Mormel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Dagpact: Mormel Sorry @renaldo61:ken geen wiegenliedjes. Voor de anderen: ze geven vandaag een zonnige dag met temperaturen tot 17°C, dus ideaal weer voor een boswandeling of het wat tuinwerk te verrichten.
knakker Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Mogge. Geen zin vandaag. In bed blijven de hele dag. Met een grote fles tequila. En de allerschorste platen van Tom Waits. Dat lijkt mij ook wel wat, Huub. Maar dat deden we nou net niet meer. De najaarsblues. Ik ben er toch wel vatbaar voor. Vandaag krijg ik ook zo’n gek brilletje met blauw turquoise licht om de duisternis te verdrijven. Daar schreef pas iemand hier ook eens over. Rugpijn is voorbij. Nu maagkramp. Ik begin goddorie wel een oude man te lijken. En dat bevalt mij totaal niet. En tóch gaan we er een mooie dag van maken. Hort sik. 16 uur geleden bewerkt door knakker
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers, Sombere dagen hier, geen zon gezien de laatste dagen. Dan de lampjes binnen maar aan en zelf voor zonnetje spelen Tsja @knakker... en dan te bedenken dat je nog een jonkie bent.... wacht maar tot je echt bij het berjaardenleger gaat horen Bakje maar even nu eerst
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Yvonne
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Yvonne MaryArt
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Heeft de fles het weer gewonnen van je @Mormel?
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Volgens mij ziet @Mormel graag zijn naam tweemaal verschijnen op het dagpact?
Prana Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Yvonne MaryArt Prana @Mormel heb je nog veel? Weggieten is bij jou geloof ik geen optie, kun je terug naar bed en daarna opnieuw beginnen? De dag, niet het drinken... @knakker die nostalgie, di najaarsblues..ik heb daar ook "last van" en in november is het altijd heel erg. Sinds ik hier woon en de zon meestal schijnt, is het stukken minder. Ik hoop dat je brilletje werkt.
Spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Over kwalen en ouder worden, hier nog even een klaagzang van Spirit. Wakker geworden met knallende koppijn. Spierpijn in mijn linkerarm. Na wat paracetamol is het aardig weggetrokken. Slecht geslapen, maar alles nog beter dan opstaan met een kater. Nog even wat ochtendrituelen en dan laden wij de bus weer voor een spetterend optreden in een verzorgingstehuis. Even wat mensen blij maken vanmiddag! Hier is het zonnig en het schijnt een mooie dag te worden. He, verdorie @Mormel, weer een streep door je naam. Lees goed de adviezen die we jou geven. Zou niet met je willen ruilen.
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmorgen @lady jane. Nog plannen voor vandaag?
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: Volgens mij ziet @Mormel graag zijn naam tweemaal verschijnen op het dagpact? Misschien dat je dit niet goed ziet door je aandoening, maar ik bijt op mijn tong om hierop niet te reageren. @Prana: weet het nog niet. Reden was deze ochtend een telefoontje van mijn vrouw (sociaal contact) en het vooruitzicht naar een moeilijk telefoontje dat ik moet plegen (dus weer sociaal contact). Doel is nuchter te staan hierna maar dat zal deels afhankelijk zijn van hoe het gesprek verloopt. Voorbije week verliep eigenlijk vrij goed (wat moeite met het invullen van tijd), dus eigenlijk weer gemerkt dat omgaan met mensen voor mij een stevige trigger is. Spijtig genoeg is dat een trigger die ik niet kan vermijden in de toekomst. Edit: en op dit moment mis ik iemand als @Sanity, iemand die er ook nog midden in zit; al kan ik heel goed begrijpen dat je op dat moment kiest om het forum te verlaten. Reden van die naam te schrappen is het vasthouden aan de eerste regel: eerlijkheid naar je zelf; het zou makkelijker zijn om te zwijgen en te pretenderen dat ik compleet droog stond. 13 uur geleden bewerkt door Mormel Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Die eerlijkheid siert je @Mormel. Is er geen maatje voor je? Kijk eens bij maatjes gezocht. Heb veel aan mijn maatje gehad. We hadden geregeld terugvallen in die tijd. De lamme helpt de blinde, maar door schade en schande wordt men wijs. Nu zijn we trots op elkaar. We doen het zo goed nu.
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Die eerlijkheid siert je @Mormel. Is er geen maatje voor je? Kijk eens bij maatjes gezocht. Heb veel aan mijn maatje gehad. We hadden geregeld terugvallen in die tijd. De lamme helpt de blinde, maar door schade en schande wordt men wijs. Nu zijn we trots op elkaar. We doen het zo goed nu. Denk niet dat dat iets voor mij is, ben echt slecht in sociaal contact en zeker in het onderhouden daarvan. Blij wel dat het voor jou werkt. Update: het telefoontje waar ik zo tegenop zag is goed verlopen en daarnet ook terug mijn vrouw aan de lijn gehad. Alles positief, dus ik ga nog even deze fles wijn wegwerken, vervolgens een dutje en daarna weer nuchter. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: Misschien dat je dit niet goed ziet door je aandoening, maar ik bijt op mijn tong om hierop niet te reageren. Het zou zomaar kunnen dat er niets aan de ogen van @renaldo61 mankeert en dat hij dit met sarcastisch of met een knipoog bedoelde...
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Goedenmorgen @lady jane. Nog plannen voor vandaag? Nou @Spirit, ik heb er al een uur zwemmen opzitten, de boodschappen en de was, Om 2 uur begint tennis weer en vanavond dienst in mijn inloophuis. Lekker druk dagje dus. Jij ook zag ik, veel plezier met jouw passie: de muziek en mensen blij maken. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een hele leuke middag gehad en nu dus afkicken. Had nog veel onrust. Dit is totaal geen trigger meer voor mij. De onrust heb ik er thuis nog even uitgespeeld en nu voel ik langzaam de rust komen. We gaan ook nu pas eten. Op dat soort momenten krijg ik geen hap door m'n keel. Makkelijk dit keer. Kant en klaar potje prut, zelf kip erdoorheen en rijst.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Even een rant: Hoe komt het toch dat het hier zo kalm is? Dit platform heeft bezoekers van zowel Nederland als België en nog steeds kun je hier 's avonds een muis horen lopen, wetende dat je spreekt over honderdduizenden met een alcohol probleem? Ik begrijp het niet, zijn fora echt ten dode?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden