Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: Mormel De nacht was lang en moet me nu bedwingen om niet naar Brussel af te zaken en deze nacht te verlengen in kroegen en te eindigen met een hoertje. "In namen des heren" zeig dich lady jane, Fonny en Spirit reageerden hierop 1 1 1
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 58 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel De nacht was lang en moet me nu bedwingen om niet naar Brussel af te zaken en deze nacht te verlengen in kroegen en te eindigen met een hoertje. "In namen des heren" zeig dich Ach , veel sterkte Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny en karin123 reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wanneer besloot je om gaan te drinken @Mormel? Of ben je niet aan 't drinken? Je weet nu toch al wel dat het geen oplossing is?
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Das nog eens rock & roll 🥳 Om daarvoor helemaal naar Brussel te gaan is wel vermoeiend in die toestand. Was je niet wat anders van plan vandaag, werken? Fonny en Spirit reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Hangt er van af waar hij woont. Maar denk (hoop) dat hij zijn roes aan het uitslapen is. Goedemorgen overigens.
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 18 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny🌞
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Sanity Als ik het goed begrijp zegt hij nergens dat hij daadwerkelijk naar Brussel gaat?
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers. Hier is dan eindelijk het mooie weer waar ik op hoopte. Eens kijken of ik een fiets ga huren, of ga bussen/wandelen. Maar naar buiten in elk geval. @Mormel ik word wat triest als ik je lees soms. En nu is het soms.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, Al een hele ochtend achter de rug inmiddels. Nu even tijd voor een bakkie en dan naar buiten. Er moet nog genoeg gesnoeid en het is eindelijk lekker zonnig weer daarvoor...
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Spirit
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat triest om te lezen @Mormel. Ik schrok er een beetje van. Wat een weertje vandaag. Heerlijk die zonnestralen. Rustig dagje van maken. Morgen wordt een zeer drukke dag, dus maar even goed op voorbereiden en goed plannen. Je hebt goed weer @lady jane. Lijkt me heerlijk bijkomen in zo'n huisje. Lekker eropuit!
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Teveel stress vandaag, geen zin om te eten.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Je hebt goed weer @lady jane. Lijkt me heerlijk bijkomen in zo'n huisje. Lekker eropuit! Vandaag wel @Spirit en dat is een verademing na al die storm en regen. Ik ben vanmorgen met de buurtbus naar Egmond aan Zee gegaan en toen ik daar rondstruinde kwam ik ineens in een straat die ik herkende, daar heb ik jaren geleden nog n kerstkaart naar toegestuurd naar mijn adb-maatje. Grappig he. Even gegoogled en toen 2 mensen gevraagd en ja hoor ik stond ineens voor haar huis. Helaas was ze er niet, dus geen bakkie gedaan. Maar wel een briefje door de bus. Morgen moet ik weer naar huis dus een ontmoeting gaat er niet inzitten, maar dat hoeft ook niet, we hebben al jaren geen contact meer. Maar ik had op de terugweg dus genoeg herinneringen op te halen. En de duindoornsiroop voor mijn zus vond ik daar wel. en dit ook, maar die was te groot om mee te nemen, dus groetjes uit Bergen aan Zee. Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden dit is dat huisje spirit Vroeger een vakantiekolonie voor bleekneusjes, en daarvoor burgerweeshuis. geweldig pand. 4 uur geleden zei Spirit: zo'n huisje
knakker Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Oeh, ik dacht even dat je het Aude Kolonyhûs van Schiermonnikoog postte @lady jane. Dat was ook vroeger voor de astmapatiëntjes en nu een favoriet vakantieverblijf van de familie Ezel. Ik krijg meteen zin om weer eens naar mijn eiland te gaan zeg. Ik vind het daar wel zo aangenaam. Jaren geleden gingen wij in de zomervakantie één week naar Zakyntos en later diezelfde vakantie een week naar Schiermonnikoog. En toen vond ik Schier eigenlijk veel mooier. Druk geweest de laatste dagen, ik. Gisteren mijn eerste hypnose. Apart wel. Mijn innerlijke cynicus roept regelmatig dat mij een daar door een kwakzalver een flinke loer wordt gedraaid. Anderzijds merk ik op dat ik mij vandaag geweldig opgetogen voelde, alsof ik drugs had gebruikt. Maar dat kan ook prima te verklaren zijn met de normale schommelingen van mijn gemoed. Ik ga er vooralsnog maar open in.
knakker Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden (bewerkt) Wel gvd @Mormel, toestanden. Thanatos is weer los. Zeig dich, ja. Maar ook al zou Iemand, wie of wat dan ook, zich op wonderbaarlijke wijze gaan openbaren, dan merk je het niet op als je met je kop in de drank hangt. Nuchterheid is bij mij bepaald geen garantie voor een gelukkig leven, maar ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat het een voorwaarde ervoor is. 41 minuten geleden bewerkt door knakker
Mormel Geplaatst 8 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Pak even alles samen. Ja, deze ochtend was niet goed en nadat ik geslapen had zag ik dat er nog wijn stond, dus weer van het padje af. Sommigen zullen nu zeggen, giet alles weg, maar dat werkt niet bij mij. Straks als ik terug ga slapen ga ik wel zorgen dat alles weg is zodat morgen er geen aanleiding is. Had enkele dagen geleden al gepost dat ik moest oppassen omdat mijn energie weer hoog zat en toch weer in dezelfde val getrapt. @bumperjim: Met die vermoeidheid valt het op die momenten eigenlijk goed mee. Brussel zou betekenen: eerst een bus naar Leuven en daar mijn vroegere stamkroeg bezoeken, vervolgens een korte treinrit alwaar je direct eindigt bij de meisjes en bruine kroegen. Waarschijnlijk zou er van seks niets in huis gekomen zijn, maar had ik ze gewoon betaald om te knuffelen (het is weer lang geleden dat ik iemands huid voelde). Enfin, niets van dat dus, ben iets later gewoon gaan slapen. Enkele zeiden triest, een ander moest vloeken; tja dat is het leven zoals ik het altijd al ken. Die constante schommeling tussen pieken en dalen terwijl ik nochtans medicatie slik om dat wat af te vlakken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden