stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 17-12-2025 om 18:21 zei Mormel: Jij hebt wel veel spaties in je bericht. Dat janken is iets vreemds voor mij want ik doe dat eigenlijk niet op andere momenten (als kind wel: afscheidsfeest op lagere school en beseffen dat je nooit meer samen zit -> bleiten, moeder die huilend de afwas deed -> mee bleiten; maar als volwassene eigenlijk nooit). En nu moet er maar zo'n simpel emotioneel moment opkomen in een film of een serie, of verdorie die gedachte aan de arrenslee en de sluizen gaan open. Bedankt trouwens voor je steun @Smaragdie en sorry als ik het je soms moeilijk maakte. En dat geldt (en nu ga je zien dat dit een enorme dt fout is, zekers?) eigenlijk voor iedereen hier of ze nu droog staan of worstelen. So this is Christmass, and a happy neswwrerzs****, laten we dat maar direct even corrigeren: @LoukePetouke: dit gevoel ga jij vast herkennen. Niet? mijn engels is niet meer zo goed weet niet waarover hij zingt
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 4-1-2026 om 04:05 zei Mormel: Beste, je zegt nu een week nuchter te staan en ik wil dit geloven maar je komt verward over. Ik hoop dat je iemand in je nabijheid hebt. ik ben nu 12 dagen nuchter en ben niet verward en ja ik heb mensen in mijn nabijheid
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 4-1-2026 om 05:51 zei renaldo61: Misschien bedoeld @Mormel dat je beter probeert om je woorden voluit te schrijven? In de plaats van alttijd gebruik te maken van die afkortingen? ik let er nu op dat ik geen afkortingen meer gebruik
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 22-1-2026 om 10:50 zei lady jane: Flavieke gebruikt weinig woorden @Mariposa, maar reken maar dat ze erg kwetsbaar is omtrent haar drinken. En als wij al geshockeerd reageren door die afgrijselijke uitingen, dan zou het vreemd zijn als zij dat niet was. En ik snap best dat je wel partij trekt voor je pb-maatje hoor, jij kent vast meer kanten van hem. Maar dat doet niets af aan de feiten hier. En gelukkig mogen wij allen hier reageren zoals we willen en nodig vinden. ik was geshockeerd en vooral het deed mij pijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden