Claudius Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
bumperjim Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni (bewerkt) Mogge! Tis weer een bewogen weekje deze week. Woensdagochtend is de portemonnee van de Vlinder uit haar tas gepikt op haar vakantiewerkplek door een collega. Een vent van in de 40 die de "hello kitty" portemonnee rolt van een meisje van 20, wtf! Vervolgens kocht hij een pakje sigaretten en 3 blikken bier in de winkel in het dorp en liep dus om 10 uur 's ochtends al bier zuipend terug naar huis (NO COMMENT). Om 1 of andere reden werkte de eerste credit card die hij probeerde niet, en kreeg Vlinder daar een melding van op de telefoon, met de indicatie waar de kaart gebruikt was. Ze is meteen ter plaatse gegaan en heeft nu 3 getuigen. Enfin ik bespaar jullie de rest van aangifte en alles, maar iemand raakt nu dus zn baan kwijt omdat het hem een goed idee leek voor 18 euro een feestje te bouwen met een gejatte portemonnee. Man man man, we hebben hier te maken met een Nobelprijs kandidaat. Vlinder is FURIEUS ☠️ kijk uit, rol geen portemonnee van een borderliner want de reactie is buiten alle proporties... Het geld is geen issue maar al het andere wel, diverse OV kaarten en ook doktersrecepten voor de issues die ze heeft. 6 juni bewerkt door bumperjim lady jane, karin123 en Kunsie64 reageerden hierop 1 2
Fonny Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Goedemorgen allemaal!🌞 Heftig zeg BJ!! Dat mannetje kan beter verhuizen...ver weg!! DAGPACT: Claudius Kunsie Fonny🌞 Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni 1 minuut geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal!🌞 Heftig zeg BJ!! Dat mannetje kan beter verhuizen...ver weg!! Haha ja want iedereen kent hier iedereen en zn vrouw werkt op het gemeentehuis, ze staan er lekker op zo. Fonny, karin123 en bolletje reageerden hierop 2 1
Claudius Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni Goed van je dochter @bumperjim om aangifte te doen. Ik vermoed dat die man grote dorst ga gehad hebben.
lady jane Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni wat een in en in triest figuur zeg, van je kollega moet je het maar hebben. Maar Vlinders vertrouwen heeft een flinke opdonder gekregen in een toch al moeilijke tijd. goeiemooiemorgen frummers wij gaan hier zo voor het eerst dit jaar beachvolleyen. zandschoentjes mee voor het koude natte zand. Kunsie64 en Fonny reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Ja vlinders hebben alles in de gate BJ. Dat wordt een echtscheiding, wat ik je smoes. Moghu kanjers. Kunsie64 en Fonny reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Goedemorgen frummers. Onze grote dikke kater heeft er weer een druk nachtje opzitten: Bij het binnenkomen van de keuken vanmorgen zag ik een hoopje bloederig spul liggen, darmen neem ik aan.... Natuurlijk heb ik de kamer en de keuken goed nagekeken op verdere restanten, maar dat viel mee. Wel vreemd dat meneer op de stoel lag waar ik altijd op zit in de keuken. Bij nadere inzien wat dat niet vreemd: een halve meter verderop zag ik achter een kubuskruk en onder de verwarming een staartje. Aha, vandaar dus. Kattekop opgepakt en in de kamer opgesloten en vervolgens kon ik na enige tijd het muisje pakken. Heb het beestje de vrijheid teruggegeven en toen kon ik eindelijk mijn potje thee gaan zetten. Dames en heren, fijne vrijdag, er staat een bakje klaar. karin123, Kunsie64 en Fonny reageerden hierop 1 2
Yvonne Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Veel plezier @lady jane... En jeetje wat een verschrikkelijk triest verhaal @bumperjim. Ellendig voor Vlinder, maar wat moet die man een eind van het padje af zijn en wat enorm triest en moeilijk voor zijn vrouw...
rapilos Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Goedemorgen allemaal, Drie keer eruit geweest vannacht om pup uit te laten. vind ik net toch nog een plasje en poepje in de kamer. Hoe dan ?? nou ja, zal ooit wel eens overgaan. Net mijn fleece deken gered die over de stoel hing. Vond ze een leuk ding om mee te vechten Spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Gelukkig dat die man gepakt is @bumperjim dat is heel mooi, dat zie je wel eens anders he
Lika Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Morning. Jeetje wat een triest verhaal @bumperjim. Idioot. Bijna filmisch ook. Zo’n film van Ken Loach ( o.a. I Daniel Blake)… bumperjim reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni 10 minuten geleden zei rapilos: Net mijn fleece deken gered die over de stoel hing. Vond ze een leuk ding om mee te vechten Hondjes hebben speelgoed nodig en vaak maken ze wat kapot. Hoe Femke er in slaagde ik weet niet maar grote speelballen maakte ze ook na een tijd kapot.
bumperjim Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: wat een in en in triest figuur zeg, van je kollega moet je het maar hebben. Maar Vlinders vertrouwen heeft een flinke opdonder gekregen in een toch al moeilijke tijd. Die heeft vertrouwen in niks of niemand meer, althans in hetero mannen. Ze zegt ook, als ik in de stad mn deur uit loop, word ik meestal binnen 20 meter al door een man lastig gevallen. Ze gebruikt de aanval als de beste verdediging, ze is goed gebekt en sarcastisch. Ik ben wel bang dat ze op die manier een keer in de problemen raakt, maar ze gaat echt niet dimmen. Tis niet dat ze nergens bang voor is, integendeel ze ziet altijd beren op de weg, maar als ze een rode waas voor de kop krijgt dan is het attack! ☠️ Dus nou ja 🤷🏼♂️ loslaten hè 6 juni bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Speelgoed heeft ze genoeg @Claudius, Maar de bank, mat en dekentjes zijn natuurlijk nog veeeel leuker om aan te plukken. Enfin, ze slaapt nu alweer bijna een uur, dus dat is lekker rustig 😄
bumperjim Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni (bewerkt) Trouwens de Stier, die altijd de clou van een verhaal doorziet ver voordat ik dat zie (te veel netflix 😜), zei waarschijnlijk is hij kleptomaan. Ik heb nou eens ff GEEN zin om daar enig begrip voor op te brengen. Die kleptomanie ziekte die steek ik hem graag ergens daar waar de zon niet schijnt. 6 juni bewerkt door bumperjim
Claudius Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni Nog eens een foto van Femke van toen ik aan 't inpakken was voor een opname. En Femke in mijn reistas ging liggen. Ze dacht toen zeker "Gij gaat hier niet vertrekken zonder mij manneke" @rapilos Spud, Fonny en rapilos reageerden hierop 2 1
karin123 Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Ik snap dat! Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven. Geen, hij heeft een slechte jeugd gehad, hij is verslaafd enz. Daadkracht! Pak hem Pak hem.. Fonny en bumperjim reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni (bewerkt) Kleptomaan is ook geen excuus. Als ik kleptomaan was, dan zou ik tegen mn collega's zeggen "Jongens ff aandacht, ik ben kleptomaan, dus berg ajb je spullen op anders kan ik er niet vanaf blijven. Als je wat mist dan zit het waarschijnlijk bij mij in de zak. Dan kan je t gewoon terugvragen" 😁 Beetje debiel verhaal maar dan ben je dus een eerlijke kleptomaan. Zo niet dan ben je een oneerlijke kleptomaan en verdien je billenkoek. (Nou krijg ik straks te horen dat ik echt NIKS begrepen heb van kleptomanie 🤣 en daar weet ik ook idd niks van) 6 juni bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni Sterkte ermee @rapilos Gaat wel over, zegt deze ervaringsdeskundige Onze hond is aan het puberen. De zwarte teckel is loops, dus veel onrust hier. Een drukke dag. Vanmiddag een optreden, dan door naar mijn huis, daar eten en dan door naar een repetitie van mijn oude (zuip) koor .Ik val 21 juni in maar eigenlijk nu al spijt. Het gaat dan een race tegen de klok worden, omdat we eerst een eigen optreden hebben. Niet zo zeer bang voor mezelf, maar wel voor m'n vriend. Goed in de gaten houden allemaal en het overzicht niet verliezen. Een goede planning maken, die dag en zo min mogelijk stress.Eerst vandaag maar. rapilos en Lika reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni Volgens het menu dat uithangt had ik deze middag een boomstammetje. Maar ik denk dat het gebraad was met bloemkool en aardappelen. Ik krijg het vermageringsdieet. Morgen moet ik zelf mijn eten bereiden.
Claudius Geplaatst 6 juni Auteur Rapport Geplaatst 6 juni Ik weet niet goed of ik dit wel zou plaatsen. Sinds gisteren heb ik het moeilijk. Vandaag dacht ik een paar keer alcohol te drinken. Ik ben in de plaats daarvan naar een ijssalon gegaan, maar ook in het ijssalon keek ik naar enkele prijzen van zware bieren. De aanleiding is een oud probleem, nu was het in de hoofdzaak proberen vluchten te gaan van een confrontatie. Ik had gisteren iemand van familiehulp op bezoek en ik ben al zeer lang ontevreden over zijn hulp, hij doet steeds zijn zin. Terwijl ik hem in feite toch betaal. Ik had al naar zijn leiding gemaild, in een mail durf ik mij meer uiten. Maar ik had een telefoongesprek van hun verwacht en dat durfde ik niet aangaan. Dus ik probeerde lopen te gaan.
Spud Geplaatst 6 juni Rapport Geplaatst 6 juni @bumperjim in reactie op je geintje van gisteren, ik denk juist dat zo een offerdier juist perfect moet zijn van ziek vlees eet niemand toch? Maar ja een gebedje vooraf zal een heleboel goed maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden