Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 56 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel Fonny🌞
Zbb Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen straks naar de kerk met een paar mensen van de NA. ik lijk eindelijk wat verbinding te vinden met nieuwe positieve en lieve mensen. waar het me eerst niet goed lukte een nieuw netwerk om me heen te bouwen,lijkt er nu toch een opening. Ik ben dankbaar voor al mijn nieuwe kansen die ik krijg in herstel ☺️ Elonwyn, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Wat een wind en regen.... Echt weer om lekker even uit te waaien met de hond en dan verder heerlijk binnen te rommelen. Wat mooi dat jouw leven inmiddels een positieve draai heeft gekregen @Zbb, vasthouden dit. Dagpact: Mormel Fonny 🌞 Yvonne Zbb reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Fonny🌞 Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. En dank voor het medeleven 🙏🏻 1 uur geleden bewerkt door Prana
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel Fonny🌞 Yvonne Prana MaryArt
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers bepakt en gezakt voor een weekje Nivon. de laptop gaat mee met een maandje Netflix erop, want de weersvoorspellingen zijn niet best. 3 boeken mee en spelletjes hebben ze daar wel. Zus pikt me onderweg op met haar auto dus ik hoef alleen hier naar het station te sjouwen met zware rugzak. Mijn rubberlaarzen passen nog waarempel en niet geleden onder 30 jaar niet gebruiken. Wat een gedoe toch voor zo'n kort weekje. Maar ja, eenmaal daar, ebt de vermoeidheid snel weg.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Soms krijg je gewoon wat je verdient @Zbb Zbb reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden