Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mogge. Vanmiddag pas werken, dus ik kan vanochtend nog even zwemmen. Dat is een nieuw gewoonte aan het worden. Elke dag een korte plons. Verder besefte ik me net weer eens dat ik sinds mijn verandering van baan drie jaar geleden nu elke dag fluitend naar mijn werk ga. En het levert, ook al gebeuren er veel heftige dingen, hoegenaamd geen stress op. Als ik thuis ben ben ik ook echt klaar, dat is ook een verademing. Dat was allemaal ooit heel anders. Destijds had ik echter niet door wat een narigheid mij dat opleverde. Zodanig gewend aan het ongeluk dat ik het niet meer zag of voelde. Je dagelijks leven op orde hebben, daar komt het op aan voor mij. De rest is bijzaak en bonus. Ik vind ook dat mensen zoveel mogelijk lekker in hun comfortzone moeten blijven 🙃 Spirit, karin123, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 4 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Claudius, @Oskar en alle andere frummers. De zon schijnt, de wind is gaan liggen en er staat een bakje klaar. Kom maar op met die donderdag. Ja, een baan hebben en daar elke dag van genieten, dat is heeeerlijk. Mijn werk heeft jarenlang als een uit de hand gelopen hobby gevoeld, das rijkdom Vandaag een rustig dagje, lekker in en om het huis rommelen. Fonny reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Geen plannen vandaag en ik moet niets. Ik zie wel wat de dag brengt. Ik ben vrij impulsief dus er komt vanzelf wel iets opborrelen. Het nieuwe woordfeuttoernooi begint vandaag, dus het hoofd is iig bezig.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Leuk @Kunsie64, wordfeud... ik doe het ook nog steeds...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zeker een leuk spel @Yvonne Doe je ook mee aan die toernooitjes? Dan hebben we misschien wel eens tegen elkaar gespeeld! Wie weet...🙂
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee, nog nooit aan meegedaan, wist niet eens dat ze bestaan Kunsie64 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Ik vind ook dat mensen zoveel mogelijk lekker in hun comfortzone moeten blijven 🙃 Vind ik ook heerlijk, wat bezielt al die mensen die maar steeds op zoek gaan naar 'een nieuwe uitdaging', brrr. Ik ga gewoon net als gisteren en eergisteren naar de zwartkop luisteren en me niet te druk maken. Onze tuin is zowaar heel prachtig nu, ik ben een tuinier van lik m'n vestje maar op wonderbaarlijke wijze is het een kleurrijk bloemetjesfestijn op het moment. Is het bij jou ook zo mooi @Yvonne? En hoe gaat het met jouw tuincentrumplantjes @Oskar? %s om %s bewerkt door Yana
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goeie morgen mensen, Nou Yana ik heb wel iedere keer nieuwe uitdagingen nodig met creativiteit anders vind ik het erg eentonig, loopt mijn hoofd over, en wordt het daar te druk. Dus dadelijk weer naar de dagbesteding Yehaaaa. %s om %s bewerkt door bolletje karin123 en Spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik rommel ook maar wat aan in de tuin hoor @Yana, ik hou helemaal niet van strak en keurig als het om mijn buitengebeuren gaat. Veel struiken en een paar bomen en dan mag er van alles tussen de struiken groeien, als het er maar leuk uitziet. Vorig jaar een invasie van nagelkruid, oh, wat vond ik dat leuk. Tot de bloemetjes uitgebloeid waren en klitten vormden die in de vacht van onze katten en hond bleven hangen. Dit jaar haal ik het weg zoveel mogelijk, maar het is een echte invasie Er groeit gelukkig genoeg spontaans wat geen kwaad kan. En aan de randen heb ik het één en ander redelijk laagblijvends geplant en dat groeit ieder jaar lekker een heel stuk naar elkaar toe. En verder heb ik aardig wat potten met planten, die overwinteren in de garage en dan zie ik wel wat het overleefd heeft daarna. Dit jaar heeft alles het overleefd, maar veel doet het gewoon slecht nu weer buiten. Daar moet ik toch wel even mee aan de slag. En natuurlijk moet daar nog weer wat meer fleurigs bij komen... 🤪 Het afgevallen boomblad laat ik (op het grasveldje na) de hele winter liggen, fijn voor de 'beestjes' en wat niet is gaan rotten en zo heb ik de afgelopen tijd geruimd. Nu ligt er al weken een enorme laag afgevallen bloesem, omdat het al tijden niet geregend heeft blijft dat kurkdroog liggen en dat ben ik nu ook maar aan het ruimen... Kortom, er is nog zat te doen, maar het ziet er al wel weer hartstikke gezellig uit allemaal. Even een paar uurtjes rommelen en dan lekker met een bakje op mijn stoeltje in het prieel genieten van al dat groen en kleur. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei bolletje: Nou Yana ik heb wel iedere keer nieuwe uitdagingen nodig met creativiteit anders vind ik het erg eentonig... Oh ja, dat heb ik ook, ik wil ook steeds iets nieuws proberen op het creatieve vlak. Ik maak nu kleding, over uitdagingen gesproken 😄 bolletje reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat grappig @Yvonne, hier is het ook zo'n geweldig nagelkruidjaar 😁
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Ik had nog nooit van nagelkruid gehoord en wist niet dat er zo veel soorten waren. Maar de gele zie ik op weg naar het zwembad dus al tijden. weer wat geleerd hier. @bolletje is dat laatste plaatje een schilderij van jou (mooi!) of gegoogled?(ook mooi)
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Yo! Gisteren om half 2 thuisgekomen uit Zweuden. Straks om 10 uur is er alweer een Teams, als het niet van mn maat kwam dan had ik hem geskipt. Officieel heb je in Frankrijk recht op 11 uur rust tussen 2 werkdagen (en als ik van het vliegveld naar huis moet rijden is dat ook werk), specifieke uitzonderingen daargelaten, maar uitslapen lukt mij toch nooit. Dan doe ik straks wel even een siesta. Ach, nieuwe uitdagingen en zo, je moet ze een beetje willen zien en dan ook nog zin hebben om erop in te gaan. Ik ben nou met de Zweudse klanten leuk bezig, tis goed volk om mee te werken. Stuur je ze een mailtje dan krijg je er ook echt 1 terug. Dat kan je met de meeste Engelsen wel shaken. %s om %s bewerkt door bumperjim
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, vandaag zeer rustig begonnen.. Ik heb het nodig.. Hier een paar woorden bed-koffie-bad-koffie. Ik ga vandaag kijken wat de dag mij brengt. Zo was ik helemaal niet, maar er is nu ruimte in mijzelf om het te laten gebeuren. Ik heb wel wat ideeën maar hoe, wanneer en hoeveel? Het is herstel-dag Spirit, karin123 en bumperjim reageerden hierop 3
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het voelt als een super cheat-dag om de Rolgordijnen gewoon na beneden te laten en om half 11 in de ochtend een film te gaan kijken, met een tosti op de bank Klinkt als vakantie Spirit, bolletje en karin123 reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Goedenmorgen kanjers, Had gisteren totaal mijn dag niet en had overal rare pijntjes. Komt door de omslag naar ander weer. Vroeger maakte ik me daar druk om en had ik weer rede te meer om te drinken, want mezelf naar voelen, dat mocht niet. Nu onderga ik het en pak mijn rust. We hebben lekker de Chinees laten komen, want had geen idee om wat te koken.Vandaag lacht de dag me weer toe. Zin om op te ruimen en in huis wat klusjes doen. Misschien tussen de buien door even wat boodschapjes doen. De hond vind een wandeling altijd wel fijn, kortom, genoeg te doen. %s om %s bewerkt door Spirit bolletje reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @bumperjim daar was ik al mee bezig toen ik het schreef Voortaan noem ik het geen super luie dag, maar een ontspannende hersteldag die broodnodig blijkt te zijn, anders had ik wel energie
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 minuten geleden zei Freekie: @bumperjim daar was ik al mee bezig toen ik het schreef Voortaan noem ik het geen super luie dag, maar een ontspannende hersteldag die broodnodig blijkt te zijn, anders had ik wel energie Myep dat is ook een ding dat ik geleerd heb van mn burnout in 2019. Gewoon ongegeneerd de tijd nemen om te herstellen. Rust nemen hoort er ook bij. Vooral als je wat ouder wordt, sprak Abraham 😏
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik kipfilet, aardappelen en wortelen.
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Fonny 🌞
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Een paar weken geleden schreef ik een grappig commentaar bij een filmpje op instagram. Ik heb al meer dan 500 likes gehad. Moet je je die mensenmassa eens voorstellen. Ik heb het gevoel dat de wereld me toelacht 🤣 Superstar zijn is easy 😎 lady jane en Yana reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden