Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Weer vroeg ochtend vandaag (3u30) nochtans lag ik er pas tegen middernacht in. Heb er weinig last van omdat ik ook een siësta doe. Kranten al gelezen, de koffie is doorgelopen, dus nog even surfen, dan de huishoudelijke taakjes voor vandaag al wegwerken en vervolgens een ochtendwandeling. Spijtige van het seizoen is dat het te donker is om al zwerfafval te ruimen (heb eraan gedacht om zo'n hoofdlampje te kopen hiervoor, maar is dat niet overdreven?). Gisteren aan de composthoop een hol ontdekt en door de diameter (schat ruim 20 centimeter) vrij zeker dat het een vossenhol is. Zelf op dit moment geen kippen en bij mijn buren zitten ze goed afgesloten, dus voor mij zit het beest daar prima (ook een deels overdekte beek langs mijn terrein, dus altijd ratten). Hoop dat iedereen er een fijne dag van maakt. 13 uur geleden bewerkt door Mormel
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Ik ben zo ziek als een hond sinds vrijdag. Denk dat ik een covidje bij me draag. Met de alcohol gaat het goed. Vrijdag 1 biertje gehad van de kadobiertjes van de buurman. Dat was een beetje underwhelming eigenlijk, viel er niet echt lekker in. Dat heb ik al vaker gemerkt maar dan moet je er wel op letten en niet alvast denken aan de volgende. De neiging is dan, als het treintje eenmaal rijdt, om er zaterdag dan weer 1 te nemen want "eentje maakt toch niet uit". Jawel, eentje maakt wel uit dus gisteren niets genomen en dat ga ik vandaag en de volgende paar dagen ook niet doen. 10 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen zometeen naar me beste vriendin,eerst naar de kerk en daarna ben ik uitgenodigd om naar haar nieuwe huisje te komen kijken en te komen eten. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen @Zbb , @bumperjim en @Mormel Ik hoop dat iedereen een goede dag heeft. Zbb reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers. Fijn dat het zo goed gaat @Zbb, fijne zondag. Beterschap @bumperjim, ellendig dat die covid toch weer de kop opsteekt, ik hoop dat je snel weer opknapt.. Ik heb inmiddels zowel de covid- als de griepprik gehad. Ik gok op een rustig dagje, beetje in de tuin rommelen en lekker haken. Geen zon alweer, geeft niet het is echt herfst zo. Een bakje nu eerst maar even. Dagpact: Mormel renaldo61 Yvonne Zbb reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen, beterschap @bumperjim! Wat een gezellige start van mijn ochtend, mede door jouw bijdrage @Mormel. ik ga me klaarmaken voor een dagje repeteren:-)
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Heel veel beterschap @bumperjim Wij zijn wat aan het opknappen. Flinke verkoudheid gehad. Wij gaan zo de deur uit. Eerst de hond dumpen bij mijn zoon en dan kunnen wij op ons gemakje naar een zondagmiddag concert. Ga daar veel bekenden zien, dus lekker even bijkletsen. Heb er zin in!
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Het wordt weer tijd om Vitamine D3&K2 te gaan innemen. Of we moeten naar de zon... Het laatste is het meest prettig maar even niet haalbaar. Dan maar zonneschijn uit een potje... Fijne zondag! Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Spirit Dumpen? Zijn er problemen met de hond?
Kohtje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: @Spirit Dumpen? Zijn er problemen met de hond? Renaldo, het probleem is, denk ik, dat de hond niet bij het zondagmiddagconcert naar binnen mag. Ik denk dat jij je zorgen maakt door het woordje 'dumpen'. Niet nodig, dumpen wordt gewoon gebruikt i.p.v. 'onderbrengen'. We dumpen wat af, hier in Nederland: honden, kinderen, autowrakken, volle vuilniszakken, huisraad, fietsen, noem maar op. 3 uur geleden bewerkt door Kohtje
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja, de hond leeft nog, zo lees ik het ook 😁
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Mariposa: Het wordt weer tijd om Vitamine D3&K2 te gaan innemen. Of we moeten naar de zon... Het laatste is het meest prettig maar even niet haalbaar. Dan maar zonneschijn uit een potje... Fijne zondag! bedankt voor de tip, ik was alweer vergeten dat ik K2 wilde gaan slikken. combi van beiden + calcium is nu online bij Holland & Barret 1+2 gratis. 19.99 totaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden