knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Gisteravond lag ik zo schandalig vroeg op bed dat het nu al als de volgende dag voelt, en ik om 1 uur deze hier alvast maar open. Gisteren bespeurde ik bovengemiddeld wat wrevel en snelle ergernis bij mijzelf. Ik merk het maar even op opdat zich hier niet iets opbouwt dat leidt tot het plotseling ontkurken van flessen. Dat overviel mij in het verleden altijd als een verrassing. Even goed blijven opletten dus de komende dagen. Het is natuurlijk ook mogelijke dat ik gisteren gewoon opvallend veel irritante mensen om mij heen had. Morgen is het alweer februari en over twee weken hebben de scholen voorjaarsvakantie. Lente. Dat is wel iets waar ik naar uitkijk. 7 uur geleden bewerkt door knakker MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, De lente is wel mijn meest favoriete seizoen, als het januari is. In augustus is dat de herfst. Verlangen naar iets waarvan je weet dat het komen gaat, voorpret zeg maar, vind ik ook erg fijn. MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei knakker: Gisteren bespeurde ik bovengemiddeld wat wrevel en snelle ergernis bij mijzelf. Ik merk het maar even op opdat zich hier niet iets opbouwt dat leidt tot het plotseling ontkurken van flessen. Dat overviel mij in het verleden altijd als een verrassing. Heee, is er een flinke stap vooruit gezet hier?
MaryArt Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
knakker Geplaatst 28 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 28 minuten geleden 1 uur geleden zei Etty: De lente is wel mijn meest favoriete seizoen, als het januari is. In augustus is dat de herfst. Verlangen naar iets waarvan je weet dat het komen gaat, voorpret zeg maar, vind ik ook erg fijn. Ja. Ik kijk ook krijg naar iets uit. Of erop terug. Dat gaat veel natuurlijker dan dan leven in het moment zelf. Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That's why we call it a fopkado. Etty reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 25 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 25 minuten geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Heee, is er een flinke stap vooruit gezet hier? Dat zou wel mooi zijn, en ik hoop zulks te bereiken, want dat is mijn grootste tekortkoming: het tijdig zien aankomen van de implosie. Maar wellicht waren het gewoon wat huis- tuin- en keukenergernisjes, en niet direct de eerste signalen van nadere rampspoed. Vandaag voel ik mij vooralsnog weer erg opgetogen namelijk. Jammer wel 🙃
Fonny Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!☕️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden