renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vandaag verjaren verschillende leden als ik het goed heb. Maar ik vind hier wel nergens een verjaardagskalender?
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: Vandaag verjaren verschillende leden als ik het goed heb. Maar ik vind hier wel nergens een verjaardagskalender? Hoe weet je dan dat er mensen jarig zijn? Zonder verjaardagskalender? 6 uur geleden bewerkt door MaryArt
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Het hoost hier van de lucht. Heerlijk voor de natuur en vanmiddag word het gewoon weer mooi weer. Vandaag niet veel op het programma behalve naar de sportschool, dat staat vast!
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 18 minuten geleden zei MaryArt: Hoe weet je dan dat er mensen jarig zijn? Zonder verjaardagskalender? Op 1-9-2023 om 07:51 zei ikkanhet: paar drukke dagen voor de boeg. Vandaag high tea met mijn moeder en zus. Morgen verjaardag Zondag uitgenodigd voor een ontbijt en later op de dag weer een verjaardag. maandag helaas crematie van.mijn schoonbroer en zijn vrouw. Zij is door ziekte overleden en hij heeft besloten met haar mee te gaan middels euthanasie.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gelukkige verjaardag @ikkanhet Maak er een mooie dag van.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Een heb ik teruggevonden @MaryArt , maar als mijn geheugen goed is waren er vandaag meerdere. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Vroeger was er wel een verjaardagskalender. Dan hing Yvonne de vlaggetjes altijd op en werd er druk gefeliciteerd. Tijden veranderen..
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik dacht het ook dat er zoiets was. Ik weet zeker niet waarom die kalender dan verdwenen is.
Freekie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Moggguuhhh, ik heb gisteren een wonderdag gehad. Zondag was ik super moe en was ik niet helemaal fit. Maar gisteren tjee.. Zo wil ik elke dag wel, meerdere dingen kort gedaan Gisteren, klein uurtje in de tuin wat gedaan, kwartiertje schoongemaakt, 20 minuten voor het eerst wat er al maanden ligt en wat ik gekregen heb 'kleuren op nummer gedaan' (op aanraden van een vriendin). Voor het slapen gaan zelf een kwartier boek gelezen, wat ik al jaren niet meer doe. En nog wat kleine klusjes tussendoor die er al maanden liggen.. Hoe kan dat opeens? Opeens heb je er zin in en denk je laat ik het er eens bij pakken... Ik hoor dat ik weer op het goede pad zit, nu nog blijven doseren en niet teveel willen zoals vorig jaar Spirit, karin123 en lady jane reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers. Pfff, wat blijft het alweer nog lang donker 's morgens... Maarrrr, de zon schijnt gul inmiddels en als de verwachtingen kloppen blijft hij dat de hele dag doen. Vandaag een heerlijk rustig dagje, ik hoef nergens naartoe en ik verwacht ook geen visite, fijn. De kattekopjes zijn allebei naar boven vertrokken voor hun broodnodige ochtenddutje, hondlief ligt hier in haar mand vlakbij nog even na te soezen... Ik heb de badkamer al gehad, dus nu echt hoogste tijd voor een bakje.
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Tsja, die verjaarskalender... in het verleden stonden de verjaardagen gewoon in de kalender hierboven @renaldo61, maar bij één van de updates van het systeem heeft men die vermeldingen eruit gemikt. 2 september, vandaag is @ikkanhet dus jarig, je hebt een goed geheugen Renaldo! Ik ben even gaan zoeken in de dozen met versierselen en heb de slingers weer gevonden. Lieve Ikkanhet, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een heel mooie dag toe, samen met jouw lief en de mensen die jij liefhebt.... dikke knuf van mij ❤️
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn dat er zo'n dag tussendoor fietste @Freekie, ik hoop voor jou dat er nog véél meer van dit soort dagen komen.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers gefeliciteerd @ikkanhet, voor de visite, mocht je zelf weinig trek hebben 3 uur geleden bewerkt door lady jane
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden en voor onze Bollewops een beetje van alles, van harte @bolletje
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen. Wat gezellig hier. @bolletjeterug en gefeliciteerd voor @ikkanhet!
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ook @bolletje jarig? Dan had Renaldo dus heel erg gelijk... Van harte tante Bol, maak er een hartstikke fijne dag van hoor.
Moeps Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En ik wil niet voor mijn beurt praten, maar als ik me niet vergis hoort Rosée ook bij de jarigen.🎈
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) zo onthouden we allemaal wat echt teamwork hier. @Rosee van harte en een fijne dag. 2 uur geleden bewerkt door lady jane
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik wist wel dat er meerdere waren, maar ik vond het nergens niet terug.
Lonster1 Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Gefeliciteerd jarige! Voor wie zich aangesproken voelt. Fijn he Freekie, zo'n goede dag. Ik heb dat ook wel eens, dat ik zonder moeite allemaal zaken voor elkaar krijg die er al tijden liggen. Wat het recept is weet ik ook niet, het heeft ook niet altijd met de balans te maken. Wel weet ik dat een stok achter de deur helpt. Zo heb ik vlak voor de vakantie nog veel opgeruimd en weggewerkt. Van alles achter elkaar gedaan, en aan het eind een voldaan gevoel. Rosee heb jij de klussen in huis zo'n beetje af, of zijn er nog stukjes die geschilderd, opgeknapt en opgeruimd moeten worden? Heb tot 15 uur de tijd voor een paar klussen voor het werk. Niet tot het laatste moment wachten maar zo maar eens aan beginnen met opgewekte tegenzin en nog een grote mok koffie. Of zal ik eerst even een wandeling maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden