flavieke Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden dagpact flavieke ik kan niet slapen omdat ik ziek ben
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: flavieke renaldo61 Nog steeds niet aan 't slapen @flavieke ?
flavieke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Zojuist zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: flavieke renaldo61 Nog steeds niet aan 't slapen @flavieke ? heb een klein beetje geslapen maar nu weer wakker door mijne hoest
MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆 Mormel
MaryArt Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Gistermiddag belde een oude drinkmaat van mij. Hij heeft sinds anderhalf jaar een poolse vriendin die een tijd naar haar land moest vanwege zakelijke beslommeringen. Hij nam dus zijn kans waar en vroeg of ie even langs mocht komen. Ik vond dat wel gezellig dus hij kwam langs. Ik zei nog dat hij gerust een biertje mee mocht nemen maar dat ik niks dronk. "Ook niet voor één keertje?" vroeg hij. Nee zei ik, want van één keertje komen twee keertjes en voor je het weet is het hek weer van de dam. Zijn bedoeling was dat we lekker gingen drinken en dan wat eten zouden bestellen. Dat gebeurde voorheen regelmatig en dat was best gezellig zolang we niet dronken waren. Maar dat feest ging dus niet door. Hij had wel bier gedronken maar had niks mee, omdat hij dat niet wilde voor mij. Hij nam net als ik een lekker bakkie koffie en is een uurtje gebleven. Ik vond het ontzettend lief van hem dat hij rekening met me hield. Zo kan het dus ook! billy1981, Spirit, Marij en 6 anderen reageerden hierop 9
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Top! Fijn als ze je het een beetje makkelijk maken MaryArt reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen, Ik was gisteren naar het filmuis en op de terugweg bij de trein merkte ik dat ik mijn telefoon kwijt was. Ze hadden hem gelukkig gevonden in het filmhuis, ik was nogal opgelucht. Duur ding en natuurlijk nog niet geregeld dat er ergens in de Cloud een kopie is van alle gegevens die er in dat ding opgelsagen liggen. Ga ik misschien nu maar wel regelen. Wat fijn @MaryArt. Ik vind het zelf ontzettend lastig als iemand niet drinkt terwijl hij dat normaal wel zou doen. Dus voor mij. Ik ga dan zitten invullen dat iemand het helemaal niet gezellig heeft. Ik ben meermaals voor de bijl gegaan om deze reden. Om niet te voelen wat die gedachten oproepen. Rosee, Maja en MaryArt reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 minuten geleden zei Etty: Ik vind het zelf ontzettend lastig als iemand niet drinkt terwijl hij dat normaal wel zou doen. Dus voor mij. Ik ga dan zitten invullen dat iemand het helemaal niet gezellig heeft. Ik ben meermaals voor de bijl gegaan om deze reden. Om niet te voelen wat die gedachten oproepen. Ik heb het daar ook moeilijk mee. De meest altruistische reden om lekker aan de zuip te gaan 🤣 Spirit, MaryArt, Etty en 1 andere reageerden hierop 1 3
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Gisteravond na negenen thuisgekomen. De bumperhond was helemaal blij en begon meteen haar (nog volle) voerbak leeg te eten. De petsitter had me al geappt dat ze niks at. Puur van de stress 😢 Dus er gebeurt echt wat in die kop, het is niet gewoon business as usual, zolang ik maar eten krijg en even buiten mag plassen draait de wereld gewoon door. Nee, ze zitten echt in de rats in die situatie. Net als dat je je kind 3 dagen alleen thuis laat. Overigens begint het al als ze me een koffer ziet inpakken want ze heeft alles in de gaten. Ik hou er helemaaaaal niet van om haar zo achter te laten en had al min of meer gezworen het niet meer te doen, nu stelde een nicht voor om kerst volgend jaar bij hun in Bretagne te vieren dus dat wordt de gelegenheid om hond lekker mee te nemen. Ook daardoor raakt ze van slag maar tis wel gezelliger. 10 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane, MaryArt, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Hij had van mij ook mogen drinken want daar ben ik nu wel tegen bestand. Maar hij vind mij blijkbaar nog niet sterk genoeg ofzo? En het is echt wel één seconde door mijn hoofd gegaan hoor, om weer eens lekker de bloemetjes buiten te zetten! Ach en hij heeft de "schade" later wel weer ingehaald, daar ben ik van overtuigd 🤣
Etty Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 15 minuten geleden zei bumperjim: Ik heb het daar ook moeilijk mee. De meest altruistische reden om lekker aan de zuip te gaan 🤣 Waar. Het is geen excuus, een ongemakkelijk gevoel. Maar dit is voor mij wel één van de ongemakkelijkste: het idee dat 'ze' eigenlijk niet bij me willen zijn. Ik vind het ondraaglijk bijna, maar als ik een tijd niet drink wordt dat wel veel en veel minder.
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 56 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆 Mormel Fonny🌞 Maja reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, Zo, 8,5 uur geslapen en maar 1 keer wakker tussendoor. Dat is echt in geen jaaaren gebeurd, wat heerlijk. Ik was er ook wel aan toe geloof ik 😂 Bakje om op gang te komen nu maar even... Spirit en Maja reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆 Mormel Fpnny🌞 Yvonne
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mijn Femke begon ook steeds te eten als ik terug thuis kwam.
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 20 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆 Mormel Fpnny🌞 Yvonne Mariposa
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ben bezig met Hongarije. Volgende maand leuke huizen aldaar gaan bezichtigen en grote stukken grond daar erbij. Gaat steeds serieuzer worden. Eng maar ook uitdagend en spannend. Wel een grote droom van mij. @Smaragdie Ik ben heel benieuwd waarom je kiest voor Hongarije..Ik heb er jaren geleden ook veel op gegoogeld en behalve dat het een heel betaalbaar land is, is het ook een land die mij meteen doet denken aan vroeger en hoe ik opgegroeid ben. Ik zag bv mensen nog op paard en wagen op karresporen wat ik prachtig vind! Ook kwam meteen het nummer van Wim Sonneveld met " Het dorp" In mijn hoofd opborrelen. Nostalgie dus voor mij. Maar voor jouw kan dat bijna niet want volgens mij ben jij een stuk jonger dan mij. Dus ben ik heel benieuwd naar jouw beweegredenen..
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dat herken ik @Etty , als de ander het maar leuk heeft. Ik probeer nu maar te denken: en wat dan nog. Maar ja blijft lastig. Die angst voor afwijzing,zelfs bij mensen die je zelf niet eens in je leven hoeft. Idioot eigenlijk. @bumperjimjeetje dat jullie hond zo van slag was. Ik pas binnenkort weer op een hond van een vriend die 10 dagen naar het buitenland gaat. Heeft al eerder 10 dagen gelogeerd hier en dat ging prima. Ben wel altijd bang dat ze zich verveelt dus ging heel vaak met haar wandelen, maar daar had ze helemaal geen zin in (heeft ze bij haar baas ook vaak niet) anders ligt ze maar te slapen op de bank, dat is toch ook saai. Ze is best lui en zodra ik weer met de riem aankwam zag je haar denken: moet ik weer.
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nou ja, misschien is 5 keer per dag wandelen ook wel wat teveel van het goeie
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Das wel veel ja 😁 De mijne 1 à 2 keer maar dan wel minstens drie kwartier per keer. En bijna altijd los van begin tot einde. Niet in de bebouwde kom dus. 7 uur geleden bewerkt door bumperjim
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ja, mijn hond eet ook niet of nauwelijks als ze bij iemand anders is. Straks maar eens een lekkere strandwandeling maken, dan kan ze haar energie een beetje kwijt Wat jij omschrijft herken ik niet hoor @Rosee Zodra ze de riem ziet wordt ze dol van enthousasme Zeker als je zegt ; Ga je mee.. Dan danst ze al om je heen van blijdschap. Maar ja pas 8.5 maand, dus nog veel jeugdige energie
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Kan je nagaan wat een k leventje ze verder hebben als je van een wandeling al helemaal uit je dak gaat, maar goed daar moet je niet te lang bij stilstaan 🤣
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden