renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Lika Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen. Hoestje komt hier ook opzetten. Rustig aan vandaag. Beetje werken, dat wel.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Mogge! Onze buren appten me zojuist of ik ff rond hun huis wou kijken, want ze zijn een paar dagen weg en de radiatoren hadden beweging detecteerd om 2 uur vannacht. Ik gekeken, niks bijzonders. Toen appten ze teug oh wacht het was vast de robot stofzuiger want is geprogrammeerd voor 's nachts 🙃 Tot zover de blog "intelligente apparaten die ons leven zoveel aangenamer maken" 🤣 Spirit en Senna34 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, kom maar op met die maandag. Ik heb deze week geen echte verplichtingen, dus lekker rustig aan. Even een bakje neerzetten hier en dan snel met de hond naar buiten, er wordt weer regen/sneeuw verwacht, zal me het feestje wel weer worden... Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Spirit reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen. @bumperjim, radiatoren met beweginsdetectie.... niets verbaast me meer, ook al snap ik er steeds minder van. Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen! Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. @bumperjim, radiatoren met beweginsdetectie.... niets verbaast me meer, ook al snap ik er steeds minder van. Ik ook niet hoor Bij mij thuis is het als je zonodig om 2 uur je nest uit wil (of als je hier komt inbreken) dan trek je maar even een extra trui aan 😜
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een dagje voor mezelf. Mijn grote wandelronde al gedaan vanochtend. Voor de rest ga ik maar mijn eigen gang. @Stormy69, ligt zijn roes uit te slapen op de bank..
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik lig in bed: corona. Ging bijna onderuit toen ik naar huis ging.
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. @bumperjim, radiatoren met beweginsdetectie.... niets verbaast me meer, ook al snap ik er steeds minder van. Jezus @Kohtje je gaat mij toch niet vertellen dat jij inmiddels geen camera's hebt die je complete huis (en terras) verwarmen en ook je quooker aansturen.😁
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Lika: Ik lig in bed: corona. Ging bijna onderuit toen ik naar huis ging. Jeetje. Beterschap. Is het echt zo erg in het noorden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden