bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Yo, happy dierendag 😁 Renaldo ligt nog op 1 oor. Gisteren weer 6 km hardgelopen sinds dat ik op mn knie gevallen ben 3 of 4 weken geleden. Ik begin weer bij nul maar geen pijn gehad. Voelt wel weer erg lekker nu, ik was bijna vergeten hoe belangrijk het is voor t mentale. Hondje was ook een beetje uit vorm, dat werkt vast hetzelfde in die kop. 7 uur geleden bewerkt door bumperjim MaryArt, Fonny en lady jane reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Weer drones boven München. Geinig, ik had gedacht als naieve boer dat je die zo met de buks uit de lucht zou knallen, maar dat is kennelijk een netelig probleem voor defensie. Nou moeten we toch maar eens wat creatiever en wat meer onder de gordel spelen met zn allen als Europeanen, wat de Oekraieners al 4,5 jaar aan het doen zijn. Oorlog met de Russen is het al lang, of we daar nou zin in hebben of niet. Hoe ver vliegt zo'n kreng? Als die drones gestationeerd waren in Slowakije of Hongarije, wat me niks zou verbazen, dan moeten die per direkt uit de EU. Stukje daadkracht op deze zaterdagochtend. Maar misschien is het weer van een boot, vanaf de Adriatische zee of zo. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen! Koffie...! Half liggend op de bank met de verwarming voor het eerst aan sinds gisteravond en een dekentje over nu.. Vandaag gaat dochter bij mijn zus GirlsNight houden en mijn zoon en ik gaan samen met een dubbel account GTA5 doen + BurgerKing vanavond.. Chips en 0.0 radlers staan ook al klaar.. Maar voor nu eerst nog even als een veenlijk op de bank.. Gaaaaap 🥱 MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Goed geslapen en das maar goed ook want 'druk weekend' weer. En het herfst, het herfst hartstikke... heerlijk. En die drones @bumperjim... ik zat te denken: als ik het goed begrepen heb weten ze niet waar ze vandaan komen, laat staan dat men weet van wie ze zijn.... Ik geloof direct dat die eerste drones uit Rusland kwamen... maar zou het niet kunnen dat er vervolgens een stel opgeschoten, overjarige rijke pipo's (ik noem maar wat) hun drones boven andere belangrijke plekken laten vliegen? En zich vervolgens een bult lachen om alle consternatie die dat teweeg brengt? Afijn, een bakje eerst maar even en dan aan de slag. karin123 reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne 5 uur geleden bewerkt door MaryArt
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Zit te snotteren hier, in de hoop dat het "maar" mijn gewoonlijke situatie betreft elke keer als een seizoen overgaat in de volgende. Dan steek ik niemand aan tenminste en lost het tegen een uur of 11 vanzelf op. Straks meehelpen op de gratis kledingbeurs bij het inloophuis. Heel veel werk voor 3 uur mensen blij maken, en dan heel veel zakken die over zijn klaarzetten voor de non-foodbank. En vanmiddag naar de film Sorda, over een dove vrouw en hoe zij het redt in het leven. Ik heb er een paar in mijn direkte omgeving en moet nodig van de ergernissen af, door soms grappige en soms echt lastig in te schatten misverstanden. Je zult het maar zijn denk ik tegenwoordig steeds vaker, om maar niet mijn empathie met de mensheid te verliezen. Door alle ellende om ons heen en wat er binnenkomt van buiten, ben ik soms echt bang om af te stompen. Vorig weekend werd de bedreiging naar mijn dochter weer actueel en dat hakte er bij haar vreselijk in. Bij haar partner en mij en allen om haar heen kwam er natuurlijk van alles naar boven. Maar de man zit nu gevangen en de rechter gaat beslissen of hij uitgezet kan worden. En hopelijk niet weer terugkomt. Zo dubbel allemaal, ik ben trots op haar, ze werkt bij de Coa. Met hart en ziel. En juist die betrokkenheid heeft haar nu ingehaald. Ze mocht al voor de 2e keer niet op haar werk verschijnen. En dan begint het gepieker natuurlijk. Het deed zo'n pijn om machteloos toe te zien hoe zij leed. Maar ook die stalker lijdt. Dochter heeft de politie nog verzocht hulp voor die man i.p.v. uitzetting, maar zo werkt het natuurlijk niet, en ergens gelukkig maar, want is hij wel te helpen? Kortom drama geweest. Maar ook de zorgen, angsten en liefde weer diep gevoeld. Om die bikkel van me.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wat een verhaal joh @lady jane, ❤️ voor jou en je dochter. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mijn lontje is zó kort dat ik de deur voor de neus van de buurvrouw heb dichtgegooid gisteren. Ik heb geen probleem om het oude mens te helpen waar nodig maar ik mag haar niet erg. Die bezoekjes waarbij ze uren blijft zitten praten over alles wat me niet interesseert, ze doet altijd of ze belangstelling voor me heeft maar luistert nooit naar mijn antwoord, al haar drama's... dat soort dingen. Ze stond aan de deur en vroeg of ze binnen kon komen, ik zei dat ik misschien nog wel besmettelijk was, zei zegt: "nee, dat kan niet" en ik knal zo de deur dicht. Dat was geen keuze, het overkwam me. Gek hoor, als je geen controle hebt over jezelf. Nou ja, nou zit ik ermee in m'n maag. Ik heb een appje gestuurd met "sorry, dat was niet aardig van me". lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Komt goed met haar hoor, ze is zoveel sterker dan ik op die leeftijd. Is 2 jaar geleden ruim gestopt met haar verslavingen (op roken na helaas) en zo gegroeid/volwassen geworden. Daar kan ik slaloers op zijn. Maar ik zou niet willen ruilen, jong zijn in deze tijden.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Misschien niet aardig Yana, maar wel duidelijk haha. Je bent extra gevoelig nu en kunt moeilijker huichelen denk ik? Ik was deze week ook zo en ben voor het eerst echt boos geweest naar zus. Ook niet aardig, maar het werd hoog tijd. Nu maar hopen dat er iets van blijft hangen, ook bij jouw buuf. (zal wel niet?) maar het geeft wel ook een krachtig gevoel, toch? Bij mij wel.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nou nee, het geeft mij geen krachtig gevoel maar een gevoel van falen.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat vind ik jammer voor je. Niets menselijks is je vreemd toch? En die buuf weet ergens ook al lang dat ze zo kan zeuren, dat hebben anderen ook vast al gezegd of laten merken. Hoe pijnlijk ook. Jij hoeft niet perfekt te zijn. Of relativeer ik nu mijn eigen tekortkoming weg? pffft...........
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oh ja, zo is het ook. Ik kan me mijn eigen imperfectie wel vergeven. Ik ga proberen er een mooie zachte dag van te maken. Buiten raast de herfststorm. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: stel opgeschoten, overjarige rijke pipo's (ik noem maar wat) hun drones boven andere belangrijke plekken laten vliegen? En zich vervolgens een bult lachen om alle consternatie die dat teweeg brengt? Ja precies en ze heten Vladimir 😁 Het is niet de gewoonte van de Russen om vervolgens te tweeten JAAA DAT WAREN WIJ! 🥳 Als je t stiekem doet is t nog effektiever.
Kohtje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 40 minuten geleden zei bumperjim: [...] Als je t stiekem doet is t nog effektiever. Ja, tuurlijk. Dat deed ik met drinken ook. Als ik steeds had aangekondigd dat en wat ik wilde gaan drinken, was ik misschien wel nooit alcoholist geworden...🙃
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Mormel
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei bumperjim: Stukje daadkracht Dat is helaas verloren gegaan met de jaren. Ik schreeuw er ook vaak om. Doe dan, doe wat, maak een keuze....... Door al dat gepamper krijg je zwakke mensen. En dan dat gezeur, ja maar, ze hebben een slechte jeugd gehad, ja maar, zijn ouders zijn gescheiden, oorlog enz. Weer het geval, zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Ik vind dat dat voor veel zaken geldt. Daarom is Nederland en de rest van Europa een grote zooi geworden. En ik hoop echt dat er nu eens een rechter zit die die man eruit sodemietert. Ze zijn wel te gast hier! Gedraag je daar dan ook naar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden