Claudius Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen, Koffie!! Dagpact: Claudius Kunsie Freekie
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sinds mijn gesprek van gisteren met mijn psychiater voel ik me veel beter. Ik had ook een gesprekje met mijn laatste ergo therapeuten. Het zijn alle twee vriendelijke jonge vrouwen. Ook met een van mijn begeleidsters had ik een gesprekje. Ik heb niet meer het gevoel dat er mij nog zinloze dingen opgelegd worden. Of gaan opgelegd worden. En dan heb ik het over de fysieke thuishulp. rapilos en Bob reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel
Luz Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel Luz
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers. Het belooft weer een mooie dag te worden, fijn. Een bakje nu eerst maar even. Wat een mooi bericht @Claudius, opluchting, mooi man.
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel Luz Yvonne
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers geweldig goed geslapen en al 2 x buiten op t terras kunnen eten. dat is voor iemand zonder tuin of balkon een rijkdom. vandaag naar de Brunsummerheide en misschien een stukje Duitsland in fietsen. prachtig weer nog steeds. k kan iedereen de Nivon aanbevelen, alleen tevreden mensen hier. fijne dag! Lika, IJsvogel, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Lijkt me echt een vakantiegevoel geven @lady jane. Volgens mij ben ik ook eens in zo'n nivonhuis geweest. Dat stond middenin het bos. Boven gezamenlijk slapen en beneden een grote ruimte met een enorme keuken. Ieder had op toerbeurt corvee. Het was trouwens (hoe kan het ook anders) een accordeonkamp. Mensen die elkaar nog nooit gezien hadden, met dezelfde passie. Er werden ook masterclasses gegeven. Omdat ik toen nog de zorg voor mijn man had, heb ik er helaas niet zo van kunnen genieten. Na het kamp, kreeg mijn man een maagbloedimg en moest met spoed opgenomen worden. Zo sneu allemaal. Zou er nu wel van kunnen genieten. 6 uur geleden bewerkt door Spirit lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het forum is blijkbaar bijna helemaal overgenomen.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zolang elke bot hier zonder probleem een account kan aanmaken zal dit een dagelijkse ergernis blijven
karin123 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden “We are the Borg. You will be assimilated. Deactivate your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological characteristics to our own. Your society will be integrated into ours. Resistance is futile.”
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Het forum is blijkbaar bijna helemaal overgenomen. Wat bedoel je precies?
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden veel spam, niks nieuws gebeurt vaker. uren gefietst en nu heel moe en voldaan naar Ned.-Thailand aan t kijken op NOS.nl/live we hebben de 2e set nipt aan verloren maar gaan nog voor groepswinnaar zijn.
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 41 minuten geleden zei Spirit: Wat bedoel je precies? Wat Lady Jane zegt, het stond weer vol met spam.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2,5u later heeft Ned. het net aan gered met 2 punten verschil, ze hadden er 5 sets voor nodig maar zijn groepswinnaar op t WK-vrouwen. Op naar de volgende ronde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden