Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:
Mormel

Sorry @renaldo61:ken geen wiegenliedjes. 
Voor de anderen: ze geven vandaag een zonnige dag met temperaturen tot 17°C, dus ideaal weer voor een boswandeling of het wat tuinwerk te verrichten. 

Geplaatst (bewerkt)

Mogge. Geen zin vandaag. In bed blijven de hele dag. Met een grote fles tequila. En de allerschorste platen van Tom Waits. Dat lijkt mij ook wel wat, Huub. Maar dat deden we nou net niet meer.
     De najaarsblues. Ik ben er toch wel vatbaar voor. Vandaag krijg ik ook zo’n gek brilletje met blauw turquoise licht om de duisternis te verdrijven. Daar schreef pas iemand hier ook eens over. 

Rugpijn is voorbij. Nu maagkramp. Ik begin goddorie wel een oude man te lijken. En dat bevalt mij totaal niet.

En tóch gaan we er een mooie dag van maken. Hort sik.

bewerkt door knakker
Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Sombere dagen hier, geen zon gezien de laatste dagen. 
Dan de lampjes binnen maar aan en zelf voor zonnetje spelen :( 
Tsja @knakker... en dan te bedenken dat je nog een jonkie bent.... wacht maar tot je echt bij het berjaardenleger gaat horen ;) 
Bakje maar even nu eerst 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst

Dagpact:
Mormel
renaldo61
Yvonne
MaryArt
Prana

@Mormel heb je nog veel? Weggieten is bij jou geloof ik geen optie, kun je terug naar bed en daarna opnieuw beginnen? De dag, niet het drinken...

@knakker die nostalgie, di najaarsblues..ik heb daar ook "last van" en in november is het altijd heel erg. Sinds ik hier woon en de zon meestal schijnt, is het stukken minder. Ik hoop dat je brilletje werkt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...