renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag verjaren verschillende leden als ik het goed heb. Maar ik vind hier wel nergens een verjaardagskalender?
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: Vandaag verjaren verschillende leden als ik het goed heb. Maar ik vind hier wel nergens een verjaardagskalender? Hoe weet je dan dat er mensen jarig zijn? Zonder verjaardagskalender? 2 uur geleden bewerkt door MaryArt
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Het hoost hier van de lucht. Heerlijk voor de natuur en vanmiddag word het gewoon weer mooi weer. Vandaag niet veel op het programma behalve naar de sportschool, dat staat vast!
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei MaryArt: Hoe weet je dan dat er mensen jarig zijn? Zonder verjaardagskalender? Op 1-9-2023 om 07:51 zei ikkanhet: paar drukke dagen voor de boeg. Vandaag high tea met mijn moeder en zus. Morgen verjaardag Zondag uitgenodigd voor een ontbijt en later op de dag weer een verjaardag. maandag helaas crematie van.mijn schoonbroer en zijn vrouw. Zij is door ziekte overleden en hij heeft besloten met haar mee te gaan middels euthanasie.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gelukkige verjaardag @ikkanhet Maak er een mooie dag van.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een heb ik teruggevonden @MaryArt , maar als mijn geheugen goed is waren er vandaag meerdere. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vroeger was er wel een verjaardagskalender. Dan hing Yvonne de vlaggetjes altijd op en werd er druk gefeliciteerd. Tijden veranderen..
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik dacht het ook dat er zoiets was. Ik weet zeker niet waarom die kalender dan verdwenen is.
Freekie Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Moggguuhhh, ik heb gisteren een wonderdag gehad. Zondag was ik super moe en was ik niet helemaal fit. Maar gisteren tjee.. Zo wil ik elke dag wel, meerdere dingen kort gedaan Gisteren, klein uurtje in de tuin wat gedaan, kwartiertje schoongemaakt, 20 minuten voor het eerst wat er al maanden ligt en wat ik gekregen heb 'kleuren op nummer gedaan' (op aanraden van een vriendin). Voor het slapen gaan zelf een kwartier boek gelezen, wat ik al jaren niet meer doe. En nog wat kleine klusjes tussendoor die er al maanden liggen.. Hoe kan dat opeens? Opeens heb je er zin in en denk je laat ik het er eens bij pakken... Ik hoor dat ik weer op het goede pad zit, nu nog blijven doseren en niet teveel willen zoals vorig jaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden