renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik niet. Dagpact: renaldo61 Spirit reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gut and murning Spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik niet. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen! Mooie dag voor iedereen, @Lika beterschap! Spirit en Lika reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge! Moe in de kop, maar niet van alcohol. Gewoon zelf moe gemaakt gisteren. Even bewust bij stilstaan. Beetje kalmer aan vandaag. Spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen! Vandaag wordt een lange intensieve, leuke maar ook slopende dag. Zin in, ook zin in vanavond als ik thuis kom en de oudste gekookt zal hebben waarna we een avondje op de bank naar Grey’s gaan kijken. Maak er wat van!
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Na de storm gisteren is het hier blijkbaar erg rustig. Iedereen zijn wonden aan 't likken? Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Marij: Zin in, ook zin in vanavond als ik thuis kom en de oudste gekookt zal hebben Haha dat zou voor mij meer een schrikbeeld zijn 🤣 Etty reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Na de storm gisteren is het hier blijkbaar erg rustig. Iedereen zijn wonden aan 't likken? Ja, Stormy heeft flinke storm veroorzaakt. Nu weer door!!
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen . De zon moeten we er maar bijdenken vandaag. Toch ga ik wandelen straks. Moet aan m'n stappen komen. De limiet kan weer terug naar 6000 per dag. Tijdelijk op 3000 gezet omdat het lopen toen moeizaam of helemaal niet ging. Nu zo snel mogelijk mijn fiets weer eigen maken en fietsen!!!! Wil zoveel mogelijk zelfstandig worden. Niet afhankelijk van een auto. Als mijn vriend werkt, wil ik ook gewoon mijn dingen gaan doen. Ben dit ook jaren zo gewend. Maar komt goed.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Blijf maar fietsen @Spirit. Ik kan het op mijn vele en lange opnames steken, maar het is door mijn alcoholprobleem dat ik nu niet meer met de fiets rijd.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als je 120 kg weegt zijn alle inspanningen intensief. Wandelen, ja ik heb mijn stappenteller ook op 6.000 ingesteld. Dat is ongeveer 5 km. Soms gaat dat bijna vanzelf en andere dagen zit ik er vet onder. Als ik dan op een andere manier in beweging ben geweest maakt dat niet uit. Maar het helpt mij ook om het bij te houden. Het is grijs en koud buiten, maar niet glad. Volgende week temperaturen die alweer hoger liggen, dat buiten schaatsen komt niet veel van terecht zo.
Spirit Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Blijf maar fietsen @Spirit. Ik kan het op mijn vele en lange opnames steken, maar het is door mijn alcoholprobleem dat ik nu niet meer met de fiets rijd. Durf je het niet meer? Ik heb die angst nu ook. Daar moet ik me overheen zetten om gewoon op dat ding te stappen en fietsen. Ik kom misschien de laatste tijd stoer over, maar het gewoon fietsangst.
renaldo61 Geplaatst 17 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Durf je het niet meer? Ik heb die angst nu ook. Daar moet ik me overheen zetten om gewoon op dat ding te stappen en fietsen. Ik kom misschien de laatste tijd stoer over, maar het gewoon fietsangst. Ik durf het inderdaad niet meer. Teveel angst om te vallen. Mijn huidig gewicht speelt ook een grote rol. Sinds mijn scheiding eind 2011 was mijn alchoholgebruik enorm toegenomen en mijn lichamelijke conditie evenredig verslechterd. In de kliniek heb ik nog geprobeerd, met veel angst om te vallen en ieder heuveltje was er teveel aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden