renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen Sinds gisteren is mijn voet nog pijnlijker geworden. Wandelen en staan gaat nu moeilijk.
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden dagpact flavieke nog steeds ziek maar moet vandaag nr de bank iets afhandelen wat ik al lang van plan was
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Het is volbracht. Het jaar zit erop. In elk geval qua werk. Ik ben zo opgelucht. Meestal overvalt een vakantie mij als een plotseling genoegen. O, nu alweer? Dit keer telde ik de dagen. Acht dagen vrij! Eind van deze week gaan we naar België, de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog bezoeken. Ja, ik weet de gezelligheid wel weer meteen op te zoeken. Mijn zoon had het met geschiedenis op school en vond dat ook erg boeiend. Maar vandaag niks. Gewoon weer pompiedom. 1 uur geleden bewerkt door knakker Fonny, MaryArt en lady jane reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal☕️ DAGPACT: Flavieke Fonny🌞
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen Sinds gisteren is mijn voet nog pijnlijker geworden. Wandelen en staan gaat nu moeilijk. Renaldo, wat is er gebeurd?
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 8 minuten geleden zei Fonny: Renaldo, wat is er gebeurd? Vriendelijk om te vragen @Fonny Ik heb dit reeds eerder geplaatst. Nu iets meer dan een week geleden bemerkte ik dat mijn schoeisel aan vervanging toe waren en heb er toen dezelfde dag nieuwe gekocht. De dag daarop met mijn nieuw schoeisel redelijk veel gewandeld met als gevolg een grote blaar onderaan mijn voet. Nog wat later plakte een verpleegster er een compeed pleister op. Gisterenochtend besloot diezelfde verpleegster de pleister te vervangen door een nieuwe en toen begonnen mijn huidige problemen. Mijn voet werd in de loop van de dag steeds pijlijker, gisterenavond haalde een andere verpleegster de pleister weer weg en knipte een deel dode huid weg. Voorlopig gedaan met lange wandelingen en lang op mijn voeten staan. MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Flavieke Fonny🌞 MaryArt 🎆 renaldo61
Yvonne Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Dagpact: Flavieke Fonny🌞 MaryArt 🎆 renaldo61 Yvonne
Yvonne Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Goedemorgen frummers, Katten al verzorgd, hond uitgelaten, bakje thee staat voor mij , nog 4 minuten rust en dan de laatste volle drukke dag van het jaar.... De rest van deze week ga ik vakantie vieren, lekker thuis. Nu even een bakje en dan snel snel snel...
lady jane Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist goeiemooiemorgen frummers Vandaag een dagje sauna in een hotel geboekt, schreef mijn zus dat ze net als vorig jaar 3 dagen in datzelfde hotel bivakkeert t/m 1 januari, om het vuurwerk van haar eigen buren te ontlopen. Dus we lunchen in elk geval samen. En als je in de horeca meer dan 20,00 besteedt in december, krijg je een gratis toegang voor januari, zowel als voor mei 2026. Dat ben ik een week geleden totaal vergeten. Nu weer, als zij het niet schreef. Grappig wat je niet doet voor iets dat gratis is/lijkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden