Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik krijg iets van een bepaalde buur, ze loopt zoals ik waarschijnlijk steeds met een bedrukt gezicht rond, ik heb al verscheidene malen goeiedag tegen haar gezegd maar ik krijg nooit een reactie terug. 

Geplaatst

Mogge mensen

Terwijl iedereen hier in huis nog in bed ligt zit ik beneden met de zaterdagkrant een kop sencha en Bach.  Het zou mij niks verbazen als dit een dag vol met kansen en mogelijkheden gaat worden. 

Wie schön leuchtet der Morgenstern

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Heerlijk, weer een dag zonder tropische temperaturen, 
nu die regen nog die eigenlijk gisteren al had moeten komen. 
Het zou me niets verbazen als het ook vandaag weer droog blijft, 
schijnt iets met de hondsrug te maken te hebben.

Ach @Claudius, laat maar gaan zo'n type, nog even en je hoeft haar nooit meer tegen te komen..... 

Jij lekker genieten in de sauna vandaag @lady jane en @Oskar hopelijk nog even genieten van de rust, het krantje en de muziek. 

@Fonny, fijn jou toch elke keer weer trouw op het dagpact te zien. 
Je gaat hartstikke goed hè? Al dik anderhalf jaar nu. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Het ene vakantiehuis was laatst een paar dagen leeg zodat we heggen konden snoeien lekker tijdens de hittegolf en het andere huisje is nu een paar dagen vrij om daar de hagen te doen en nu zeikregent het. Ik heb ook altijd pech.

Geplaatst

Ik moet bijna de hele dag sociaal doen en dat op Zondag :blush:.Nu in de stromende regen, op weg naar een theatertje, waar een optreden is van een popkoor. Hadden we al afgesproken en betaald, dus we gaan er maar naartoe. Niet mijn ding om in de regen te rijden en het os druk op de weg. Het ergste komt nog natuurlijk, vanavond eten met de buren. Ik zie er erg tegenop, Dat mag natuurlijk, het kan dan alleen maar meevallen. Ik onderga het maar vandaag. In feite hoef ik niets te doen. Straks luisteren en vanavond de Chinees onder mijn neus stoppen, dus wat zeur ik. De regen is overigens wel even nodig. Ook daar maar niet over. Ik sta geloof ik in de zeurmodus vandaag. Hoppa gaan met die banaan.

Geplaatst

Zo, het regent, eindelijk. 
Dankjewel @Rosee, het werkte 🤗
Ik had de tuinslang al klaar liggen want het leek erop dat er weer geen drup zou vallen, hoewel het volgens buienradar en weeronline al uren zou moeten druppen. 
Toch nog even lekker lui in het prieel genieten van al het groen en jawel.... plots begonnen ze te vallen: dikke vette regendruppen... heerlijk. 
Inmiddels zit de regenmeter al half vol. 
Nu tijd voor een bordje patat, vegaschijf en salade.... 

Geplaatst

Hier regent het momenteel pijpenstelen. We zijn alweer een tijdje thuis. Mijn vriend is overal mateloos in, dus veel teveel gegeten, zoveel dat hij nu voor pampus in bed ligt en in slaap is gevallen. Gezien het tijdstip, zal hij wel niet meer naar beneden komen. Morgen moet hij er vroeg uit, dus laat hem maar liggen. Lekker even een uurtje voor mezelf. Heerlijk!

Geplaatst
12 uur geleden zei Claudius:

Het mateloos zijn noemt men ook een verslaafd brein hebben @Spirit. Ik heb een verslaafd brein en moet erg oppassen wat ik eet. 

Helemaal waar. Ikzelf heb dit dan niet zo met eten, maar wel met andere dingen. Doe ik bijvoorbeeld een klusje, hoe groot of klein ook, het moet af. Kan iets niet tot de volgende dag laten liggen. Tsja, daar moeten we mee leren leven. Nu is dit hier in Brabant wel heel erg, met het overmatig drinken en eten. Gisteren bij de Chinees had een hele groep met jonge mannen een bierarrangement besteld bij de Chinees :face-icon-small-shocked:. In de randstad heb ik daar nog nooit van gehoord. Overmatig eten en drinken schijnt bij de Brabantse cultuur te horen. Borgondisch noemen ze dit met een net woord. Mijn zoon, die ook in Brabant woont, maakte mij er al op attent. Ook gewoon op kinderfeestjes, alcohol hoort er gewoon bij 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...