Claudius Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 en Spirit reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, Jeetje ik ben er sinds eergisteren weer van een 5 daagse Motorvakantie met mijn pa. Er is buikomvang bij opgereden , dus gisterochtend heb ik me spontaan aangemeld voor de bootcamp van gisteravond, aangezien ik daar ook bijna nooit meer kom omdat er de laatste tijd elke keer wel iets was, wat energie kostte in mijn leven.. Drukke afsluitende periode van groep 8.. Etc etc Maar het was weer super gezellig om met de groep te bootcampen! Meer structueler sporten want dit gaat langzaam de verkeerde kant op, de motorbroek zit steeds strakker... Terwijl de weegschaal vrij stabiel blijft... Dagpact: Claudius Kunsie Freekie 13 uur geleden bewerkt door Freekie
bolletje Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Moghu beste mensen. Spirit, Bob en karin123 reageerden hierop 1 2
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers. Het heeft vannacht geregend, ik was al bang dat de buien ons dorpje voor de zoveelste keer voorbij zouden gaan... Maar nee, alles is lekker opgefrist nu. Deuren en ramen staan wijd open, alles waait heerlijk door. Eerst maar even een bakje Goed dat je het gisteravond weer prettig vond bezig te zijn bij de bootcamp @Freekie. En ik denk dat de vakantie met jouw Pa gewoon een fijne vakantie was?
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Yvonne
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Zbb hoe gaat het? Nog in opname?
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ik keek erg uit naar een afspraak van mijn begeleiding, maar ze moet naar een dokter ofzo.
Zbb Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: @Zbb hoe gaat het? Nog in opname? Jazeker sterker nog,ik heb twee weken verlenging aangevraagd,maar ik krijg nog te horen of dat toegewezen gaat worden. ik zou in principe morgen nog 4 weken hebben maar ik denk nog meer uit de opname te kunnen halen,dus vandaar de eventuele verlenging. Plus dat het ook beter aansluit op de vervolgstappen. Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Ik keek erg uit naar een afspraak van mijn begeleiding, maar ze moet naar een dokter ofzo. En dat verteld ze op het laatste moment? Heb ooit ook een begeleidster gehad. Iedere week was er wel iets, waardoor ze niet kon komen. Als ze er wel was, bleef ze maar een uurtje, terwijl er tweeënhalf uur voor stond. Tja, Antes he?
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goed bezig @Zbb. en je klinkt hoopvol, wat fijn.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het is vandaag blijkbaar helemaal mijn dag niet. Mijn afspraak van 12u30 gaat ook al niet door.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Zbb: Jazeker sterker nog,ik heb twee weken verlenging aangevraagd,maar ik krijg nog te horen of dat toegewezen gaat worden. ik zou in principe morgen nog 4 weken hebben maar ik denk nog meer uit de opname te kunnen halen,dus vandaar de eventuele verlenging. Plus dat het ook beter aansluit op de vervolgstappen. Goed voor je dat de therapie je zo bevalt. Zbb reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: En dat verteld ze op het laatste moment? Heb ooit ook een begeleidster gehad. Iedere week was er wel iets, waardoor ze niet kon komen. Als ze er wel was, bleef ze maar een uurtje, terwijl er tweeënhalf uur voor stond. Tja, Antes he? Een dik uur voor de afspraak deelde ze dit mee, de afspraak van 12u30 pas op de laatste minuut. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Claudius: Ik keek erg uit naar een afspraak van mijn begeleiding, maar ze moet naar een dokter ofzo. Misschien heeft ze wel een ernstig probleem -- waarschijnlijk, zelfs, als het op het laatste moment gebeurt.
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 23 minuten geleden zei bumperjim: Misschien heeft ze wel een ernstig probleem -- waarschijnlijk, zelfs, als het op het laatste moment gebeurt. Ze zal wel een probleem hebben anders gaat ze niet zo plots naar de dokter. Er achter vragen bij haar ga ik niet doen dat is teveel in de privé sfeer.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb een rare dag vandaag, blijkbaar mag er bij mij niet veel fout gaan. Deze ochtend heb ik zeer vroeg wel een paar sneden brood gegeten, toen ging er nog niet veel fout van mijn planning. Dan als ik thuiskwam van de alchoholcontole las ik dat mijn afspraak om 9u15 niet doorging, de rest van de dag bleven er maar dingen verkeerd gaan waarop ik gehoopt had. Deze middag wel nog wat soep gegeten voor mijn volgende afspraak die ook niet doorging. Waarvan ik pas op moment zelf bericht van kreeg. Maar de rest van de dag nog geen honger gehad. De verpleegpost van de afdeling waar ik laatst opgenomen was vertelde me al tientallen keren dat ik hun mocht opbellen als er iets fout gaat. Todat ik hun opbel dan hebben ze geen tijd. Het maakt blijkbaar heel de begeleiding geen barst uit of ik terug alchohol ga gebruiken of niet.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vandaag een rustig dagje als huisvrouw. Vriend is aan het werk en stiekem vind ik dit wel lekker rustig. Hij kan soms erg druk en chaotisch zijn. Gisteren een hele zooi boodschappen gedaan. Daar kunnen we even mee vooruit. Voor straks bloemkool met Duitse worst. Tsja, daar kan je hem snachts voor wakker maken. Wandeling gemaakt met de hond en de kliko gehaald. Spannender hoeft het voor mij vandaag niet meer te worden .
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Waardeloos @Claudius, ik kan er ook slecht tegen, als een dag niet volgens planning verloopt. Tegelijkertijd zijn dat ook weer flinke triggers voor je. Ik voel je teleurstelling. Kan je zelf nog iets leuks plannen, waar je blij van wordt? Wat ga je straks eten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden