MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gaat het weer een beetje @renaldo61? Kom op, nieuwe dag nieuwe kansen! Gister is geweest en voorbij. Daar kan je niets meer aan veranderen. Fonny en Mormel reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mogge Marietje. Welke groente ligt er vandaag op je hoofd? bumperjim en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nog steeds doperwten @knakker 🤣 Maar het helpt wel! Ik verander langzamerhand weer van monster naar mens. Vandaag kan ik weer ff op mijn fietsje stappen want ik hoeft niet elk uur meer te koelen. lady jane en Fonny reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Wat een gedoe nog zeg. Maar hopelijk zal het resultaat schitterend zijn. Ik zat gisteren in de spiegel naar mijn rolluikjes te kijken. Ik ben niet erg ijdel, maar enthousiast word ik er ook niet van om te zien dat het verval ook daar is ingezet. 3 uur geleden bewerkt door knakker MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kies alvast maar een groente dan 😜 MaryArt reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag gaat mijn jongste afzwemmen. Godzijdank. Anderhalf jaar elke woensdag zitten knikkebollen in dat warme, vochtige, echoënde zwembad. Ze moeten ook al van alles voor dat eerste diploma: borstcrawl, rugcrawl, door een gat. En dan wordt dringend aangeraden door te gaan voor B en C. Nou, mooi niet. ‘Anders is uw kind niet zwemveilig’. Commercie die profiteert van overbezorgdheid huidige ouders. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wow! Ik geloof dat wij voor diploma A slechts min of meer hoefden te drijven in de jaren 70. De crawl kwam er helemaal niet aan te pas. Wel een paar meter met de kleren aan, voor als je ooit middenop de Atlantische oceaan in allerijl een vliegtuig uit moet. Heb het nog niet nodig gehad 😁 MaryArt en knakker reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 52 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!☕️
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 29 minuten geleden zei MaryArt: Nog steeds doperwten @knakker 🤣 Maar het helpt wel! Ik verander langzamerhand weer van monster naar mens. Vandaag kan ik weer ff op mijn fietsje stappen want ik hoeft niet elk uur meer te koelen. Voorzichtig, met zonnebril😎 MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Trouwens nu we het daarover hebben, ik heb me gisteren opgegeven voor een stage reddingszwemmen met de hond, eind mei voor haar verjaardag. Ik heb geen idee hoe dat in zn werk gaat maar in het ergste geval wordt het een dagje lekker samen poedelen 🤣 (Nu dat ik nuchter ben, ben ik druk bezig allerlei goodies te plannen! Zelf je slingers ophangen en zo). 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika en lady jane reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei knakker: Vandaag gaat mijn jongste afzwemmen. Godzijdank. Anderhalf jaar elke woensdag zitten knikkebollen in dat warme, vochtige, echoënde zwembad. Ze moeten ook al van alles voor dat eerste diploma: borstcrawl, rugcrawl, door een gat. En dan wordt dringend aangeraden door te gaan voor B en C. Nou, mooi niet. ‘Anders is uw kind niet zwemveilig’. Commercie die profiteert van overbezorgdheid huidige ouders. Ben je vervolgens een water-activiteit van plan? Waar jullie wonen heb je best wel mogelijkheden toch?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zeker. Wij bungelen hier met de voetjes in de Biesbosch. Dus we kunnen straks zonder verdrinkingsgevaar met een kano door de kreken. En we wonen tegenover een zwembad. Kan dat jong mooi zonder ons met zijn vriendjes gaan zwemmen. lady jane reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei bumperjim: (Nu dat ik nuchter ben, ben ik druk bezig allerlei goodies te plannen! Zelf je slingers ophangen en zo). Mooi is dat, hoe dat werkt. Ik merk dat met stoppen met roken op dezelfde manier. Nadat je hoofdactiviteit is komen te vervallen ga je vanzelf ineens allerlei veel leukere dingen ondernemen. Mormel reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen, Toitoi voor je zoon @knakker, en blij voor jou dat je niet meer naar dat zwembad hoeft. Vond het ook geen pretje. Vooral het geluid. Vandaag eindelijk partner zover gekregen om samen een flinke klus in huis aan te pakken. Ik dacht even: hoofdactiviteit? Maar dat is het natuurlijk wel inderdaad. Ik merk dat ik vooral aan het schoonmaken en opruimen ben, achterstanden wegwerken, en alles bewuster doe. Ik had me al opgegeven voor een paar cursussen, die beginnen in januari en februari. Leuk vooruitzicht. knakker reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ja, ik twijfelde bij het schrijven ook over ‘hoofdactiviteit’. Maar steeds meer besef ik dat zo’n verslavinkje verdorie veel meer tijd in beslag neemt dan die nodig is voor het gebruik zelf. En nog meer: het weerhoudt me van van veel. Hoeveel goede voornemens wel niet zijn blijven hangen op ‘ja, maar eerst moet ik van het drinken/roken af’. Wat vervolgens namelijk nooit gebeurde. 1 uur geleden bewerkt door knakker
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Grappig, ik merk dat ik @MaryArt en @Fonny vaak door elkaar haal. Ik dacht net al: apart, die reageert op haar eigen berichten. Maar jullie zijn met twee 🙃 MaryArt reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morning. Weekend! Ik werk weer te veel merk ik. Gaat weer over, maar doet me geen goed. Over hoofdactiviteiten gesproken…. Er blijft nu te weinig ruimte voor de rest.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 45 minuten geleden zei knakker: Mooi is dat, hoe dat werkt. Ik merk dat met stoppen met roken op dezelfde manier. Nadat je hoofdactiviteit is komen te vervallen ga je vanzelf ineens allerlei veel leukere dingen ondernemen. Ik heb dat gezien bij mijn vader. Toen hij stopte met drinken begon hij ineens weer te schilderen en tekenen, vervolgens heeft hij ook zijn oude hobby voor programmeren opgepakt in combinatie met een 3d-printer (ondertussen heeft hij er twee) en zijn laatste project was een soort robot met spraakbesturing etc., daarnaast is hij weer echt naar muziek beginnen luisteren, gaat hij ondertussen vaker naar optredens dan ik en ineens ook terug een motor gekocht terwijl hij bijna veertig jaar alles met de fiets deed. Ik heb een coole pa (word dit jaar 70 overigens). Mag ik hier eigenlijk wel reageren als ik nog niet gestopt ben? Drink niet elke dag maar ga me ook op dit moment niet voornemen om compleet te stoppen daar het een woelige periode is. Laat dit niets als een excuus klinken want ik weet gewoon dat ik mij te pletter zal zuipen de dag van de uitvaart, dus het lijkt mij zinloos om mij op dit moment aan iets te binden.
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Hup, wandelschoenen aan en gaan😄 Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Maja
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik betrapte me er gisteren op dat ik met enige heimwee terugkeek naar de tijd van voor mijn pensioen: Ik ging naar mijn werk, deed het huishouden en alles wat ermee te maken had, ging op zijn tijd even bij de kinderen langs en dat was het wel. In het weekend bijkomen, lezen en een spelletje. Nu zijn mijn weken vol met beloofde 'leuke dingen doen', afspraken voor Kees bij de arts/ziekenhuis, eigen ziekenhuisbezoekje, vrijwilligerswerk, met regelmaat oppassen en noem maar op. Inmiddels zijn de weinige taken die Kees voor zijn rekening nam ook bij mij beland... Van de 7 dagen van de week in mijn agenda staan er zeker 4 omcirkeld omdat ik dan 'ergens naartoe' moet. Vandaag nog een rustig dagje (gewoon even het huishouden doen) en dan de komende week 6 van de 7 dagen op pad. Dat moet anders. De week daarna heb ik zelfs onverwacht vrij van vrijwilligerswerk, staat geen enkele dag omcirkeld en dat hou ik ook zo. En dan hoop ik dat na de bizarre december- en januarimaanden februari rustig zal verlopen. Daarna zie ik wel weer. Zo, dat was mijn zaterdagklaagzang. Nu hoogste tijd voor een bakje. Lika reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Mormel: [...] en ineens ook terug een motor gekocht terwijl hij bijna veertig jaar alles met de fiets deed. Toch een eerste teken van aftakeling dus
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh, en dat vergeet ik al dagen te zeggen: Het doet me goed jou hier weer te lezen @Adri03 Adri03 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden