Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 😃 Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Gisteren was het voor mij niet zo een mooie dag op het forum, maar daar zal ik maar niet teveel over schrijven. lady jane reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Gisteren was het voor mij niet zo een mooie dag op het forum, maar daar zal ik maar niet teveel over schrijven. Ik heb eens terug gekeken maar kan niets vinden op de dagdraad. En je mag er wat mij betreft gerust over schrijven als het je dwars zit hoor!
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Goeiemorgen trouwens.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen ✅ Gisteravond zin in alcohol ✅ Niet genomen ✅ Fris weer op vandaag Ik las nu dat Bill "I did not have sex with that woman" Clinton verhoord gaat worden in het kader van de Epstein affaires. Uitstekende afleidingsmanoeuvre van de republikeinen, want bij Clinton vind je gegarandeerd wat. Clinton is gefotografeerd samen met Epstein met de bekende blozende kop die maar aan 1 ding denkt: heb ik eraan gedacht mn gulp weer dicht te doen en hoe kan ik dat even vlug checken? Denk niet dat Trump zelf ooit voor een rechter zal staan, daarvoor zakt de Amerikaanse rechtsstaat te snel in elkaar de laatste tijd. Jammer want ik vond dat Clinton verhoor destijds (eind jaren 90) onvoorstelbaar grappig 🤣 6 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane, karin123, Zbb en 1 andere reageerden hierop 4
Kunsie64 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) En vorige week is Ghislaine Maxwell overgeplaatst naar een betere gevangenis. Ze zal de boel wel gechanteerd hebben, want als die haar mond open doet gaan er een heleboel koppen rollen denk ik zomaar! Tot zover ADB Boulevard.. 6 uur geleden bewerkt door Kunsie64 karin123, lady jane en bumperjim reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers vandaag met dochter de dag doorbrengen. Ze gaat binnenkort samenwonen en ik zie haar steeds minder want ze heeft het heel erg goed en is verliefd en drukdrukdruk. Tijd om bij te kletsen dus. Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Mariposa bumperjim ??? lady jane ??? Ik wil er namelijk niemand uitkicken zoals gisteren... Goeiemorgen allen! Kunsie64 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden tja die bekende mensen toch he, wat een soap. Ik zie haar nog wel gratie krijgen ook, om de deksel op de doofpot te houden. Een ander zwart maken is gemakkelijk, maar zelf met de billen bloot dat moet de volgende regering maar onthullen voor ons. En zo blijft er genoeg te roddelen in de wereld. 3 uur geleden zei Claudius: Gisteren was het voor mij niet zo een mooie dag op het forum, maar daar zal ik maar niet teveel over schrijven. dan deze zin ook maar liever niet @Claudius. Het is zo flauw om mensen nieuwsgierig te maken zodat ze verder vragen. Maar als je het gewoon bij je eigen teleurstelling of gevoel kan houden zonder eenzijdig over de ander te klagen, dan kan het integer zijn om van je af te schrijven. En wat zich per pb afspeelt, dat is privé, dat is tussen jou en de ander. karin123, Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Mariposa: Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Mariposa bumperjim ??? lady jane ??? Ik wil er namelijk niemand uitkicken zoals gisteren... Goeiemorgen allen! Dan liever ook niemand toevoegen wat mij betreft Mariposa. Ik sta op het jaarpact en dat is voor mij genoeg stok achter de deur. Mariposa reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Mariposa Yana
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Een zonnetje, een bakje thee en al lekker erop uit geweest met de hond. Het belooft een mooie dag te worden. @Claudius, laat maar snel achter je dan zo'n dag. Ik kan me wel jouw gevoel indenken, maar het is niet nodig. Hoop dat je je inmiddels al redelijk thuis voelt op je nieuwe stek trouwens. Bakje nu Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Mariposa Yana Yvonne
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 10 uur geleden zei Lika: @Yvonneik heb genoten in België, maar voelde ook ........ Fijn dat het mooie dagen waren Lika. En ik hoop héél hard dat de huisarts je nu echt verder gaat helpen, met spoed! 23 uur geleden zei bumperjim: Ik wil eigenlijk gewoon een leuke Renault 4. Daar rijden er hier nog zat van rond. 5000 euro heb je al een vrij nette. Maar de Stier ziet daar de grap niet van in want die heeft er al 1 gehad 30 jaar geleden, die is dat stadium voorbij Ohhhhh Renault4 ... ik reed er voor het eerst in in 1977 hahahah, we hebben er daarna nog diverse gehad (altijd al een pietsie op leeftijd). Ideaal als je aan het kamperen was in Bretagne met een niet al te groot tentje: 's morgens stokbrood halen daarna in de achterklep zitten en lekker ontbijten.... Ooit een kanariegele die eigenlijk nog jong was, 2 jaar. Zelden zo vaak de wegenwacht moeten laten komen. En de lak was zo erbarmelijk slecht, sprong ervan af als je ernaast stond, ongelooflijk. Maar we bleven van de 'viertje' houden. De laatste Renault4 was zo'n bakkerskarretje. bumperjim reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Mariposa Yana Yvonne Fonny 🌞
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Yvonne: Fijn dat het mooie dagen waren Lika. En ik hoop héél hard dat de huisarts je nu echt verder gaat helpen, met spoed! Ohhhhh Renault4 ... ik reed er voor het eerst in in 1977 hahahah, we hebben er daarna nog diverse gehad (altijd al een pietsie op leeftijd). Ideaal als je aan het kamperen was in Bretagne met een niet al te groot tentje: 's morgens stokbrood halen daarna in de achterklep zitten en lekker ontbijten.... Ooit een kanariegele die eigenlijk nog jong was, 2 jaar. Zelden zo vaak de wegenwacht moeten laten komen. En de lak was zo erbarmelijk slecht, sprong ervan af als je ernaast stond, ongelooflijk. Maar we bleven van de 'viertje' houden. De laatste Renault4 was zo'n bakkerskarretje. Ze gaven in elk geval geen foutmeldingen 😁 de mijne doet dat wel. De laatste keer dat ik naar NL reed stopte ik in Metz en net voordat ik daar was kreeg ik een melding "als de motor nu wordt gestopt, kan deze niet meer gestart worden, neem contact op met uw dealer" 😳 Ik dacht als ik dan toch met pech moet komen te staan, dan maar direkt zolang ik nog in Frankrijk ben, dus ik motor stilgezet en idd wou niet meer starten. Ik dacht zak er maar lekker in, ik ga nu eerst lunchen. Na een half uurtje teruggekomen, weer geprobeerd en toen deed hij het gewoon weer 😬 Vreselijk irritant. Je wordt vanzelf een realiteitsontkenner. Als mn auto me nu weer slecht nieuws brengt, is mn eerste reaktie "dit gebeurt niet echt" 🤣 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Amalia Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb een tijdje bij een verhuurder van behoorlijk oude auto's goedkoop af en toe een auto gehuurd. Die man had een paar waarschuwingslampjes op het dashboard afgeplakt, om tijdens het rijden niet te hoeven schrikken als er weer eens eentje oplichtte . Over realiteitsontkenners gesproken Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 2 uur geleden zei Amalia: Ik heb een tijdje bij een verhuurder van behoorlijk oude auto's goedkoop af en toe een auto gehuurd. Die man had een paar waarschuwingslampjes op het dashboard afgeplakt, om tijdens het rijden niet te hoeven schrikken als er weer eens eentje oplichtte . Over realiteitsontkenners gesproken Wat niet weet, wat niet deerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden