renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 28 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne
Prana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Prana
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goed dat je het bij de 0.0 hebt gehouden @alesto, gisteren moeilijk, begrijpelijk, maar vandaag mag je trots op jezelf zijn... alesto reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen. Mooie dag weer. Het wordt eindelijk kouder. Ik heb nog geen serieuze jas aan gehad… Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers nou mijn slaapritme zit al in de winterstand ben er net uit, wat kan slapen toch zalig zijn. Maar nu wordt het wel kiezen tussen zwemmen en de film van 11 uur. luxe probleempje. Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 37 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Mooie dag weer. Het wordt eindelijk kouder. Ik heb nog geen serieuze jas aan gehad… Lijkt me alsof je daar blij mee bent?
Noelle Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, Vandaag naar een verjaardag, het begint om 1 uur en het is van iemand die ook na een verslaving helemaal niet meer drinkt. Daarbij ga ik met de kindjes dus weinig uitdagingen vandaag 😁 er komt ook een oude vriend die ik lang niet heb gezien dus dat is wel even leuk. Nu al lekker in de sportschool! Spirit, lady jane en alesto reageerden hierop 3
alesto Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Bedankt nog voor jullie reacties van gisteren. Ik wilde gisteren een berichtje typen, want ik was natuurlijk mooi op tijd thuis, maar ik wilde even de avond overdenken, ik heb lekker mijn gezicht nog gereinigd en gelezen op bed. Tjonge, iedereen was dronken, behalve de jarige zelf en een stel met een beperking (die hadden een feest 😍). Glazen vielen uit handen, er werd aan elkaar gehangen, muziek ging harder en de tafeltjes werden omver gelopen. Ik was blij dat ik dit tafereel met een nuchter hoofd kon aanschouwen. Mijn dochter kon er wel om lachen…. Ik ben benieuwd hoe iedereen zich voelt vandaag. Ik heb het inderdaad bij 0.0 gehouden @Yvonne, eerst die zoete Radler, toen nog 3 flesjes Heineken 0.0. Ik ken die barman, hij vroeg echt serieus of hij me goed had verstaan 😂. Ik moet wel eerlijk zeggen, doordat ik over de dag verdeeld dronk, met feestjes het rustig aan deed ik niet veel schaamte momenten ken, vriend en beste vriendin bevestigen dit gelukkig, maar nu ik helemaal helder was, kijk ik er wel anders naar en valt het meer op. Ik wens jullie een hele fijne zondag, ik ga straks een stuk lopen met de hond. Bob, lady jane, karin123 en 4 anderen reageerden hierop 7
alesto Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Prana Alesto
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 32 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers nou mijn slaapritme zit al in de winterstand Haha @lady jane: mijn slaapritme ook:-) En @renaldo61op zich vond ik de temperatuur steeds heel aangenaam, maar voor de tijd van het jaar is iets kouder wel normaal. Dat vind ik dan ook weer prettig. lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, Goh, nou zo lang slapen kan ik niet hoor. Vriend laat altijd zondagochtend de hond uit, kan ik nog even blijven liggen. Maar tegen 8 uur ben ik er dan toch echt wel uit hoor Goed gedaan @alesto💪 alesto reageerde hierop 1
Noelle Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @alesto ja, dat is wel even anders he? Nuchter bij een feestje zijn. Fijn dat je er achteraf positief op terug kijkt. Een mooie ervaring om op terug te kijken als je weer een keer in die situatie komt. En nu weer lekker fris opgestaan, dat vind ik zelf zo fijn aan het niet drinken. alesto reageerde hierop 1
Luz Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Prana Alesto Luz
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Soms moet ik toch zo lachen om mijn eigen grapjes. Hebben jullie dat ook? @Prana! Haaaai! 😍 is alles goed met @bolletje? En zo ja: waarom is zij dan niet hier?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed gedaan @alesto! alesto reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei Reacher: Soms moet ik toch zo lachen om mijn eigen grapjes. Hebben jullie dat ook? @Prana! Haaaai! 😍 is alles goed met @bolletje? En zo ja: waarom is zij dan niet hier? @bolletje, Is inderdaad verbazend afwezig
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @alesto Goed gedaan! Dat smaakt naar meer! alesto reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Lijkt me alsof je daar blij mee bent? Ikke wel! Afgelopen week was perfect! De nachten moeten alleen nog wat kouder. Heb ook nog steeds geen jas aangehad.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hulde aan @alesto. Op naar de volgende nuchtere feestjes! Heb ook weer 2 feestjes achter de rug, want optreden is altijd een feestje voor mij. Wat krijg je daar een energie van zeg! Vriend lag al uitgeteld op de bank, maar ik had mijn eigen afterparty . We hebben het zo getroffen met deze lieve mensen van het koor. We hebben nu een hele nieuwe kennissenkring opgebouwd. Al het oude, is ons niet waard geweest. Dat waren profiteurs, geen vrienden. Die vonden ons alleen maar leuk, als we dronken waren. Giet maar in die drank . Het gaat ons nu goed en we zitten in goed gezelschap. Gisteren na ons optreden ergens gegeten met z'n allen. Was reuze gezellig. Een snackbar. Daar zaten we met onze blikjes limonade. Natuurlijk wat lekkers besteld. Alle ogen waren gericht op mijn vriend. Een grote patat oorlog en 3 frikadellen speciaal. Dit moest op de gevoelige plaat vastgelegd worden. Ik heb het maar bij een broodje gezond gehouden. alesto reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Prana Alesto Luz Mormel
alesto Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 3 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Goh, nou zo lang slapen kan ik niet hoor. Vriend laat altijd zondagochtend de hond uit, kan ik nog even blijven liggen. Maar tegen 8 uur ben ik er dan toch echt wel uit hoor Goed gedaan @alesto💪 Dankjewel 🙏🏻
alesto Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 47 minuten geleden zei Spirit: Hulde aan @alesto. Op naar de volgende nuchtere feestjes! Heb ook weer 2 feestjes achter de rug, want optreden is altijd een feestje voor mij. Wat krijg je daar een energie van zeg! Vriend lag al uitgeteld op de bank, maar ik had mijn eigen afterparty . We hebben het zo getroffen met deze lieve mensen van het koor. We hebben nu een hele nieuwe kennissenkring opgebouwd. Al het oude, is ons niet waard geweest. Dat waren profiteurs, geen vrienden. Die vonden ons alleen maar leuk, als we dronken waren. Giet maar in die drank . Het gaat ons nu goed en we zitten in goed gezelschap. Gisteren na ons optreden ergens gegeten met z'n allen. Was reuze gezellig. Een snackbar. Daar zaten we met onze blikjes limonade. Natuurlijk wat lekkers besteld. Alle ogen waren gericht op mijn vriend. Een grote patat oorlog en 3 frikadellen speciaal. Dit moest op de gevoelige plaat vastgelegd worden. Ik heb het maar bij een broodje gezond gehouden. Dankjewel 🙏🏻
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden