Claudius Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen.  Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Claudius Mormel Goeiemorgen. Gisteren heb ik heel de voormiddag in de tuin kunnen werken en in de namiddag wat in het huishouden, dus ik hoop vandaag een even goede dag te hebben. Na mijn wandeling, zo meteen, eerst winkelen want ik heb mijn vader uitgenodigd om mosselen te komen eten. Hij eet het graag, maar maakt ze nooit voor zichzelf, dus sinds ik de mogelijkheid daartoe heb nodig ik hem elke keer rond deze periode (rond zijn verjaardag) uit om mosselen te eten. Fonny, Kunsie64 en karin123 reageerden hierop 3
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Â
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Wat een warme nacht weer hier, maar nu eindelijk de koelte, heerlijk. Eerst een bakje nu even en dan aan de slag,Â
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Claudius Mormel Kunsie Fonny 🌞 Yvonne 2 uur geleden bewerkt door Yvonne
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers heerlijk idd die koele ochtendlucht. de was draait, mijn ontbijt staat klaar een ochtendje tuttelen en de middag blijft open voor strand, film of waar ik maar zin in krijg. Maja reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen vanuit mijn vakantieadres. Ik lees en rust wat hier. Dat is eigenlijk alles. Maar precies wat nodig was. Maja en bumperjim reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Goedemorgen allemaal, Hondje is super lief vanochtend. Veel minder bijterig, knuffelig en ligt nu zowaar al een tijdje rustig naast me te slapen ipv te zeuren dat ze er uit wil ofzo. Ga straks toch maar een eindje met haar wandelen Verse groentensoep maken straks, maar moet alle boodschappen nog doen.Nou ja, maar rustig aan maar dan Het is ook hier heerlijk koel buiten, zelfs een jasje nodig denk ik
rapilos Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Maak me trouwens best zorgen om @ikkanhet, Zo,n tijd niets van haar gehoord. Als je dit leest ; Hoe gaat het met je ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden