Claudius Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Goeiemorgen. Gisteren heb ik heel de voormiddag in de tuin kunnen werken en in de namiddag wat in het huishouden, dus ik hoop vandaag een even goede dag te hebben. Na mijn wandeling, zo meteen, eerst winkelen want ik heb mijn vader uitgenodigd om mosselen te komen eten. Hij eet het graag, maar maakt ze nooit voor zichzelf, dus sinds ik de mogelijkheid daartoe heb nodig ik hem elke keer rond deze periode (rond zijn verjaardag) uit om mosselen te eten. Fonny, karin123, Kunsie64 en 1 andere reageerden hierop 4
Fonny Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers. Wat een warme nacht weer hier, maar nu eindelijk de koelte, heerlijk. Eerst een bakje nu even en dan aan de slag,
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Yvonne 15 uur geleden bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers heerlijk idd die koele ochtendlucht. de was draait, mijn ontbijt staat klaar een ochtendje tuttelen en de middag blijft open voor strand, film of waar ik maar zin in krijg. Maja reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen vanuit mijn vakantieadres. Ik lees en rust wat hier. Dat is eigenlijk alles. Maar precies wat nodig was. lady jane, Emmy, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 5
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal, Hondje is super lief vanochtend. Veel minder bijterig, knuffelig en ligt nu zowaar al een tijdje rustig naast me te slapen ipv te zeuren dat ze er uit wil ofzo. Ga straks toch maar een eindje met haar wandelen Verse groentensoep maken straks, maar moet alle boodschappen nog doen.Nou ja, maar rustig aan maar dan Het is ook hier heerlijk koel buiten, zelfs een jasje nodig denk ik Emmy en lady jane reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Maak me trouwens best zorgen om @ikkanhet, Zo,n tijd niets van haar gehoord. Als je dit leest ; Hoe gaat het met je ??
Claudius Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik denk niet dat @ikkanhet nog veel meeleest.
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedenmorgen allemaal. Heerlijk he, die koelte. Straks boodschappen doen en vanavond een BBQ bij de buren hier. Niet zo heel erg veel zin in, maar ik onderga het maar. Gelukkig zijn her absoluut geen drinkers,(en dat voor Brabanders). Ben zelf niet zo'n vleeseter, dus voor mij geen grote hoeveelheden vlees.Ach, het zijn best aardige mensen, maar zij is best druk en vermoeiend. Loopt constant haar man uit te foeteren, die doet nooit iets goed. Hij is vrij stil, maar als hij het zat wordt, valt hij soms wel uit . Ach, ieder zijn ding. Wij kunnen weer weg en als ik het echt zat word, verzin ik wel een smoes. Het is 2 deuren verder. Even het grote smoezenboek dus raadplegen. Alcoholisten zijn bij de regel slimme mensen .
Emmy Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Claudius Beetje laat, maar net pas wat terug gelezen. Nog gefeliciteerd met je eerste jaar! Knap gedaan! Laatste paar dagen moeilijk gehad met niet drinken. Niet gedaan, maar afgelopen tijd wel te veel gegeten en weinig gesport. Nog even en iedereen weer naar school werk en gaat het gewone leven weer beginnen. Hoop dat het lukt alles dan weer op te pakken. Schrok gisteren gewoon toen ik een foto zag van mezelf. Wallen en opgeblazen gezicht. Bleegh…. Ook erg slecht geslapen de afgelopen tijd.
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden des te knapper dat je niet dronk @Emmy
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Knap @Emmy, ondanks de trek, toch niet gedronken. Dat ontevreden gevoel over jezelf, herken ik wel hoor. Komt vanzelf weer goed, als alles weer "normaal" is.
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hallo luitjes, Ik ga ff een paar weekjes offline. Rede Ik slaap slecht, veel last van de hitte, toch erg druk terwijl ik rustig aan moet doen, tja en dan krijg ik veeeeel te veel prikkels die slecht verwerkt worden door het herseninfarct. Als ik niet goed rust, ontstaat er een grote file in m'n hoofd, waardoor ik het malen niet meer kan stoppen en maar door blijf gaan. Ik val dus om 4-5 uur in slaap en dan een paar uurtjes. Nu heeft men mij aangeraden, even te stoppen met de dagbesteding, wat voor mij juist erg belangrijk is, maar ook met erg drukke mensen. Dus moet ik het een tijdje rustig aan doen ook met de PC. Maar het droog houden is gelukkig geen probleem meer.
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Sterkte @bolletje! Fijn dat je het even zegt hier!
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden lief @bolletje je ziet dit natuurlijk niet meer, maar toch; veel hugs voor jou en veel rust.
ikkanhet Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 uur geleden zei Claudius: Ik denk niet dat @ikkanhet nog veel meeleest. Nee @Claudiusdaar heb je gelijk in.
ikkanhet Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 10 uur geleden zei rapilos: Maak me trouwens best zorgen om @ikkanhet, Zo,n tijd niets van haar gehoord. Als je dit leest ; Hoe gaat het met je ?? Hoi @rapilos Het gaat op zich niet zo goed. Afgelopen maandag is mijn man in het ziekenhuis opgenomen en afgelopen donderdag ikzelf. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee, @ikkanhet. Dat is helemaal niet goed. Wat ontzettend naar om te horen. Ik weet niet wat er met jullie precies aan de hand is, maar sterkte! Liggen jullie in hetzelfde ziekenhuis?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden