Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen @Mormel Dagpact: Mormel Claudius En goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag om 13 uur zie ik mijn psychiater weer, ze is mijn grootste hulp en diegene waarvan ik het meeste angst heb.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoe gaat het @Smaragdie en @anderen die af en toe het forum bezoeken en iets plaatsen.
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb maar een broer, geen zus. Mijn ouders zijn al een tijdje overleden, kinderen heb ik niet. Ik heb nog wel een neef en nichten. Maar ik denk dat buiten mijn broer, de vriendin/ vrouw van mijn broer is die het meest naast zou moeten staan. Maar blijkbaar wilt de vriendin van mijn broer geen contact meer met mij. Dit zal wel mijn schuld zijn en door mijn alcohol verleden komen. Als ik zou zeggen dit raakt me niet, dan lieg ik. Ik voel daar wel degelijk iets van. Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Goeiemorgen allemaal, Gistermiddag naar een bandje op een plein geweest in een dorpje verderop. Daar is mijn drank "carrière" ooit begonnen dus ik vond het heel spannend. Daar ligt een verleden waar in niet bepaald trots op ben maar ik wilde zien hoe het me nuchter zou vergaan. Ik ken er heel veel mensen en zij kennen mij ook en dan vooral dronken. Ik heb het dorp 30 jaar geleden verlaten om op een rustige plek te gaan wonen waar mensen mij niet kenden. Het was eigenlijk meteen gezellig en ik heb heel veel oude bekenden gesproken waaronder een oude liefde waar ik lang kapot van was. Hij deed me niet veel meer en ik hield mezelf goed staande met mijn flesje water bij de hand. Na een paar uurtjes had ik het wel gezien maar ik heb erg genoten van de muziek uit mijn jonge jaren. Dansen was nog een brug te ver maar ik kon me maar moeilijk inhouden. Dat deed ik vroeger alleen met de nodige alcohol in het lijf. Dat zag ik ook om me heen. Hoe meer drank op hoe drukker het werd op het dansgedeelte. Wat dat betreft heb ik 2 prachtige zussen die uren staan te springen ( 63 en 70 jaar oud) zonder drank op. Al met al een heel geslaagde middag/avond. Geen spijt van en ook blij dat ik weer lekker nuchter op mijn fietsje naar de stilte terug kon. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden