop voor. Dat heet blokkeren. En dit ga ik doen ook Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik weet niet of je al weg bent, maar toch nog een kleine suggestie.... Lees je draadje nog eens rustig na van de afgelopen tijd. Veel mensen hebben met je meegedacht en jouw geprobeerd te helpen met suggesties. Daar zou je zeker wat mee kunnen doen. Het is toch supermooi dat hier meegedacht wordt door eigenlijk vreemden.ik vind dat heel bijzonder van zo'n forum als dit. Ik zou zeggen ..doe daar wat mee. En dan ook nog een laatste....... ik hoorde je er helemaal niet meer over , maar wees er vooral ook voor je moeder in een voor haar toch erg moeilijke tijd lijkt mij. Ik wens je het beste.
herman0167 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei stroumfke: het gaat jullie goed ik ga afmelden ook hier ga je over liegen, jij blijft niet weg
garfield076 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik geloof oprecht dat @stroumfke en @lsalander 2 verschillende persoonlijkheden zijn, al dan niet vertegenwoordigd in hetzelfde lichaam/brein. Alleen is dit forum daar dan niet de aangewezen plaats voor. Diepere behandeling voor een meervoudige persoonlijkheidsstoornis is dan meer helpend lijkt mij
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei herman0167: ook hier ga je over liegen, jij blijft niet weg ik ben jouw negatief gedoe kotsbeu kan je mij niet uitstaan scroll dan verder
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei garfield076: Ik geloof oprecht dat @stroumfke en @lsalander 2 verschillende persoonlijkheden zijn, al dan niet vertegenwoordigd in hetzelfde lichaam/brein. Alleen is dit forum daar dan niet de aangewezen plaats voor. Diepere behandeling voor een meervoudige persoonlijkheidsstoornis is dan meer helpend lijkt mij ben jij een dokter ik heb geen meervoudige persoonlijkheidstoornis ik heb borderline das iets heel anders google maar eens
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Marjolijn: Ik weet niet of je al weg bent, maar toch nog een kleine suggestie.... Lees je draadje nog eens rustig na van de afgelopen tijd. Veel mensen hebben met je meegedacht en jouw geprobeerd te helpen met suggesties. Daar zou je zeker wat mee kunnen doen. Het is toch supermooi dat hier meegedacht wordt door eigenlijk vreemden.ik vind dat heel bijzonder van zo'n forum als dit. Ik zou zeggen ..doe daar wat mee. En dan ook nog een laatste....... ik hoorde je er helemaal niet meer over , maar wees er vooral ook voor je moeder in een voor haar toch erg moeilijke tijd lijkt mij. Ik wens je het beste. ik heb vandaag nog met mijn mama gebeld
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden nogmaals dat andere account komt niet van mij ik vind de reacties van de mensen heel erg en het overheerst het forum ik heb een tijd geleden gezegd dat ik een time out ging nemen als het mij te veel word wel vanmorgen werd het mij te veel en heb ik mij even afgemeld ik word hier weggejaagd en buitengepest lady jane reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @stroumfke je wordt hier niet weg gejaagd hoor. Je wordt met dingen geconfronteerd en dat is iets heel anders! Ik zal je ook uitleggen waarom het voor 99,99999999999999999999999999999999999% zeker weten jouw account is. 1. jij begint zinnen altijd zonder hoofdletter 2. jij eindigt zinnen altijd zonder een punt 3. je kort niet af als "ni' 4. idem met 'da' als dat Dat doe je met beide accounts. Voor de rest: zowel jij als lsalander zijn zo gezegd nuchter vanaf dinsdag. Zijn wij hier allen op het forum nou zo stom of ben jij zo slim? En weet je het maakt niet eens zoveel uit en er is ook niemand gewond of zo. Maar je hebt hier nu geloof ik onder 5 accounts gepost dus al te serieus kom je nu niet meer over. Maar zoals ik al eerder zei, doe ermee wat je wilt. PS @Bob wil je mij op het jaarpact zetten. Stopdatum was 31 februari 3017
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 minuten geleden zei Sanity: @stroumfke je wordt hier niet weg gejaagd hoor. Je wordt met dingen geconfronteerd en dat is iets heel anders! Ik zal je ook uitleggen waarom het voor 99,99999999999999999999999999999999999% zeker weten jouw account is. 1. jij begint zinnen altijd zonder hoofdletter 2. jij eindigt zinnen altijd zonder een punt 3. je kort niet af als "ni' 4. idem met 'da' als dat Dat doe je met beide accounts. Voor de rest: zowel jij als lsalander zijn zo gezegd nuchter vanaf dinsdag. Zijn wij hier allen op het forum nou zo stom of ben jij zo slim? En weet je het maakt niet eens zoveel uit en er is ook niemand gewond of zo. Maar je hebt hier nu geloof ik onder 5 accounts gepost dus al te serieus kom je nu niet meer over. Maar zoals ik al eerder zei, doe ermee wat je wilt. PS @Bob wil je mij op het jaarpact zetten. Stopdatum was 31 februari 3017 ik geef het op het is geen avans
Sanity Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 minuten geleden zei stroumfke: ik geef het op het is geen avans Dat hoef je voor mij niet te doen hoor. Je bent geen slecht mens (denk ik) maar wees eerlijk. Vooral naar jezelf toe. Van iedereen mag jij hier plaatsen onder hoeveel accounts je ook maar wilt. Sterker nog, wees blij dat mensen (ik ben echt niet de enige hoor) jouw taalgebruik en spelling herkennen. Dat geeft alleen maar aan dat je echt wel serieus gelezen en gehoord wordt. Precies daar zou je blij om moeten zijn!
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel.
herman0167 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei stroumfke: ik ben jouw negatief gedoe kotsbeu kan je mij niet uitstaan scroll dan verder 3 uur geleden bewerkt door herman0167
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Yana: Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel. Dit zat ik ook al te denken. Hopelijk is dat niet zo want dat zou ik bijzonder laag vinden. Maar ik snap ook niet waarom @stroumfkeerover zou liegen. Stroumfke hopelijk durf je er echt eerlijk over te zijn en kun je gewoon met een account verder!
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het gaat erom dat je wil stoppen met drinken, daarvoor ben je hier toch?
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Voor hetzelfde geld doet iemand anders net alsof hij/zij Stroumfke is door te schrijven zoals zij, weten wij veel. Jazeker ICT-er en altjd analyserend als ik ben dacht ik dat ook. Nog vreemder toen ze nog Warreboel was, begon ze haar zinnen wel met een hoofdletter. Kan wat ver gezocht zijn, Ik geloof niet in complotten etc. Ach ja Stroumpfe is nog leuker dan een cryptogram (voor mij dan). Gezien mijn beroep ben ik zeker scherp op punten en andere leestekens. Het is nu éénmaal de aard van het beestje. Heb als systeemanalyst nogal wat zaken af moeten handelen. Hield soms bewust mijn bek dicht
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 uur geleden zei renaldo61: Dat je veel advies vraagt om er later niets mee te doen. En als je het advies niet aanstaat nogal raar reageert. Zo ben je al bij AA groepen weggebleven. Dit is voor de mensen die advies geven ook zeer frustrerend. En een alcohol probleem is wel degelijk een groot probleem dat behandeld moet worden voor er aan andere problemen kan gewerkt worden. om iedereen gerust te stellen het andere account is van mij ik hoop dat de heisa nu stopt lady jane reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!!
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Voelt beter toch, niemand die jou nu veroordeelt. Ik zeker niet!!!!
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En nu lekker doorgaan met waarvoor we hier kwamen: stoppen met drinken en gestopt blijven. We lopen gelijk op. En dinsdag mogen we onze eerste week noteren. Das toch supermooi ? Quinn reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 16 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 minuten geleden we kunnen nooit ne kwaliek ik kan het nooit ni aan een mooi worden maar we wilden altijd nog altijd uit
Marjolijn Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Eerlijk gezegd snap ik niks van je laatste berichtje. Wat bedoel je?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden