knakker Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Gisteravond lag ik zo schandalig vroeg op bed dat het nu al als de volgende dag voelt, en ik om 1 uur deze hier alvast maar open. Gisteren bespeurde ik bovengemiddeld wat wrevel en snelle ergernis bij mijzelf. Ik merk het maar even op opdat zich hier niet iets opbouwt dat leidt tot het plotseling ontkurken van flessen. Dat overviel mij in het verleden altijd als een verrassing. Even goed blijven opletten dus de komende dagen. Het is natuurlijk ook mogelijke dat ik gisteren gewoon opvallend veel irritante mensen om mij heen had. Morgen is het alweer februari en over twee weken hebben de scholen voorjaarsvakantie. Lente. Dat is wel iets waar ik naar uitkijk. 12 uur geleden bewerkt door knakker MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, De lente is wel mijn meest favoriete seizoen, als het januari is. In augustus is dat de herfst. Verlangen naar iets waarvan je weet dat het komen gaat, voorpret zeg maar, vind ik ook erg fijn. MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei knakker: Gisteren bespeurde ik bovengemiddeld wat wrevel en snelle ergernis bij mijzelf. Ik merk het maar even op opdat zich hier niet iets opbouwt dat leidt tot het plotseling ontkurken van flessen. Dat overviel mij in het verleden altijd als een verrassing. Heee, is er een flinke stap vooruit gezet hier?
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
knakker Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: De lente is wel mijn meest favoriete seizoen, als het januari is. In augustus is dat de herfst. Verlangen naar iets waarvan je weet dat het komen gaat, voorpret zeg maar, vind ik ook erg fijn. Ja. Ik kijk ook krijg naar iets uit. Of erop terug. Dat gaat veel natuurlijker dan dan leven in het moment zelf. Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That's why we call it a fopkado. Etty en Spirit reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Heee, is er een flinke stap vooruit gezet hier? Dat zou wel mooi zijn, en ik hoop zulks te bereiken, want dat is mijn grootste tekortkoming: het tijdig zien aankomen van de implosie. Maar wellicht waren het gewoon wat huis- tuin- en keukenergernisjes, en niet direct de eerste signalen van nadere rampspoed. Vandaag voel ik mij vooralsnog weer erg opgetogen namelijk. Jammer wel 🙃
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!☕️
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers een drukke dag gisteren, maar een heerlijk luierweekend voor de boeg nu.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 uur geleden zei knakker: Gisteravond lag ik zo schandalig vroeg op bed dat het nu al als de volgende dag voelt, en ik om 1 uur deze hier alvast maar open. Gisteren bespeurde ik bovengemiddeld wat wrevel en snelle ergernis bij mijzelf. Ik merk het maar even op opdat zich hier niet iets opbouwt dat leidt tot het plotseling ontkurken van flessen. Dat overviel mij in het verleden altijd als een verrassing. Even goed blijven opletten dus de komende dagen. Het is natuurlijk ook mogelijke dat ik gisteren gewoon opvallend veel irritante mensen om mij heen had. Morgen is het alweer februari en over twee weken hebben de scholen voorjaarsvakantie. Lente. Dat is wel iets waar ik naar uitkijk. Aha, daarom was je vannacht ook nog op. Ik had 2 dagen geleden ook hetzelfde. Half 9 in slaap gevallen en om 1 uur ook klaarwakker. Ja, wat doe je dan he? Gewoon maar klaarwakker zitten te wezen. (Voor degene die dit als taalfout zien, dit is Rotterdams)
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 30 minuten geleden zei lady jane: luierweekend Heb je er wel genoeg in huis gehaald? Sorry, flauwe grap. Morgen Gluren bij de Buren. Leuk om bij iemand in de huiskamer te zitten en naar een voorstelling te kijken. Eens kijken welk bijzonder gebouw of welk optreden we dit jaar gaan bezoeken. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De welness saunadag met m'n schoondochter gaat niet door. Het zat vol . Een heel gedoe met vouchers die dan vandaag net nog geldi waren. Mijn zoon vannacht na 12 uur nog hier geweest om alles nog even goed na te checken en dat is maar goed geweest ook. Dat heeft een enorme teleurstelling voor vandaag voorkomen. Vriend is nu naarstig op zoek naar een zwembad, want ik wil zwemmen vandaag!!!! Als hij wijs is, gaat hij mee, maar denk het niet
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Leuk @Lonster1. Gluren bij de buren. Vaak gedaan ook, toen ik alleen woonde. Lekker op m'n fiets al die adresjes af. Is dit landelijk? Kennen ze dat in frietenland ook? Tilburg bijvoorbeeld lijkt me echt 'een stad ervoor. Ik ga eens op Google kijken. Misschien worden de zwemplannen dan wel gewijzigd 3 uur geleden bewerkt door Spirit
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier treden volleymaatjes ook op bij gluren bi9j de buren @Spirit dus ja ik denk dat het landelijk is.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei Spirit: Leuk @Lonster1. Gluren bij de buren. Vaak gedaan ook, toen ik alleen woonde. Lekker op m'n fiets al die adresjes af. Is dit landelijk? Kennen ze dat in frietenland ook? Tilburg bijvoorbeeld lijkt me echt 'een stad ervoor. Ik ga eens op Google kijken. Misschien worden de zwemplannen dan wel gewijzigd O, dat is morgen. Nee, dan ga ik toch echt een zwembad opzoeken vandaag. In Tilburg heb je ook sauna en een zoutwaterbad. Hopelijk is daar nog een plekje voor vandaag. Duimen jullie met me mee?
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei lady jane: Hier treden volleymaatjes ook op bij gluren bi9j de buren @Spirit dus ja ik denk dat het landelijk is. Ja, meestal wel. Ik lees nu net pas dat het morgen is. Helaas kan ik morgen niet. 1 februari staat er al zo'n tijd een repetitie gepland, van ons jongerenkoor. Gelukkig zijn ze nog maar met 5 en ze komen niet allemaal mee. Haha, plus dat er op het laatste moment vast nog watziekmeldingen bij zullen komen via de groepsapp.. Tsja ooit was het een kinderkoor. De kinderen zijn nu in de puberteit. Beetje wispelturig en ook gewoon andere verplichtingen of hun eerste verkering. Denk dus dat er hooguit 2 meekomen plus een dikke ex dirigent . Die wil wel altijd gewoon 1 biertje. Dus we nemen bij de boodschappen straks 1 biertje mee.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Yesssss, we gaan naar de sauna vanavond. Samen met m'n schoondochter. Mooie tijd ook. Van half 5 tot we het zat zijn. Nu moet ik snel even mijn legergroene tankini gaan zoeken. Ik heb geen fatsoenlijk badpak namelijk. M'n blubberbui zal goed te zien zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden