Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wel gevallen met de fiets. Heel dom van mij, maar ik realiseerde me later pas dat dronken fietsen ook niet kan!!! Voel ik me nu echt belachelijk door.
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Rosee: Dus hij is zijn rijbewijs al eerder kwijtgeraakt @Spiriten een cursus gedaan en hij doet 't gewoon weer? Ik zeg levenslang rijbewijs afpakken. Hij heeft mazzel dat hij niemand dood heeft gereden. Sorry maar dit is voor mij echt een no go. Dát! Ik kan er nog wel meer aan toevoegen, maar ik rem mezelf maar af. Dronken gaan rijden? No way, dat hebben we níet allemaal weleens gedaan.
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 uur geleden zei bumperjim: @Smaragdie heel goed 👍🏻👍🏻👍🏻 Emigreren staat op nummer 2 van mijn beste beslissingen ooit. Stoppen met alcohol op 1, ook al was de uitvoering daar een stuk minder. Het gaat toch niet om het einddoel maar om 'het genot' van de reis er naartoe....😇 Maar laat je vrouw vooral deze 2 'beste beslissingen' vooral niet lezen (denk ik zo)😁
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Hoe denk je hoe hij zich vandaag voelt? Hij zit hier met een enorm schuldgevoel, wat hij heeft gedaan. Zelf keur ik dit ook af. Heb bij de AA verhalen gehoord van mensen die dit ook hebben gedaan. Zoiets gebeurd helaas. Ik snap jou felle reactie overigens wel. Als je er zelf mee te maken hebt gehad, is dat vreselijk.. Ik heb het van/aan de andere kant meegemaakt. Werd door een dronken engelsman van de weg afgereden. Hij ging met 80 km per uur vol in onze zijkant. Godzijdank raakte hij ons op de achteras van de auto. Ik weet nog goed dat mijn ex schreeuwde "kut we hebben een ongeluk". Wij zaten gelukkig in de gordels maar mijn moeder achterin niet. Ben toen dizzy uit die auto gestapt en naar de auto van die gek gelopen. Was echt woest. Hij probeerde zijn auto te starten en weg te rijden. Ik rukte zijn portier open en op dat moment zag ik 'm helemaal wegzakken van de drank. Werd echt helemaal woest. Gelukkig kwamen er twee turkse jongens (ja ik zeg dit bewust omdat niet alle buitenlanders slecht zijn). Die kalmeerden mij en zeiden rustig maar we hebben alles gezien. Long story short. Die A.hole reed in de auto van zijn vriendin en we zijn meer dan een jaar bezig geweest om de total loss schade te krijgen. Hij was 'm gepeerd naar Engeland en zijn vriendin had geen geld. Al die verhalen van levenslang betalen klopt dus echt geen moer van. Verzekering van dat meisje heeft uiteindelijk betaald. En @Spirit je had 'm tegen moeten houden en geen gelul met laten we elkaar geen mietjes noemen.Fout is fout. En er is een verschil tussen dronken op de fiets of dronken in een busje!! Kom bij mij niet aanzetten met dat soort lulverhalen.
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ach ja ik ben net als @Spud persona non grata en word niet geacht een jarenlang forumlid aan te spreken op verantwoordelijkheid. Maar sois fort c'est la vie. Plain Dutch: stik erin met het vergoeilijken van iemand die in een busje totaal bezopen gaat rijden. @Spirit benieuwd wat jij gaat zeggen als jij een dwarslaesie oploopt door een aanrijding van een dronken persoon als je lieve vriendje! Mijn punt is ook dat je als eerste opmerkte dat je blij was dat hij niet was aangehouden en zijn rijbewijs niet kwijt was geraakt...... Stik erin! 1 uur geleden bewerkt door Sanity Spirit reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden @Spirit, je comment als Confused... Serious van welke planeet kom jij? Lekker zuipen en autorijden is oké zolang je maar niet aangehouden wordt...... En daar was jij maar al te blij om..... Jij kan je beter aanmelden op een forum als : ik zuipenbengelukkignietaangehouden.nl
knakker Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Rustig aan maar Sanity 🙂 Jij en Spud Persona non grata? Welnee. Er zijn hier geen ongewenste personen. Wel ongewenst gedrag. En die grens is ook nog best ruim. Dat rijden onder invloed nogal fout is zijn we het allen over eens denk ik. Sanity reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Sodemieter @Smaragdie: verliefd en al naar Hongarije. Wauw. Stoer ook wel. Ze spreken daar toch zo’n raar oeroeboeroe-taaltje? Niet eenvoudig om te leren denk ik. Gelukkig is de taal der liefde internationaal.
Sanity Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Ik vind dat best relatief. Ja @Mormel ging echt way to far met zijn virtuele aanranding van Flavieke en haar alters. Maar al zou @mormel zijn ietwat bizarre gedachten gemeend hebben dan was Flavieke hier niet aan bezweken. Hij heeft er een ban voor gehad. Echter @Spirit was meer bezig dat haar eikel van een vriend bezopen als hij was gelukkig niet aangehouden was. Hij zal maar jouw vrouw of kind doodgereden hebben. Daarom kan ik hier vrij giftig over worden. @Mormel heeft een ban.Maar vriend van @Spirit is ff wat fouter geweest. En dan lees ik hier in eerste instantie wat medelijden. Dat vind ik dus echt zum Kotzen
Spud Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Zouden jullie de discussie naar die dag kunnen verhuizen? Want ik snap er nu geen snars van en een heel klein beetje zou ik het wel willen begrijpen.
Sanity Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Ik ben hier dan ook wel ff klaar op dit forum met allerlei mensen die hier al jaren posten en menen mensen de maat te mogen menen en/of beschermd worden. Ik wil dan ook refereren aan mensen zoals @Spud , @renaldo61 die ieder op hun eigen manier ietwat afwijken. Ik persoonlijk vind het prima maar hecht er echt 0,000000000 waarde aan.
Sanity Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 4 minuten geleden zei Spud: Zouden jullie de discussie naar die dag kunnen verhuizen? Want ik snap er nu geen snars van en een heel klein beetje zou ik het wel willen begrijpen. @Spud, moet ik het nu weer zeggen: klep dicht🙃
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden