Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel De nacht was lang en moet me nu bedwingen om niet naar Brussel af te zaken en deze nacht te verlengen in kroegen en te eindigen met een hoertje. "In namen des heren" zeig dich Spirit, Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 58 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel De nacht was lang en moet me nu bedwingen om niet naar Brussel af te zaken en deze nacht te verlengen in kroegen en te eindigen met een hoertje. "In namen des heren" zeig dich Ach , veel sterkte Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.  Dagpact: Mormel renaldo61 karin123 en Fonny reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Wanneer besloot je om gaan te drinken @Mormel? Of ben je niet aan 't drinken? Je weet nu toch al wel dat het geen oplossing is?Â
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Das nog eens rock & roll 🥳 Om daarvoor helemaal naar Brussel te gaan is wel vermoeiend in die toestand. Was je niet wat anders van plan vandaag, werken? Spirit en Fonny reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hangt er van af waar hij woont. Maar denk (hoop) dat hij zijn roes aan het uitslapen is. Goedemorgen overigens.
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 18 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Â
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Sanity Als ik het goed begrijp zegt hij nergens dat hij daadwerkelijk naar Brussel gaat?Â
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers. Hier is dan eindelijk het mooie weer waar ik op hoopte. Eens kijken of ik een fiets ga huren, of ga bussen/wandelen. Maar naar buiten in elk geval. @Mormel ik word wat triest als ik je lees soms. En nu is het soms. Â
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Al een hele ochtend achter de rug inmiddels. Nu even tijd voor een bakkie en dan naar buiten. Er moet nog genoeg gesnoeid en het is eindelijk lekker zonnig weer daarvoor... Â
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 YvonneÂ
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Spirit
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat triest om te lezen @Mormel. Ik schrok er een beetje van. Wat een weertje vandaag. Heerlijk die zonnestralen. Rustig dagje van maken. Morgen wordt een zeer drukke dag, dus maar even goed op voorbereiden en goed plannen. Je hebt goed weer @lady jane. Lijkt me heerlijk bijkomen in zo'n huisje. Lekker eropuit!
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Teveel stress vandaag, geen zin om te eten.Â
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 3 uur geleden zei Spirit: Je hebt goed weer @lady jane. Lijkt me heerlijk bijkomen in zo'n huisje. Lekker eropuit! Vandaag wel @Spirit en dat is een verademing na al die storm en regen. Ik ben vanmorgen met de buurtbus naar Egmond aan Zee gegaan en toen ik daar rondstruinde kwam ik ineens in een straat die ik herkende, daar heb ik jaren geleden nog n kerstkaart naar toegestuurd naar mijn adb-maatje. Grappig he. Even gegoogled en toen 2 mensen gevraagd en ja hoor ik stond ineens voor haar huis. Helaas was ze er niet, dus geen bakkie gedaan. Maar wel een briefje door de bus. Morgen moet ik weer naar huis dus een ontmoeting gaat er niet inzitten, maar dat hoeft ook niet, we hebben al jaren geen contact meer. Maar ik had op de terugweg dus genoeg herinneringen op te halen. En de duindoornsiroop voor mijn zus vond ik daar wel. en dit ook, maar die was te groot om mee te nemen, dus groetjes uit Bergen aan Zee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden