renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hopelijk valt deze dagdraad niet zo snel stil als die van gisteren, verder hoop ik ook dat sommige jarigen van gisteren zich toch nog aanmelden en wat plaatsen.
Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt luz gisteren naar een concert geweest van Anouk. Kan me de laatste keer een concert zonder bier niet heugen. Was eigenlijk goed te doen, duurde alleen iets langer om los te komen. lady jane, MaryArt, Lonster1 en 1 andere reageerden hierop 4
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morning! Weer volop aan het werk. En het valt gelukkig niet tegen. MaryArt en lady jane reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Herkenbaar @Luz de drempels liggen een stuk hoger dan met alcohol in het lijf waardoor ze vervagen.
Luz Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei MaryArt: Herkenbaar @Luz de drempels liggen een stuk hoger dan met alcohol in het lijf waardoor ze vervagen. Klopt, vriendin vroeg me over 2-3 weken mee naar een hardcore feest. Maar dat gaat me mss nog een brug te ver op het moment. Even kijken hoe ik me dan voel.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Een stralend zonnetje toen ik uit bed kwam, maar inmiddels is het helemaal dichtgetrokken... we zullen zien. Eerst maar even een bakje nu, dan binnen aan de slag.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fijn dat weer terug naar het werk niet tegenviel @Lika. Een baan waar je je goed bij voelt is zó verschrikkelijk belangrijk... En jeetje, ook @Rosee jarig gisteren, alsnog van harte dan Rosee, en natuurlijk ook voor jou de slingers nog even ophangen. Een pietsie laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag Rosee... 🌻
Etty Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Goedemorgen, De herfst is in zicht, een prachtig seizoen. Hèt alibi voor ongegeneerd binnen zijn en aandacht te besteden aan mijn huis, maar ook lekker uitwaaien in de van kleur veranderende natuur. En veel minder opvliegers. Heb zin om van alles aan te pakken, eerst maar even kiezen wat.
Oskar Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei renaldo61: Hopelijk valt deze dagdraad niet zo snel stil als die van gisteren Dat is inderdaad wel jammer, dat de dagdraad al geruime tijd niet echt meer van de grond komt. Enerzijds merk ik dat ik minder hier schrijf omdat er alcoholisch gezien minder noodzaak is, maar ook omdat er minder berichten zijn om op aan te sluiten. Minder mededelingen om een gesprek over aan te gaan, meer losse individuele mededelingen over wat men gaat doen enzo. Ik geloof dat nu meer mensen een bericht plaatsen en dan weer verder gaan met hun leven, wat prima is, maar waardoor minder interactie op gang komt. zojuist bewerkt door Oskar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden