karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Prana: Ik probeer nu minder aandacht aan het niet drinken te geven. Zo heb ik het toen ook gedaan. Anders word je steeds weer herinnerd aan alcohol. De 1 zegt dit, de ander zegt dat... Zelfde met filosofie onzin. Je kunt zaken van alle kanten bekijken, maar het geeft alleen maar onrust in je hoofd. Ik maak een keuze en dat is het!
knakker Geplaatst gisteren om 04:29 Rapport Geplaatst gisteren om 04:29 16 uur geleden zei Bob: Verheug je je er op dat je dan weer kan gaan roken en drinken, of begrijp ik dat verkeerd? Ben je betoeterd. Nee, dat was een beetje mijn malle humor, sorry. Als er iets is waar ik me op verheug, is het niet meer, niet in januari, niet in februari, nooit meer terug te vallen in de verslaving, in welke vorm dan ook. Bob, lady jane en Mormel reageerden hierop 2 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Na de 20 dagen is het vandaag tijd voor t bosje bloemen voor de 3 weken! De gelukkigen graag opstellen in een rijtje voor de felicitaties 🌷🌷🌷 Wat gaan we goed met zn allen 👌🏼 Rosee en MaryArt reageerden hierop 1 1
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja hier ook nog steeds. En geen gedachten over februari, dat het dan weer zou mogen of zo. Het voelt goed zo. bumperjim, MaryArt en Rosee reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Zullen we ook maar een droge februari starten?
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ja en zullen we het dan de naam " sober februari" geven? Of zijn er andere leuke suggesties?
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Daar kunnen we nog 9 dagen over nadenken MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ja leuk. Misschien iets in het Frans? Als het maar een beetje opvalt en herkenbaar is.. Sec Fevrier klinkt ook wel leuk.. 4 uur geleden bewerkt door MaryArt
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sec betekent droog. Fevrier betekent februari. Begrijp je het nu wel? Moet het niet Fevrier sec zijn? Mij maakt het niet uit welke naam, ben slecht in het geven van namen. Ik had twee poezen die we uiteindelijk maar dikke en kleine hebben genoemd, omdat we ze zo aanduidden. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat zou kunnen @Etty dat het andersom geschreven moet. Bumper zal het wel weten dus we horen het wel. Ik ben ook geen echte naamgever aan dieren. Mijn kat heet nota bene Pussycat...nou dan weet je genoeg🤣 lady jane reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk, daar lift ik dan ook weer mee! Morgen dag 100…een bosje tulpen is leuk idee om ook echt te halen ja! MaryArt reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Graag eerst januari afmaken voordat we met februari beginnen! lady jane, bumperjim en MaryArt reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden zo is dat we leven dag per dag immers? gratis mindfulllesje zolang we niet drinken MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Helemaal goed hoor! Is ook meteen een mooie oefening voor renaldo61, om meer in het nu te leven! Ik had dat wel eens aan hem voorgesteld maar daar wilde hij toen niks van weten, toch @renaldo61?
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Moet het niet Fevrier sec zijn? Exactement
Pytje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik wil nog niet echt nadenken over februari, want weet uit het verleden maar al te goed dat dingen in een split second anders kunnen zijn. Januari voelt heel goed haalbaar momenteel en daarna ga ik - zeker zoals ik me nu voel - verder. Dat dan weer wel.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei Pytje: Ik wil nog niet echt nadenken over februari, want weet uit het verleden maar al te goed dat dingen in een split second anders kunnen zijn. Januari voelt heel goed haalbaar momenteel en daarna ga ik - zeker zoals ik me nu voel - verder. Dat dan weer wel. Ja precies 😁 eerst de januaribeer schieten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden