renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Samen met mijn psychiater werk ik aan allerlei problemen Dagpact: renaldo61
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Gisteravond zwaar grieperig geworden ❌ niet gedronken ✅ wel met de hond eruit (5 lagen 🥶) Gaat verder prima. Ik moet zo waanzinnig vaak hoesten, dat wordt straks een mooie gelegenheid het getal googol weer eens te gebruiken. %s om %s bewerkt door bumperjim
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Beterschap @bumperjim Is ziek zijn een trigger ? Loop zelf al een tijdje met zieken om mij heen maar zelf met iets dat niet door lijkt te breken, zou mezelf net-niet-ziek willen noemen. Misschien heeft dat te maken met de griepprik. EHBO cursus was leuk, leuke docent met een gevoel voor morbide humor. Ze had veel anekdotes, en wilde op alle wat als dit wat als dat vragen antwoord geven. Wat is het toch heerlijk als iemand dat gewoon doet en zelfs aanmoedigt. Klein clubje en daardoor veel oefen tijd. Volgende week nog een keer, gericht op kinderen. Als mijn partner in elkaar zakt weet ik nu wat ik moet doen, nu mijn kleindochter nog:-). Blij dat ik het heb gedaan en het niet meer ben blijven uitstellen. Lika, lady jane en MaryArt reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 13 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Beterschap @bumperjim Is ziek zijn een trigger ? Loop zelf al een tijdje met zieken om mij heen maar zelf met iets dat niet door lijkt te breken, zou mezelf net-niet-ziek willen noemen. Misschien heeft dat te maken met de griepprik. EHBO cursus was leuk, leuke docent met een gevoel voor morbide humor. Ze had veel anekdotes, en wilde op alle wat als dit wat als dat vragen antwoord geven. Wat is het toch heerlijk als iemand dat gewoon doet en zelfs aanmoedigt. Klein clubje en daardoor veel oefen tijd. Volgende week nog een keer, gericht op kinderen. Als mijn partner in elkaar zakt weet ik nu wat ik moet doen, nu mijn kleindochter nog:-). Blij dat ik het heb gedaan en het niet meer ben blijven uitstellen. Ja, das de zieligheidstrigger. Maar die is niet zo moeilijk, dan ga ik gewoon meteen naar bed. Leuk EHBO cursus! Is bij mij 30 jaar geleden. Ik herinner me nog wel de meest basale dingen. Nooit nodig gehad. Met kleine kinderen is toch ongeveer hetzelfde maar dan veel voorzichtiger en ook sneller? %s om %s bewerkt door bumperjim Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ga het horen volgende week. Bij veel dingen vertelde ze gisteren: dit is bij kinderen anders maar dat vertel ik volgende week. Hoop het ook nooit nodig te hebben. Maar toen ik mezelf zo bezig zag op die pop kreeg ik er wel meer vertrouwen in dat ik zou handelen in plaats van in verstijfde paniek zou gaan. Dat voelt al lekker ook al weet ik natuurlijk niet wat ik ga doen als er echt iets is. Ik had de laatste tijd meer last van gedachten over wat nou als dit of dat gebeurt. Komt natuurlijk omdat iedereen om me heen ouder wordt, en door mijn kleindochter. Over mijn eigen kinderen maakte ik me minder druk dan om haar.
Mariposa Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen ☀️! Dagpact: renaldo61 MaryArt flavieke Mariposa
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedemorgen frummers, Lang geslapen, klaar voor een nieuwe mooie dag. Maar eerst een bakje natuurlijk %s om %s bewerkt door Yvonne
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei bumperjim: Gisteravond zwaar grieperig geworden ❌ niet gedronken ✅ wel met de hond eruit (5 lagen 🥶) Gaat verder prima. Ik moet zo waanzinnig vaak hoesten, dat wordt straks een mooie gelegenheid het getal googol weer eens te gebruiken. Goedemorgen bumperjim (en alle anderen natuurlijk). Maarrruuhhhh... bedoel je nou met dat rode kruisje voor 'niet gedronken' dat het niet-drinken niet gelukt is? Omdat je grieperig bent, of zo? Of is dat 'niet gedronken' de verklaring voor dat rode kruisje, dat in dat geval staat voor 'gedronken'? In beide gevallen in elk geval beterschap. Ik ben trouwens in vergelijking met m'n vrouw ook eerder 'ziek'. Met vergelijkbare symptomen lig ik eerder voor pampus. Mannengriep wordt dat dan gekscherend genoemd. Maar gelukkig wordt er steeds meer bekend over hoe verschillend mannen en vrouwen ook medisch in elkaar steken. Dus voel ik me tegenwoordig minder 'schuldig'. (feit is wel dat ik bij een relatief simpel verkoudheidje ook meteen al tegen de 39 graden koorts heb en zij misschien een half graadje hoger zit. Dus dát bewijs had ik wel altijd, maar ik voel(de) me toch vaak wel een aansteller...) Mormel en Spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: renaldo61 MaryArt Flavieke Mariposa Yvonne
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, De buren krijgen een nieuwe badkamer, dus er wordt volop getimmerd en geboord. Dat ben je gauw zat hoor. Maar ja, wat moet, dat moet he Vanochtend voor het eerst na maanden weer eens mee gedaan met de ochtendgym Want man,man wat ben ik stijf de laatste tijd. En nu volhouden !!
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Beterschap @bumperjim. Mij triggerde het "echte ziekzijn" altijd. Dan dacht ik: ach, ik ben toch ziek, dan kan er ook wel wat drank in. Uiteraard duurde het veel langer, eer ik daar weer bovenop kwam. Hoe stom kan je zijn?
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen bumperjim (en alle anderen natuurlijk). Maarrruuhhhh... bedoel je nou met dat rode kruisje voor 'niet gedronken' dat het niet-drinken niet gelukt is? Omdat je grieperig bent, of zo? Of is dat 'niet gedronken' de verklaring voor dat rode kruisje, dat in dat geval staat voor 'gedronken'? In beide gevallen in elk geval beterschap. Nee, het niet-drinken is wel gelukt 😁lastig om dat soort dingen ondubbelzinnig duidelijk te maken zonder een hele zin uit te schrijven. Kohtje reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 18 minuten geleden zei bumperjim: Nee, het niet-drinken is wel gelukt 😁lastig om dat soort dingen ondubbelzinnig duidelijk te maken zonder een hele zin uit te schrijven. Haha.... beetje lui aan het worden? O nee, grieperig. Maar gefeliciteerd met je tot nu toe succesvolle dry January. En sorry dat ik je die vraag stelde, ik vermoedde deze betekenis wel, maar jouw humor kan me ook goed op het verkeerde been zetten. Vandaar dus toch maar even vragen. bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier gisteravond ook ziek geworden. Net na de vakantie en nu ik een hond te logeren heb. Zal haar toch moeten uitlaten want baasje zit in het buitenland en iedereen is aan het werk. 3 keer per dag klein rondje meer lukt nu niet. Ben alleen bang dat de hond zich gaat vervelen nu
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoop dat het een kort durend virus is en ik overmorgen weer wat werk kan oppakken
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zal het even afkloppen, maar wij zijn net van onze heftige verkoudheid af. Dit alles heeft een dikke maand geduurd. Niet echt ziek, tussen mal en dwaas in, veel hoesten en hoesten past totaal niet bij mij. Nachten nier slapen, vanwege hoestbuien. Het komt vast, omdat ik bijna niet onder de mensen kom. Vast kringetje. Voldoende ook! Iedere nadeel heeft z'n voordeel. Zo hebben wij gisteren heerlijke zelfgemaakte hutspot gegeten. Geheel op ons gemak. Anders had het hollen en vliegen naar ons koor geweest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden