Fonny Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 56 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel Fonny🌞
Zbb Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen straks naar de kerk met een paar mensen van de NA. ik lijk eindelijk wat verbinding te vinden met nieuwe positieve en lieve mensen. waar het me eerst niet goed lukte een nieuw netwerk om me heen te bouwen,lijkt er nu toch een opening. Ik ben dankbaar voor al mijn nieuwe kansen die ik krijg in herstel ☺️ Spirit, Emmy, Rosee en 7 anderen reageerden hierop 10
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, Wat een wind en regen.... Echt weer om lekker even uit te waaien met de hond en dan verder heerlijk binnen te rommelen. Wat mooi dat jouw leven inmiddels een positieve draai heeft gekregen @Zbb, vasthouden dit. Dagpact: Mormel Fonny 🌞 Yvonne Zbb reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Fonny🌞 Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. En dank voor het medeleven 🙏🏻 7 uur geleden bewerkt door Prana
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Mormel Fonny🌞 Yvonne Prana MaryArt
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden goeiemooiemorgen frummers bepakt en gezakt voor een weekje Nivon. de laptop gaat mee met een maandje Netflix erop, want de weersvoorspellingen zijn niet best. 3 boeken mee en spelletjes hebben ze daar wel. Zus pikt me onderweg op met haar auto dus ik hoef alleen hier naar het station te sjouwen met zware rugzak. Mijn rubberlaarzen passen nog waarempel en niet geleden onder 30 jaar niet gebruiken. Wat een gedoe toch voor zo'n kort weekje. Maar ja, eenmaal daar, ebt de vermoeidheid snel weg. Spirit en Emmy reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Soms krijg je gewoon wat je verdient @Zbb Zbb en Spirit reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, De weersvoorspellingen kloppen niet, stralende zon, hup naar buiten! En dan aan het werk, het einde van de achterstanden is in zicht, en dan heb ik zeeën van tijd. Ben ik vast stiekem een beetje bang voor. Wil het nooit meer, zoveel achterstanden, zo dat de druk er altijd is in mijn achterhoofd, ook als ik even iets anders doe. Het zal een omslag vergen, maar het is ook een leuke uitdaging.
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nee @Etty, rot gevoel is dat. Ik heb in mijn vorige huis de opruimachterstand zo laten oplopen. Wil ik ook nooit meer. Ik kwam er niet meer los van.
Emmy Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier ook prima weer, al waait het wel hard. Ontbijt op, dus zo naar buiten voor een rondje hardlopen. Ai, een opruimachterstand heb ik ook. Bepaalde plekken in huis lijken ook steeds weer vol te lopen met allerlei rommel. Ik geef man de schuld en hij mij. En ondertussen heeft niemand zin om het op te ruimen, maar voelt het wel naar dat het er is…. Hoop ooit als de kinderen uit huis zijn nog eens een opgeruimd huis te hebben.
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja, dat @Emmy Ik had een huis met allerlei hoekjes en kleine kinderen en een man die niet kan opruimen. Dan is het snel gebeurd. En opeens wil je gewoon niet meer naar die plek. Nu woon ik in een betonnen blokkendoos en mis die hoekjes wel eens om iets gezellig neer te zetten. Maar van opgestapelde troep is geen sprake meer:-)
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Het is hier ook een relatieve chaos. Ik heb allang de hoop op een opgeruimd huis opgegeven. Het is van de bucket list af, het is geen doel meer 🤣 Ik ruim wel op maar ik trek het niet om het hele huis te doen, het is gewoon veel te veel. En de Stier doet het ook niet, die functioneert op een ander niveau dan ik. Die ruimt niks op maar gaat bv de oven helemaal schoonmaken of de friteuse of de waterkoker ontkalken. Of die haalt de filters uit de afzuigkap en gaat die schoonmaken. "Dat soort dingen doe jij nooit". Nee dat klopt, en jij laat de post 2 weken op de eettafel liggen. En lege batterijen slingeren rond in het hele huis. Maar ook die discussies zijn verleden tijd. Het is allemaal al een keer gezegd. Ieder zn rol en zn eigenaardigheden. Het is OK, de wereld draait gewoon verder 😘 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oh nee, opruimachterstanden heb ik nauwelijks, het is bij mij werk dat ik zelf kan plannen en dus ook uitstellen, wat een enorm voordeel is, maar dat ik tot nu toe vooral in mijn nadeel laat werken. Maar, je bent nooit te oud om te leren en dit keer ga het me gewoon lukken om na het behalen van de deadlines niet in te kakken. Ik vind opruimen leuk, altijd al gehad. Maar wel het liefst als het een troepje is geworden, dan kun je het verschil voor en na zo goed zien. Maar als het te erg wordt, en dingen zijn ook nog vies en stoffig, dan kan ik er wel moedeloos van worden, en narrig naar mijn partner omdat hij niets doet, terwijl ik ook niets doe. Lika reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lieve @Zbb. Als ik het iemand gunt, ben jij het wel. Zo fijn om te horen dat het lukt om een nieuwe vriendenkring op te bouwen. Zo belangrijk. Lieve mensen om je heen. Je bent het waard. Ik vind je een toffe peer . Zbb reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb een super fijne zondag ochtend gehad nu lekker relaxen 😎 Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Fijn @Zbb!! Ja, het is okay. De wereld draait gewoon verder @bumperjim Ik heb ook veel discussies niet meer die ik vroeger wel had. Misschien was ik dan wel niets eens verhuisd:-; Maar ach, geen idee allemaal. Het is goed zoals het is. en @Etty dat ken ik. Ik boos omdat man niets doet en het dan zelf ook niet opbrengen. Dat is de grootste winst van de laatste jaren. Ik kan het en hem beter laten. Want nu schijnt bijvoorbeeld de zon en kan ik gaan wandelen. bumperjim en Zbb reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden