Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst
1 uur geleden zei renaldo61:

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Fonny🌞

Geplaatst

Goedemorgen. Ik moet ineens weer inloggen met een wachtwoord, dat ik niet meer weet. Als ik een nieuwe link aanvraag via mijn emailadres ontvang ik het niet. Kom er steeds niet in, maar dan na heel veel pogingen ineens zomaar, zonder dat ik iets geks doe. Maar dat gaat al een paar dagen zo en is nu wel irritant want duurt steeds wel 10 minuten. Iemand anders toevallig ook last van?:blush:

Geplaatst

Zoekgeschiedenis onlangs gewist @Rosee? En wellicht heb staat je account op een oud emailadres waar de mail heen is gestuurd? Welke mailadres gebruikt wordt staat onder accountinstellingen op je profiel. Maar gezellig dat je die 10 minuten ploeteren hebt willen doorstaan om ons even te zien 🙂

Geplaatst (bewerkt)

Goedemiddag ook. Er schijnt een mooie zon buiten en de lucht is blauw. Toch zit ik vol weemoed en heimwee. Ik weet alleen niet waarnaar. Het zal wel weer een terugverlangen zijn naar iets dat ik nooit had. Een mooi moment om een pot thee te zetten. Gunpowder. Kijken of de weemoed daarvan terugheeft.

bewerkt door knakker
Geplaatst

Goedemiddag frummers. 
Zo, de logés zijn weer naar hun eigen stek vertrokken, de rust is weergekeerd in huize Von. 
Ik ben dood- en doodop,  maar het was heel gezellig. 
Nu hopelijk een paar heel rustige dagen... 
Eerst maar even een bakje hier neerzetten. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Wat gek dat je er na veel gehannes dan weer wel zonder wachtwoord in komt @Rosee, ik hoop dat je de volgende keer weer zonder problemen kunt inloggen... 

Geplaatst

Ik heb van mijn vorige huisbaas vandaag 2 brieven van Telenet gekregen die op mijn oud adres in de brievenbus zaten. Ik dacht nochtans dat ik via Bpost al mijn post omgeleid had. Ik heb echter nooit een omgeleide brief ontvangen.

Meer verbazend volgens hem zat er ook een boek in mijn brievenbus. "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht" https://www.boekbeschrijvingen.nl/haddon-mark/haddon.html#6841 . Een boek over autisme en een hond. Het is voor mij een raadsel, het moet zeker zijn van iemand die me goed kent. 

Geplaatst
10 minuten geleden zei Yvonne:

Dat is heel apart @renaldo61, maar fijn dat de huisbaas je even informeert. 

Ik hoop dat het geen raadsel blijft. Er zijn wel enkele mensen die weten dat ik een hond had en waar ik vroeger woonde. Maar dat ik autisme ook heb? En wiskunde? Ik weet absoluut niet wie me die boek gegeven heeft. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...