Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alchohol.
Nooit meer.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, 

Jeetje ik ben er sinds eergisteren weer van een 5 daagse Motorvakantie met mijn pa. 

Er is buikomvang bij opgereden :(, dus gisterochtend heb ik me spontaan aangemeld voor de bootcamp van gisteravond, aangezien ik daar ook bijna nooit meer kom omdat er de laatste tijd elke keer wel iets was, wat energie kostte in mijn leven.. 

Drukke afsluitende periode van groep 8.. Etc etc

Maar het was weer super gezellig om met de groep te bootcampen! 

Meer structueler sporten want dit gaat langzaam de verkeerde kant op, de motorbroek zit steeds strakker... Terwijl de weegschaal vrij stabiel blijft... 

Dagpact:
Claudius

Kunsie

Freekie 

bewerkt door Freekie
Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Het heeft vannacht geregend, ik was al bang dat de buien ons dorpje voor de zoveelste keer voorbij zouden gaan... 
Maar nee, alles is lekker opgefrist nu. 
Deuren en ramen staan wijd open, alles waait heerlijk door. 
Eerst maar even een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Goed dat je het gisteravond weer prettig vond bezig te zijn bij de bootcamp @Freekie
En ik denk dat de vakantie met jouw Pa gewoon een fijne vakantie was? 

Geplaatst
2 uur geleden zei lady jane:

@Zbb hoe gaat het?
Nog in opname?

Jazeker

sterker nog,ik heb twee weken verlenging aangevraagd,maar ik krijg nog te horen of dat toegewezen gaat worden. 

ik zou in principe morgen nog 4 weken hebben maar ik denk nog meer uit de opname te kunnen halen,dus vandaar de eventuele verlenging. 

Plus dat het ook beter aansluit op de vervolgstappen. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Claudius:

Ik keek erg uit naar een afspraak van mijn begeleiding, maar ze moet naar een dokter ofzo. 

En dat verteld ze op het laatste moment? Heb ooit ook een begeleidster gehad. Iedere week was er wel iets, waardoor ze niet kon komen. Als ze er wel was, bleef ze maar een uurtje, terwijl er tweeënhalf uur voor stond. Tja, Antes he? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Zbb:

Jazeker

sterker nog,ik heb twee weken verlenging aangevraagd,maar ik krijg nog te horen of dat toegewezen gaat worden. 

ik zou in principe morgen nog 4 weken hebben maar ik denk nog meer uit de opname te kunnen halen,dus vandaar de eventuele verlenging. 

Plus dat het ook beter aansluit op de vervolgstappen. 

Goed voor je dat de therapie je zo bevalt. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Spirit:

En dat verteld ze op het laatste moment? Heb ooit ook een begeleidster gehad. Iedere week was er wel iets, waardoor ze niet kon komen. Als ze er wel was, bleef ze maar een uurtje, terwijl er tweeënhalf uur voor stond. Tja, Antes he? 

Een dik uur voor de afspraak deelde ze dit mee, de afspraak van 12u30 pas op de laatste minuut. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...