renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik zie dat ik 400 dagen nuchter ben. karin123, MaryArt en Fonny reageerden hierop 3
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat is een mooie prestatie renaldo en een felicitatie waard. Ik nader dag 10. Dagpact: renaldo61 knakker Fijne dag allen. Ik haast mij naar het werk.
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 20 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 knakker MaryArt Fonny 🌞
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb een gratis flesje water gekregen aan de ingang van het stadhuis.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. De herfst lijkt nu toch echt zijn of haar intree te hebben gedaan. Gek, ik heb dat altijd het mooiste seizoen gevonden, kon er naar uitkijken, maar ik merk dat ik wel een beetje moeite heb met het afscheid van het zomergevoel... Hoe ouder hoe gekker blijkbaar... Het beestenspul heeft zich al weer laten verwennen met lekkertjes en ligt inmiddels her en der verspreid in de kamer te soezen... Tijd voor een bakje dus.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker MaryArt Fonny 🌞 Yvonne Fijn je toch weer te zien hier op het dagpact Fonny (... ja, ik weet dat je op het weekpact staat, maakte me ook geen zorgen, maar het oogt wat gezelliger als jij hier ook bent )
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Lekker geslapen en nu: hup, hup!
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers buiten is het guur, uitstekend weer voor een heerlijke saunadag dus.
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker MaryArt Fonny 🌞 Yvonne IJsvogel @Likaik weet het niet zo goed. Mag ik boos zijn van mezelf.... Ik merk dat ik erg blijf malen erover. Hoe kun je boos zijn als het niet aangehoord en erkend wordt. In 1 geval heb ik aangegeven dat ik me buitengesloten voelde maar daar waren ze het niet mee eens en ze waren verbaasd en verder heb ik het ook niet meer besproken omdat ik het zo heftig vond. Nu probeer ik het dus aan mijn kant, in mijn eentje te verwerken.
bumperjim Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden (bewerkt) Als ik niet boos mocht zijn van mezelf zou ik daar flink nijdig van worden 🤣 Ik bedoel, boos worden is toch niet iets dat je op commando kan doen of laten? 19 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden