renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Ook vandaag ga ik geen alchohol gebruiken en niet alleen omdat mijn psychiater het niet graag heeft, maar vooral voor mezelf. Lonster1, bumperjim en karin123 reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Ook vandaag ga ik geen alchohol gebruiken en niet alleen omdat mijn psychiater het niet graag heeft, maar vooral voor mezelf.
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag terug een sollicitatie, dus een beetje spannend. Denk wel vanavond een vergadering van de AA mee te pikken. En verder is er natuurlijk koffie.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gisteren was er weer een aflevering in mijn favoriete tv serie dat ging over een alchohol verslaving. Zoveel herkenbaar in de serie. Twee dingen wel niet, een duidelijke reden om te beginnen te drinken en de uiteindelijke oplossing God. Vooral het zweten brachten ze goed in beeld.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Lekker geslapen, al even aan het rommelen geweest hier en in het zonnetje met de hond gewandeld, mooi begin van de dag. Nu eerst even een bakje
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt Yvonne
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers hier ook een waterig zonnetje maar de winterkleren moeten nu echt de kasten in.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 11 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers hier ook een waterig zonnetje maar de winterkleren moeten nu echt de kasten in. Moet dat niet zijn de winterkleren moeten uit de kasten?
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De winterkleren moeten uit de vuilniszakken die op zolder staan de kasten in. De zomerkleren naar de zolder. Ik weet hoe het werkt in een rommelig huis 😜 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden echnie Jimbo. Ze hangen op rekken en zitten in kratjes op de logeerkamer (waar echt geen logé meer bijpast). Ik woon op de begane grond in een appartement dus gelukkig geen zolder meer. Toen ik die nog wel had, was het helemaal rampzalig. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier zijn beide dochters het huis uit, meters kastruimte in alle kamers plus de logeerkamer, en dan nog komen we om in de kleren. Plus dan nog vuile en schone was die ergens tijdens het proces op iets ligt te wachten plus wat nog ergens hangt te drogen sinds een maand of wat. Verder gaat alles goed hoor 🤪
Lonster1 Geplaatst zojuist Rapport Geplaatst zojuist Ik heb geen extra kamer. Dat scheelt wel in de spullen die je bewaart. Denk erover om mijn bed iets hoger te zetten en daaronder in plastic bakken deze winter/zomerkleding beddengoed etc op te bergen. Dat had ik een jaar geleden al bedacht, laat ik eens wat verder gaan met de uitvoering. Gisteren liep er een muis recht op mij af in de woonkamer die had mij blijkbaar voor een meubelstuk aangezien. Eerder had ik ook al een soort huismuis, die doof leek te zijn. Die bleef gewoon zitten als je hem met lawaai probeerde weg te jagen. Nu ben ik weer extra alert op etenswaren en vieze vaat. Tot zover de huishoudelijke mededelingen. Succes met je sollicitatie @Mormel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden